Gas do daske 3

Globalna zavera u Gradu svetlosti

Brett Ratner donosi nam 3. nastavak o ludorijama neobičnog policijskog tandema. Jeff Nathanson je autor scenarija, pri čemu je njegovo poznanstvo s dvojicom glavnih protagonista, svakako olakšalo posao u pisanju moderne akcione priče prožete humorom, kao zaštitnim znakom čitave franšize.Nakon ranjavanja ambasadora Hana (Tzi Ma) rešenog da raskrinka kineske trijade, inspektor Lee (Jackie Chan) i detektiv Carter (Chris Tucker) se ponovo udružuju u misiji pronalaženja Shy Shen, u kome je skrivena tajna o imenima svih 13 glavešina najveće mafijaške organizacije na svetu.Put ih dovodi do Pariza, gde odmah upadaju u nevolje nakon susreta s nezgodnim pariskim komesarom (Roman Polanski).Ipak sa malo jasnih tragova, neobičan policijski duet nastavlja potragu širom Pariza, pa tako dolaze i do Genevieve (Noémie Lenoir) prelepe plesačice, koja pored izraženog seksipila krije veliku tajnu...Ova američko-nemačka koprodukcija u koju je uloženo ogromnih $140,000,000, nije donela zaradu (kao prethodna 2 nastavka), jer je za nekih 3 meseca prikazivanja u bioskopima širom USA prodato karata u približno istom iznosu koliko je koštalo snimanje.Akcione scene su OK, humorističke dosetke sevaju na sve strane, a ni lepe žene ne manjkaju.Dovoljno je istaći da je dobrim delom snimano na lokacijama po Parizu (a ostatak u USA -Kalifornija i New York City), što sigurno daje posebnu aromu ovom akcionom spektaklu.Kamera je lepo propratila brzu radnju zasnovanu na vratolomijama po Parizu.Glumačka ekipa standardno dobra, ali utisak je kao da se publika zasitila ovih heroja i njihove jurnjave za lošim momcima.Nadamo se da je ovim, 3. delom stavljena tačka, jer objektivno nema šta više da nam ponude, a da to nije samo reciklaža već viđenog i prežvakanog što ne može da isplova iz čistog proseka.Stoga mogu samo da poručim dvojici pandura: 'au revoir' !

Kraj presmiješne trilogije!

Ovom odličnom komedijom završava jedna od najsmiješnijih trilogija u povijesti! :)

Smiješno

Film je baš smješan i dobar. OK komedija

Stari recept

S obzirom da je prvi nastavak snimljen u SAD-u, drugi u Kini, treći nastavak (po meni nepotreban) snimljen je naravno na neutralnom terenu, točnije u Francuskoj. Treći nastavak nastavlja u revijalnom tonu, red tučnjave, red akrobacija i nešto humora. Na kraju naravno stavljene su neuspjele snimke, i dobili smo sat i pol razonode i veselja, ali ništa posebno

film

stvarno je dobar

GAS DO DASKE 3

ovo je odličan film 100% i ako ga još nisam gledao znam to, zato što sam gledao gas do daske 1 i 2 i obožavam jackia chana i chris tuckera!!!!!!!!!!!! gledao sam skoro sve njihove filmove i najbolji su čestitam im super su