Reno 911!

Pandursko zezanje

Nakon solidnog uspeha TV serije 'Reno 911!: Miami', na američkom tržištu, usledio je logičan sled dešavanja: snimanje dugometražnog filma. Robert Ben Garant režira, po scenariju koji je sa svojim pajtosima zajednički napravio. Polazeći od ideje da se napravi sprdnja od svakodnevnih rutinskih policijskih zadataka, naši junaci se iznenada nađu na ulicama Miamija - grada greha, poroka i naravno kriminala.Navodno je izvršen teroristički napad biološkim oružjem, na policajce koji su se okupili na nekom nacionalnom simpozijumu.Ali nema mesta panici, na scenu stupa ekipa iz Renoa, pošto su se prethodne noći obeznanili od alkohola i sumanutih orgija... Bez obzira što se radi o svojevrsnoj parodiji dokumentarne TV serije 'Cops', ipak se ovde nudi samo jeftin, prizeman humor, dok gledamo niz stupidnih situacija u koje zapadaju pripadnici ove policijske jedinice. Očigledno je da su glavešine iz 'Twentieth Century Fox Film' odigrali na kartu trenutne popularnosti istoimene TV serije, te su odlučili da na brzinu snime parodiju o policajcima, ne bi li namakli koji $ profita.Loše je sve to ispalo, tako da filmčić jedva zaslužuje neku prelaznu ocenu.

dostojna ekranizacija policijske akademije

posudio sam ga i pogledao,za početak mogu reći da je film ok i da se u filmu mogu stvarno naći minute kada ćete se dobro nasmijati.gluma mi se svidjela,redatelj je dobro prikazao da su oni glupi plicajci i točka.posebno mi se sviđa scena kada njih deset lovi jednu kokoš po cesti usred ničega,i scene koje se tiču hotela di su odsjeli.ipak film ima neke jeftine fore koje baš ne idu uz ovaj film,i mislim da je moglo biti bolje prikazano sukob između narko bosa i policajaca u filmu.