Šminkerice

BRATZ 4EVER

PRICAJTE STA HOCETE,OVO JE NAJBOLJI IGRANI FILM IKADA!!!!!!!!!!!!!!!

Zabavno

nemam baš nekih komentara osim d aje film zabavan i gušt ga je gledat a i smiješan je...ali također malo neuvjerljiv i nadnaravan tako da 4

Finding emergency exit...

nakon filma sam imala noćne more. uistinu. film je totalna katastrofa. točka. toliko grozan da promislite da će ubrzo Steven Seagal bit nominiran za Oscara ako još netko napravi ovako glup, dosadan i ZATUPLJUJUĆI film. do tada nisam vjerovala da netko može postati gluplji ako gleda neko smeće sat vremena i nešto malo, ali od neki dan... svašta se događa... i na kraju... čak i ljudi koji su voljeli rozu boju- najvjerojatnije ubuduće nisu ni pomišljali oblačiti taj komad odjeće. barem dokle Bratz ne pođe s kino rasporeda.

Ocjena recenzije: 2.17 Tvoja ocjena: -

Bljak

Gledam ocjene koje je ovaj film dobio i ne mogu vjerovat svojim očima. Nije da se želim opravdavat, ali na nagovor mlađe sestre sam išla gledam ova derišta. Ovaj film je na razini "Djevojke s Beverly Hillsa" koji je katastrofalan. Ne volim filmove koji su toliko nerealni a mlađe generacije se na njih ugledaju. One su 4 najbolje prijateljice koje se potpuno kuže, slažu i sve bi napravile jedan za drugu ali stvari se mijenjaju čim nosom provire u srednju školu. Tada svaka nalazi svoju grupu i interes i odvaja se od svojih najboljih prijateljica. Tijekom food fighta krenu optužbe i sve 4 završe u detention uvide razmjere svojih djela i nedjela. Potom se osvećuju i obnove svoje super prijateljstvo. Joj, neznma ni od kud da krenem....kao prvo to se kao cure od 14-15godina koje nose turbo kratke minice, visoke štikle, duboko dekoltirane majice a i našminkane su da im se koža ni ne vidi (već po ovome možete zaključiti da sam protiv toga). Sljedeće, ulaskomu zgradu srednje škole one iste minute osvajaju profesore, dobre ekipe, suprotstavljaju se glavnima u ekipi i naravno bivaju najbolje u svemu čega se taknu. Uglavnom, bajka koja ne postoji nigdje. Jednostavno mi jako smeta da djeca danas imaju ovakve filmove kao najbolje filmove, a cure kao Paris Hilton kao svoje uzore. Sve u svemu film je za jedan veliki bljakić!

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -