Panov labirint

Dobar film, ali...

Dojmljiva je domišljatost, kostimografija i scenografija. Vrlo dobar, jednostavno poseban film. Ali ne bih rekao da je remek djelo, i ne bih pridodavao nikakve epitete toga smisla. Iznadprosječan film, ali ni blizu savršenstva kako neki nazivaju Panov labirint. Sve u svemu ocjena 4.

Panov labirint

Film se isplati pogledati... ali je poprilično bolan... potresan... ni lijepa i jednostavna bajka nije uspjela ublažiti realno prikazanu brutalnost vremena u kojem se radnja odvija... zato mi baš niti nije jasno zašto se ovaj uradak želi prikazati kao bajku... fantaziju... ocjene su svakako vrlo visoke... iako moram priznati da nakon gledanja ostaje jedan gorak... neugodan okus u ustima tako da nisam siguran da ću ga pogledati još jednom...

ma daj...!

Pretjeralo se s hvaljenjem ovog filma! Ok, nije loš, ali budimo realni - ne zaslužuje toliko pohvala i pozornosti kao što mi se posvetilo! OK, scenografija i kostimografija je vrhunska! Glumci ok! Sve ostalo - neš ti! Da je film metafora za fašizam !?!? Je, je... metafora je rič koja lipo zvuči, a ništa ne znači! Kao ni ovaj film!!!

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

MRAČNO I BAJKOVITO REMEK DJELO

Ovo je svakako jedan od najboljih filmova ikad snimljenih... Nešto u stilu Tima Burtona ali na mračan način. Režija besprijekorna,glumci fenomenalni....istaknuo bih Lopeza koji je stvorio jednog od najodvratnijih filmskih negativaca. Remek djelo za sva vremena i drugi najbolji film o 2.svj.ratu...prva je Šindlerova Lista

uzasi djetinjstva :)

dugo, dugo me neki film nije tako p(r)otresao. Katapultirao me direkt u djetinjstvo. Ljudi mahom zaboravljaju kako usamljeno, izgubljeno i nemocno se moze osjecati dijete u ovom odraslom svijetu cija pravila ne pozna i gdje mu je sve strano i strasno. I, za mene, upravo u tome lezi njegova snaga: sto podsjeca odrasle kako je zaista biti dijete. Odlican (5).

Mračno, bajkovito i fantastično

Kada sam krenula gledat ovaj film, čula sam da je to bajka i da ga režira Guillermo del Toro. Pmislih zanimljiva kombinacija. Sve u svemu nisam ni približno bila svjesna što me čeka. Na kraju sam ostala i više nego pozitivno oduševljena, tom bajkom, koja je sve samo ne za dječicu. Del Toro je napravio izvrsnu atmosferu, tako da cijeli film odiše karizmom. Meni osobno njegovo najbolje djelo.

Brutalno dobar

Prije svega malo je filmova ovog žanra tj. spoja bajke i radnje smještene u povijesnu (ratnu) zbilju. Ovaj film će vas jednostavno ostaviti prikovane u fotelji sve do posljednje sekunde. Čista petica.

prava bajka. samo što uopće nije bajka.a ako je onda je krvava. savršeno nevina djevojčica, u brutalnoj sredini, izmišlja svoj svijet u kojem je ona princeza. jednostavno prekrasno tužno. zadivljujuće.

U stilu Tima Burtona ..... ali bolje!

Čudan, drugačiji, uvrnut, originalan, pun prevrata, iskren, nepatvoren .... Jedinsven doživljaj kada pogledate ovaj film .... par antologijskih scena, Španjolci mogu biti ponosni na ovu filmsku poslasticu, samo imam pohvale za ovaj film. Djevojčica u filmu je briljantna a efekti vrhunski, glumačka postava, kamera, režija, scenografija savršeno posloženi. Ovaj film je " Totalno drukčiji od drugih " !

Panov labirint

Poseban, genijalan, drugačiji. Čista PETICA!!! Da je bar više ovakvih filmova...

