Resident Evil 3: Istrebljenje

....

Kaj se mene tiče, ne ne ne ne ne i ne! Ova glumica mi je pre-pre-preloša.... nimalo simpatična... a film, a-a....hvala lijepa,dosta toga više!

Alice (Milla Jovovich) vs. Umbrella

Treći deo serijala s Milom Jovović u glavnoj ulozi, donosi nam konačni obračun, glavne heroine Alice (Milla Jovovich) sa ozloglašenom korporacijom 'Umbrella'.Razlika je u tome što je Alice, jača no ikad.Naime, dok su je držali zarobljenu, naša heroina je bila podvrgnuta biogenetskim eksperimentima i genetski je izmenjena - dobila je nadljudsku snagu, izuzetno razvijena čula i zastrašujuću brzinu.Sve navedene sposobnosti moraće da upotrebi kako bi uspela da preživi u borbi sa hordama zombija, zaraženih smrtonosnim virusom.Većina radnje filma odvija se u pustinji Nevade, gde Alice susreće stare znance Carlosa (Oded Fehr) i L.J.-a (Mike Epps), kao i nove preživele: Claire (Ali Larter), K-Mart (Spencer Locke), Mikey (Christopher Egan) i Betty (Ashanti)... Ova franšiza, bazirana po videoigrama, konačno je dočekala svoj treći, poslednji deo (ako komercijalni faktor ponovo ne prevagne i donese nam još neki nastavak) i opšti je utisak, ništa lošiji od prethodnih, čak naprotiv...Puno dobro urađenih akcionih scena (eksplozije, zombiji lete na sve strane, vratolomne vožnje, pucnjave, tuče) je nešto što se i moglo očekivati od Russella Mulcahyja, poznatog po dobro urađenim video-spotovima i Paula W.S. Andersona, (ovde u ulozi scenariste i producenta filma).Dobar posao je odradio kamerman u završnim scenama, kada lik Alice viđamo u više kopija, a sve to snimljeno u jednom kadru. Nije zaboravljen ni faktor žtrvovanja radi spasavanja drugih (Carlos okružen zombijima u prevrnutom vozilu).Jako solidna zabava u trajanju od nepunih 90-ak minuta, a što je potrkrepljeno i lepom zaradom na bioskopskim blagajnama. O kostimu Mile Jovović ne vredi govoriti, teško je to opisati, to jednostavno mora da se vidi ...

Ocjena recenzije: 4.83 Tvoja ocjena: -

Treća inkarnacija

Nakon katastrofalnog drugog dijela, evo nam konačno solidnog nastavka izvrsnog originala. Nisam preveliki ljubitelj ekraniziranja kompjuterskih igara, no očito je da unutar specifičnog "survival" žanra horrora serijal Resident Evil funkcionira prilično dobro. Moglo bi se svašta prigovoriti bjesomučnom štancanju nastavaka, no za potrebe lagane zabave ionako treba spustiti malo kriterije. Konačno se osjeti dašak atmosfere iz prvog dijela, radnja je koherentnija, nekoliko scena je impresivno... I mila nam Milla još uvijek sjajno praši zombije uokolo, s tim da su joj autori podarili i neke zanimljive moći. Neke nelogičnosti ipak malo bodu u oči... na primjer otkud toliko vrana usred pustinje ili otkud kompaniji sredstva da napravi nekoliko stotina Alicinih klonova? Ma dobro, sve je to moguće iako malo nategnuto čak i za Resident Evil svijet. Ako zanemarite rip-off factor i vizualnost à la Mad Max pustopoljine, "Resident Evil Extinction" posve je solidno zanatski odrađen posao i zagarantirana zabava za sve fanove serijala. Objektivno film je tu negdje između trojke i četvorke, ali zbog odlične heroine ipak prevagne iznad prosjeka taman za nijansu. Završetak filma je bio više nego očit hint za buduće nastavke, tako da se upravo završava "Resident Evil: Afterlife" i nadajmo se da će začetnik serijala Paul W.S. Anderson uspjeti ponoviti kvalitetu originala.

Poboljšanje u odnosu na drugi

Nakon prilično lošeg drugog, teći film u serijalu nam donosi poboljšanje. Zamijenjen je katastrofalni Witt na mjestu redatelja, te se Mulcahy čini kao pravi odabir. No i od ovog filma ne možete očekivati ništa više od besmislene akcije; i to me uopće ne smeta ali scena s pticama je strašna. Genijalni Hitchcock se okreće u grobu još uvijek nakon one scene s vranama; očiti rip-off njegovih 'Ptica'. Rupa i nelogičnosti u scenariju naravno da ima; gdje su Jill i Angie iz drugog dijela?? To valjda nitko ne zna a nije scenarista Andersona to ni previše briga. Uspjeli su stvoriti akciju bez puno smisla i pritom puno zaraditi. Sve to, a i sam kraj ovog filma, nam govori da će kad-tad izaći i četvrti film snimljen po uspješnoj kompjuterskoj igrici. Ako Anderson napiše neki jadni scenarij koji radnju seli u Tokio i nagovori svoju ženu Milu da još jednom uđe u cipele Alice dobiti ćemo još jedan dio. No koga je zapravo briga za to?

