Superbad

odlicno

Smijesno, vulgarno ali opet smijesno. Van svake kategorije.

Really, really bad!!

U svom životu pogledao sam mnogo filmova svih žanrova. Znam prepoznati dobru komediju. Ovo nije jedna od takvih. Film traje dva sata, ali ja nisam stigao dalje od 20.minute jer mi se smučilo. Zbilja ne znam odakle svi panegirici filmu koji je strašno i nepotrebno vulgaran, klišejiziran, spor i sve ostalo. Kao da su skrpali nekoliko prijašnjih dobrih komedija u ovaj film.Nisam se stvarno nasmijao u cijelih 20 minuta.Svakako preskočiti jer je loše!!

Nije loše.

Očekivao sam neku teen glupost, ali film je smiješan, i ima odličnih fora. Preporučio bih svima!

Zabavno

Na prvi pogled bi netko rekao, ajme ne, još jedna glupa američka teen komedija.. Ali za razliku od većine komedija sa forsiranim gegovima i pokušajima humora, ovo je zaista duhovito. Za najbolje scene su mi definitivno zaslužni McLovin i 'njegova' dva policajca.

Kul momci

Greg Motola čiji je prvenac ''The Daytrippers" (1997) lepo prošao i kod publike i kritike, režirao je urnebesnu komediju ''Superbad'' po scenariju koji su napisali Set Rogen i Evan Goldberg još pre nekih 10-ak godina, kada su bili 13-godišnjaci opterećeni svakodnevnim problemima rane mladosti. Zato su i dva glavna lika, dvojica najboljih drugara, dobili ista imena poput scenarista. Približava se kraj noćne more zvana srednja škola, ali Evan (Michael Cera) i Set (Jonah Hill) odlučuju da ne odu dalje na koledž kao junferi i zadnji luzeri. Matura je na pragu, a oni kao da i ne postoje za lepši (suprotni) pol. Organizuje se velika žurka povodom završetka škole i to je idealna prilika da dvojica drugara smuvaju neke ribe, da ih ''overe'' i tako ''zreli'' odu na dalje školovanje. Kada ih dve zanosne cice, Džuls (Emma Stone) i Beka (Martha MacIsaac) pozovu da im budu pratnja na žurci, nema kraja njihovoj sreći ...ali postoji jedan uslov. Uslov koji moraju da ispune je da obezbede i unesu dovoljne količine alkohola za sve goste na razuzdanoj žurci. A oni su maloletni i to ne ide baš tako lako, ali tu stupa na scenu treći lik. Fogel (Christopher Mintz-Plasse) je totalno izgubljen lik u vremenu i prostoru, ali pošto obeća da će uz pomoć lažne ID (na ime McLovin) ući u radnju i kupiti alkohol, dvojica drugara nevoljno pristaju da im se pridruži u najvećoj avanturi njihovih jadnih i dosadnih života. U zao čas dok Fogel odabira alkoholna pića, upada pljačkaš i dolazi do frke, a ubrzo stiže i policija. Dva pandura pozornika, Slejter (Bill Hader) i Majkls (Seth Rogen) primenjuju, blago rečeno, nekonvencionalne metode u održavanju reda i sprovođenju zakona. Uslediće pravi urnebes, duga noć u pokušaju da društvo ode na žurku. Niz sjajnih komičnih scena koje će vas naterati da se nasmejete onako od srca, sa zanimljivim dijalozima (uz puno psovki i vulgarnosti) pružaju dvosatnu zabavu koja se gleda u jednom dahu. Sa budžetom od skromnih $20,000,000, film je sjajno prošao što se tiče zarade (samo u USA, preko $ 120,000,000). Film je sniman na lokacijama po Kaliforniji, a radi verodostojnosti radnje, neke scene snimljene su i na univerzitetu - California State University Northridge. Izvanredna glumačka postava sačinjena od mahom mladih i nedovoljno afirmisanih glumaca daje poseban šmek filmu (Michael Cera i Jonah Hill su definitivno prokrčili sebi put u samo središte Hollywooda), mada se mora pomenuti i policijski dvojac koji naprosto briljira (posebno me oduševio Bill Hader, a od Setha Rogena sam tako nešto i očekivao). Komična priča o zajedničkom sazrevanju, drugarstvu i razdvajanju kao nečeg neminovnog kada svako mora krenuti svojim putem, namenjena prevashodno tinejdžerskoj populaciji, pronašla je za sebe i mnogo šire slojeve publike, možda i zbog toga što nam šalje univerzalnu poruku, da ljubav, međusobno poštovanje, druženje iz škole neće izbledeti ma koliko ljudi bili međusobno udaljeni u potrazi za sopstvenom srećom. Da skratim, fenomenalno, bez ikakve sumnje!

bezveze

Užasno dosadan film, jedva sam dočekala da završi. Od humora nema ni "h"

Shit for brains

Istinsko remekdjelo među teen komedijama, gdje su židovi(napokon) iza kamere(uglavnom)a vrhunski mladi glumci ispred. Vulgarno, urenebesno i realistično! najbolja pizdarija desetljeća kapa dolje

super film

ajme šta je smiješan... presmješan... pišo sam u gaće od smijeha

Superbad

Superbad je light komedija. jedna od onih koju krenete gledati tek toliko, a na kraju ispadne sasvim solidan film. takvi filmovi su možda čak i rijetki. dobre light komedije. a ovo je čak i teenagerski film, pa mora da je takvo nešto još rjeđe.

mlako

Sve najbolje fore su u trejleru. Tacka. Film je na momente isforsirano i nepotrebno vulgaran, ali se iz gomile slicnih izdvaja po svom podtekstu o razilazenju najboljih prijatelja i zavrsetka cele jedne ere u njihovim malim zivotima. Taj iskreni sentimentalni deo, nikad vrishtece pokazan, ovaj film cini boljim i definitivno ne glupim kao shto je vecina iz slicne kategorije.

jako dobro....

Judd Apatow i ekipa imaju sasvim novi pristup teen komediji i komediji općenito,što je u svakom slučaju osvježavajuće.Njegovi komični likovi nisu nestvarni i nemoguće retardirani,a radnje i zapleti mogu se prepoznati i u realnosti.Odlična komedija koja uspjeva nasmijati doziranim i ne pretjeranim vulgarnostima kao npr."pita" ili "not another teen movie".Odlična strana filma je i intimniji pristup likovima i njihovim međusobnim odnosima...

Super iznenađenje

Kad je film krenuo, reko a fuck me opet jedna Američka pita, no kako se radnja razvijala čak sam se uspio i nasmijati ponajviše smiješnim njuškama likova. Niz komičnih scena i sama radnja uspjela je film baciti iz sedla Američke pite.

bo

očekivao neku urnebesno glupu američku teen komediju, a pogledao...bo... komedija nije,više je neka dječačka drama

solidan 4

naime naravno ne moze se reci da je film bez mana, ali svejedno je duhovit.ok ne na montipajtnovski nacin, i ne mojim starcima, ali to ne znaci da ga treba popljuvat jer je jos jedna tinejderska komedija.debeljko je legenda, ne mora nista ni govorit, ali ta faca je presmijesna. ima dosta smijesnih trenutaka, ali i onih promasenih..ahhh ne moze se ipak ocekivati previse..ali sve u svemu solidan 4, jer je komedija koja ispunjava ulogu da bude smijesna, jer me zaista u zadnje vrijeme nasmijavaju samo filmovi tipa 'ljubav u doba kolere'.tuzno.

hm...

mozda sam malo previse ocekivao od toga filma pa sam mu dao solidnu trojku.........

Superloše

Priglupi Američki humor i ništa više. Jako loše i usput nijedan lik u filmu nije smiješan, pa čak ni simpatičan (uključujući i debeloga momka). Molim one kojima je ovaj film bio 'super' i 'kul' da mi pošalju poruku što im je u ovome filmu bilo smiješno (MOŽDA SAM IPAK IZGUBIO SMISAO ZA HUMOR).

Ocjena recenzije: 2.71 Tvoja ocjena: -