film napravljen prema igrici i to solidno, onaj ko nije igrao igicu njemu se najvjerojatnije nece ni svidjeti!

Vrlo solidno

Jako dobra pucačina, svakako pogledati!

ugodno iznenaden

fenomenalana pucačina... več sam par puta sam sebi rekao da se o ukusima ne raspravlj akolk vidim vecini se film ne svida, al ja moram priznati da sam ugodno iznenaden... 5

Sve što je lijepo, rijetko je!

Žalosno je što je veći užitak i veća napetost dok igraš ovu igricu, nego dok gledaš film. Film se utopio u more prosječnih filmova, a od 'niskoklasnih' odudara jedino time što u njemu glumi lijepa Olga Kurylenko, što je jedan od producenata Luc Besson i što film nosi ime popularne igrice.

Nepreporučljivo

'Hitman' nije režirao Uwe Boll, čovjek koji obožava raditi filmove po video igricama, ali je podjednako loš kao i da ga je radio taj neshvaćeni "genijalac". Od 'Hitmana' nikako ne očekujte novi 'Resident Evil' ili 'Silent Hill' jer je to prvenstveno besmislena pucačina u kojoj pratimo čovjeka bez imena, sa obrijanom glavom i bar-kodom na potiljku kako ubija sve i svašta. Dobro gotovo sve jer on i pokazuje samilost prema Niki i Interpolovu agentu Whittieru što je dakako predvidljivo. Tko je igrao igricu može lako primjetiti kako je životna priča Agenta 47 znatno promijenjena za potrebe filma, no to u konačnici i nije toliko bitno jer u 'Hitmanu' ništa ne funkcionira. Režija je loša kao i scenarij i o njoj ne treba trošiti riječi no ono što najviše razočarava je svakako gluma; ona je izrazito "blijeda" od gotovo svih glumaca iako je Olyphant pokazao da zna glumiti u odličnoj seriji 'Deadwood' baš kao i Scott kojemo ova uloga svakako ne služi za pohvalu. Ono što je lijepo je zasigurno Olga Kurylenko, buduća Bondova djevojka, koja svojom ljepotom čini pojedine scene podnošljivijima. Ja sam jedva čekao kraj ovog filma, što ne znači da se neće svidjeti pojedinim ljubiteljima akcije u kojoj ne moraju ni malo razmišljati jer je film upravo i rađen za multiplekse i kokice. U 'Hitmanu' se ne nalazi gotovo ništa što bi ga okarakteriziralo uspješnim čak ni u svome žanru, te ja u ovom slučaju ne mogu naći riječi pohvale. Preskočiti!

BarCode

Hmmm ovo je Borg radilica 47 od 50, he ma ne to je naš Tomo iz „Nemoguće misije“ ili možda mislim, ma to je sigurno Bond, Hitman Bond… Hmm pitam se samo što bi rekao naš anđeo teme (Jessica Alba) čiji je bar code bolji ili vrjedniji… Ako ste mogli zanemariti loši scenariji, glumu i još štošta iz filma Wanted, a istovremeno uživati u bezbroj „fizički nemoguće napraviti“ scena onda je ovaj film upravo za vas.

Nelosa pucacina

A ok film , za opustit se i ne razisljati previse , samo uzivat u pucacini... iako nista posebno domisljato, vise sam uzivao igrati igru na kompu

bum bom tras

bum tras bum bum bumb trrrrrrrrrrrrrrrtrtrtrtrtrrrrrr bum bum tras bum bang hahahahahha you are dead, in you face. Ovaj film je cista pucacina ali izvrsno prikazana ocijena dolje zato sto nema neke osobite priće

killing them softly

ponekad me razvesele ovakvi filmovi,pogotovo kad je glavni lik simpa.bit ce jos dijelova jer igrica se mora prodavat.znaci za ubit sat i pol,ideal za nase uvjete ;)

Pucačina

Pucačina sa napomenom: "Isključiti mozak dok gledate". U tom slučaju će te se vjerojatno i zabaviti dok gledate. No u svakom slučaju bih prije preporučio Bourne serijal nego ovo.

Solidna pucačina

Filmovi koji su rađeni na osnovu igrica redovito loše prolaze kod kritičara. Ovdje su djelomično u pravu. Banalan zaplet, cool plačeni ubojica, atraktivna cura, tona mrtvih i krvi i to je to. Nekome se to sviđa i takvi nezahtjevni gledatelji neće imati nikakve zamjerke, dapače. Olyphantu je ovo prva glavna uloga nakon debija u Umri muški 4, gdje je bio izraziti negativac. Nadam se da ga to neće pratiti kroz karijeru, jer dečko ima potencijala. Usprkos lošim ocjenama kritičara, filmu dajem prolaz i preporuku ljubiteljima pucačina. Solidno.

Shitman

film bez glave i repa sa zbunjujućom radnjom koja uopće ne uvodi gledatelja u film,onda kao ubacili su neke flešbekove koji nemaju veze sa radnjom koja se odvija i krhki olyphant u ulozi koja bi više pristajala stathamu ma i vin dieselu ali nije zato on odabran što je bolji od ovih nabrojanih nego zato što je jeftino bilo ga angažirat-loš pokušaj brze zarade

Hit me baby one more time...

Ovo je definitivno najbolja ekranizacija neke video igre do sada. Gotovo sve je vjerno pogođeno i preneseno iz igre na veliko platno. Izvrstan odabir gl. glumca koji je fizički identičan liku iz igre. Sad sam čak mišljenja da Statham za koje su svi navijali, a između ostaloga i ja ne bi baš bio podoban za ovu ulogu. On je prevelika sirovina za ulogu uglađenog i profinjenog ubojce. Također akcija je jako dobra, onako stilizirana baš kao i u igri. Isto tako tu je i muzika skoro pa identična onoj iz igre...a to je i neizostavna Ave Maria. Jedini prigovor imam na to što je film malo razvučen, pa stoga nije odličan...no vrlo dobar...da. Stoga trebao bi svakako zadovoljiti fanove igrice...mene je

hitman

jedino sto priznam ovom filmu je to sto je okolinu napravio odlicno, bas kao i u igrici. a sve ostalo je glupo i prenabudjeno, pa i muzika, cak, zvuci kretenski totalno.

bang bang

zanima me tko je jači agent današnjice: Bourn ili Agent 47. Akcijski film za "pustiti mozak na pašu".

We are all sons of a bitches

Koristeći citat iz nove akcijske serije 'The Sarah Connor Chronicles' započinjem ovaj komentar. Hitman mi se svidio kao akcijski film. Stoga što je rađen prema igri ispao je bolje od nje. To je tipičan akcijski film i tu se nema što prigovoriti. Ispunio je sve što takav žanr treba sadržavati. Da ne nabrajam dalje još bih spomenuo da je Olga Kurylenko dobar izbor za žensku ulogu u ovom filmu. Bilo bi glupo odabrati neku poznatu američku glumicu. I ruskinjama treba dati priliku da se probiju malo. Timothy Olyphant je odličan u ulozi Agenta 47 iako mi malo izgleda premlad u odnosu na lik iz videoigre. Ovaj film bih preporučio da se pogleda na DVD-u i da vam nitko pritom ne smeta.

dobar

možda čak i vrlo dobar film, sa odličnim olyphantom. za opuštanje, svakako pogledati!