mila moja

opet si ih rasturila.nakon što sam sve dijelove ispregeldao po nijekoliko puta,ni ovaj nije ostao bez tog detalja.jedva cekam 4 dio da vidim kaj ce tek bit kad ih bude vise u ekranu,mozda joj matrixa posalju da ju zaustavi ;)

Nastavak = promašaj

Kao istinski ljubitelj RE serijala (igrica), pa i filma, razočaran sam trećim dijelom. Rijetko kad imamo priliku vidjeti nastavke bolje od originala ili čak cijeli serijal koji je vrijedan gledanja (Terminator, Umri muški, Alien), no ovo svakako nije. Prvi Evil bio je svakako najbolji, drugi je bio tak tak (u igri Nemesis nije nimalo dobročudan, dok u cijelom filmu pokušava ubiti Alice, da bi na kraju i plakao - smiješno), a trećeg nije trebalo ni biti. Svi igrači igrica RE, znaju da je redatelj skrenio s puta a time i izgubio smisao samog filma... Mila je odlična ko i uvijek, lokacija zanimljiva, a akcije ne manjka...

MAD Milla

bolji od zadnja dva filma,pokušaj kopiranja mad maxa al ajd bar ga se da pogledat bar zbog kamere i lokacija

Milla is back!

Uvjerljivo najbolji dio trilogije zasad. Milla je slatka i željna osvete i to je dobitna kombinacija. Moram pohvaliti glazbu koja se proteže kroz cijeli film, idealno se uklapa. Glumačka postava je uvjerljiva, film ima par odličnih scena, ne želim ih otkrivati. Milla gledamo te u 4. nastavku, sigurno!

projekt alice

ni jedan nastavak me nije oduševio.ali od trilogije ovaj je najbolji premda kraj upućuje da bi se mogao i 4 nastavak snimiti

jadno

upropastio sve

Zabava, i samo zabava (krvava) !

Prvi Resident Evil, ne tako davne 2002., slobodno se mogao uvrstit u jedne od kvalitetnijih filmskih izdanja u ''horor/zf/akcija'' žanru. Drugi dio nije prošao baš najbolje, te je bio potpuna nula u usporedbi sa prvim dijelom. Od trećeg dijela sam očekivao još i manje, no ugodno sam se iznenadio. Scenarij je ovaj put (kao i u prethodna dva) bio prepušten Paul W.S. Andersonu, dok je na redateljsku stolicu sjeo Russell Mulcahy (koji je svoju filmsku karijeru gradio na glazbenom području). Radnja je ovaj put smještena na pustinjskom pijesku koji je preuzeo gotovo čitavu planetu. Zaraza se raširila. I dok jedan dio ljudi na površini zemlje pokušava izvuch živu glavu u konstantnoj borbi sa živim mrtvacima, onaj drugi (malo ''elitniji'') zavukao se pod zemlju i provodi razna istraživanja te pokušava pronaći Alice. Alice još jednom utjelovljuje Milla Jovovich kojoj izvanredno pristaje ova uloga. Društvo joj pravi Ali Larter (Final Destination II, Heroes) u ulozi Claire koja pokušava pronaći sigurno mjesto za sebe, ali i ostatak ljudi u konvoju koji predvodi. U nešto više od sat i pol ovaj nastavak adaptacije popularne video-igre će vas zabavit. Ne treba imati velika očekivanja jer je glavni temelj filma nabrijano sučeljavanje ljudi i raznih stvorenja koja hodaju zemljom. Bez neke posebne karakterizacije likova, ''pametnih'' dijaloga i životne poruke. Film je prepun specijalnih efekata, i krvi koje nikako ne nedostaje. Što se tiče kraja (neki navode kako je ovo posljednji dio RE serijala) - radnja je ostavljena otvorena te se slijedeći nastavak vrlo lako može nadovezati na prethodni. Sve u svemu, film vrijedi pogledat upravo onda kad niste raspoloženi za nekakave ''teže'' filmove za koje treba pokrenut koju moždanu vijugu (il što već). ocijena: +3

resident evil 3

resident evil 3.......steta ako ce ovo biti zadnji film jer ta stvar je legendarna....mora se snimiti barem jos jedan nastavak.....i sta ovi kriticari izmisljaju..koji lolovi misle da je residfent evil jadan film.....da mu nevalja naslov...kolko ti seljaci imaju godina,neznaju uopce sta mladi vole...lol...samo tako re3!!!! celavi pingvin