Extra

Odavno se nisam odmorila uz neki film kao uz Panov labirint...super film,dobri glumci i to je to...Ako neko zna filmove slicne ovima neka napise...

Many, many years ago...

Konačno pametna, mračna bajka koja nije usmjerena na fantastične likove, već su oni projekcija stvarnoga svijeta i ovaj puta stvarno imaju karizmu i dušu. Ovo nije priča o stvorenjima i imaginarnim bićima već o načinu na koji se nosimo sa životom i svim onim kritičnim trenutcima u kojima samo želimo pobjeći. U okruženju rata, prilagodbe novoj sredini, opasnosti koja vreba na njene voljene (majku i nerođenog brata) pratimo način na koji se mlada Ofelija nosi sa takvim trenutcima. Nevjerojatan i zapanjujući svijet koji je stvorila je utjeha i bijeg od turobne stvarnosti, ali opet je prožet nesigurnošću, opasnošću i izrazitom nelagodom. Cijeli taj svijet produkt je očaja i straha od nepoznatog. Po kvaliteti ta su dva svijeta u kojima Ofelija živi, ista, jedina je razlika što se u bajci ona može boriti sa onim što je pred njom, dok u stvarosti je to daleko izvan njene moći. Guillermo del Toro na specifičan način pristupa ljudkoj tragediji i ratu stvarajući kompleksna, psihološki izgrađena bića, sablasti kojih se plašimo, ali i prihvaćamo kao saveznike na ovom čudom putovanju. Ono zbog čega najviše cijenim film je originalnost, da smo nakon svih mogućih filmskih američkih stvorenja i čuda uspjeli ostati fascinirani. Oni filmski laici koji uvijek govore da gledaju priču, a ne bave se "tehničkim detaljima" kako oni kažu, shvatit će što znače pojmovi šminka i scenografija nakon što pogledaju ovo djelo. Sablasna, čarobna glazba je vođa emocija kao što bi svaka i trebala biti. Guillermu zamjeram jedino školski pristup onom bajkovitom dijelu (kraljevstvo, princeza i 3 zadatka), ali mu skidam kapu na puno puno mašte i uvjerljivosti i što nije štedio ni na čemu , što publici koja i sama gleda filmove da pobjegne koji puta od surove, nezanimljive stvarnosti, jako puno znači.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

Panov labirint

sjajna muzika, originalna prica i dobar film - svakako pogledati.

dobar film - infantilne recenzije

kriste bože. pada mi mrak na oči kad se susretnem sa (ne)sposobnošću argumentiranja stavova i sudova o filmu. što sad to 'nije za djecu, slažem se' znači? jel damiroooo 5-godišnjak pa se našao uškiran pogledavši film ili je pak nešto stariji ali mu se ne dopadaju mračne bajke? film je potpuno uvrnut i nastran, ali potpuno; nisam se dugo tako isprepadala na neki film (a ja sam vrlo isprepadljiva, onda znate kako loše filmove snimaju, što se fear faktora tiče). i sviđa mi se UPRAVO zato jer je bajka za odrasle!! obožavam bajke zbog maštovitog i vrlo nelimitiranog načina na koji prenose poruku. svakako je pohvalno da netko smatra da bajke nisu predjetinjaste za 'velike' te da nam je pokazao kako mogu biti strašne iako vrve irealnim scenama. no možda je ovaj film strašan baš zbog svojih realno krvavih scena, što je još jedan od razloga zašto mi se sviđa - ta isprepletenost stvarnog i nestvarnog koja te dovodi do zaključka da ne znaš što ti je strašnije. however, treba biti u pravom stanju uma kad se ide gledati ovakva vrsta filma...želim reći, ja ako odem gledati nešto strašno/depresivno/tužno kad se i sama tako osjećam, najčešće ne izlazim sretna nakon projekcije pa imam tendenciju ocijeniti film lošim.

Ocjena recenzije: 2.38 Tvoja ocjena: -

da,da,da,...

i ja se slažem sa damirooo-om