Pjevajte nešto ljubavno

Nepotrebni komentar

Bez dodatnog opisivanja i kritiziranja filma, htio sam samo pohvaliti recenziju johnnyo8 koja mi se ovdje jedina cini argumentirana i pokrijepljena primjerima. Ideja filma je bila na dobrom putu, ali bez imalo originalnosti i bez realnih događaja. Film kao da pokusava nakupit sto vise elemenata i scena cudnih i smijesnih obrata koji su naravno opet na tragu trivijalnih americkih komedija. Bez i jedne psiholoske analize lika. O psovkama ne zelim ni trositi vrijeme...

odličan!

kak je dobar film! nemrem vjerovat. ovo je prva domaća stvar da mi se zbilja svidjela... vraški humor na početku lol... baš je fora cijeli film... sam opet puno psovanja, al ok na to sam već navikla

Jako loš film

Htio sam pogledati ovaj film i zavoljeti ga kao jednu light komediju a umjesto toga dobim pokušaj drame koja je toliko loše napravljena da to boli. Još više bole izjave mnogih koji tvrde da je ovo najbolji hrvatski film. Mislim jasno mi je da je nekima dosta ratnih tema u našoj kinemtografiji, ali nemojte pričati gluposti ako niste pogledali novija ostvarenja poput "Metastaza" ili "Iza stakla". To su prave drame s razrađenim likovima dok u prvijencu Kulenovića nema ni r od razrade likova a stavljanje lika policajca Siniše u ulogu mladoženje (kao obrat) je apsurd i dokaz da Kulenović nije imao nikakvu inspiraciju za dovršetak započete priče; da ne spominjem odnos Struje i Anje koji uopće nije objašnjen niti produbljen. Nedostatci i rupe u scenariju se krpaju velikom količinom psovki koje su pomalo i isforsirane jer čak i najveći 'kočijaši' ne govore toliko psovki u svakoj prilici a odlična glazba Hladnog Piva je očito zamutila svima zdrav razum pri ocjenjivanju filma. Ljudi, ne ocjenjujete Hladno Pivo, nego film. Kao takav, film je ogromno razočaranje, u kojem je glavna četvorka iz benda predstavljena kao ljudi koji postoje u svakom gradu (što je i istina); a onda si Kulenović sam uskače u usta i dovodi te likove u nemoguće situacije koje postaju smiješne poput očajnog Vejzovićevog parodiranja pištoljem na svadbi ili kraja u kojem svi žive sretno a pijani otac ubija policajca (???). Sad kad vrtim film sve mi ima još manje smisla. No, nije sve tako sivo (HP); scena u WC-u između Kečkeša i Lončara je i duhovita i odlično odglumljena. Ustvari, jedino se glumcima ne može ništa predbaciti, kao ni glazbi Hladnog Piva koja je uvijek perfektna!

molim vas ljudi

nagovarala me jedna cura mjesec dana da ga pogledam i ajde napokon ga pogledam i RAZOCARAM se kao sta sam i mislio jer svasta se moglo vidjeti u ovom filmu koji je najavljivan ako se ne varam kao prvi hrv r`n`r film. a po mom misljenju ovaj film je o svemu a najmanje o rock-u. tako mastovit scenarij moze smisliti samo netko tko je odavdje.film je prepun likova i sporednih stvari koje odvlace gledatelj od one "glavne radnje" ili onoga sta je trebala biti glavna radnje ovoga film ako je ovo r`n`r film a to je mladi rock bend koji se pokusava probiti na rock sceni a ovdje se vidi puno toga sta nema nikakve veze s tim .i ne samo to vec se ovaj film nikako ne smije svrtati pod komedije jer ovo je sve ali komedija nije a nije ni akcija. ovaj film po mojoj definiciji nije o r`n`r bendu nego o nekakvom rockeru struji i njegovom malom bjednom zivotu koji je toliko dramatican da prelazi i kategoriju drame. uglavnomm dalo bi se tu nabrajati jos puno puno nedostataka ovoga filma ali mi se neda jer se nadam da me barem oni ljudi koji stvarno vole filmove i koji ih negledaju samo zato sto su hitovi shvatiti. zakljucak: ovo je jos jedan los hrvatski film u nizu losih filmova koji nebi nitko otisao pogledati da hladno pivo nije radilo glazbu.

super

Ovo je jedna odlična priča jako lijepo ispričana. Super poruka u kojoj se klinci bez obzira na generaciju pronađu u barem jednom njegovom kadru. Hvala.

Jako dobro!

Stvarno jako dobro. Možda baš i nije cijeli za čistu peticu, ali je toliko dobro da je tako nešto snimljeno... Valjda će imat sljedbenike. :-)

Film je odličan, sve pohvale...glumci odlično obavili posao.

fenomenalno...

Jučer gledah film i moram priznat da je totalno ispunio sva moja očekivanja od gorana kulenovića (inače autora izvrsnih bitangi i princeza)... Ovo je napokon jedan hrvatski film koji mogu gledati sve generacije a za koji ne moraju znati sve o rtu da bi skužili o čemu se radi... Ovo je tema bliska cijeloj mlađoj generaciji koja svoj veliki dio pronalazi u glazbi... Stoga, smatram da je film zaslužio ovu moju ocjenu... Jedina zamjerka je za malo (ali naglašujem malo) pretjeranu automobilsku potjeru, al sve ostalo je zakon... Svakako odite pogledati ovaj uspjeh hrvatske kinematografije... Pozz svima

Ljudi moji, je li to moguće?!?!

I napokon je došao dan da je Hrvatska kinematografija počela raditi filmove koji su NEVEZANI za bilo kakav rat. I ne samo to, nego su napravili odličan film. Ovdje nije bilo nastojanja da se mora napraviti komedija ili akcija nego je spontano napravljen film. Svi glumci su perfetno odglumili, svaka pohvala. Nigdje nema minute-dvije šutnje nego je stalno neka radnja. Jednostavno sam fascinirana filmom najviše zbog činjenie da smo napokon izašli iz ratnih tema, iako ni neznam sve naše filmove iz istog razloga. Uvijek tema rata ili pokušaj nasmijavanja publike s uvijek istim šalama. I to mi je dobro ovdje jer toga nema, nema namjerno pričanja viceva već sve u kontekstu nečega i sve dosta spontano. Možemo čak reći da pokazuje i kako se sve drotovi ups policajci mogu ponašati kod nas,kao da su Bog i batina i da se prikazuje život mladih koji žele uspjeh u glazbi . Dodatno je začinjen otmicom i pucnjavom ali ne pretjerano, tek toliko da ne bude običan film. Čitajući kritike, moram reći da sam razočarana jer se kod nas napokon napravi normalan film i sad je to loše??? Zar je naše najviše dostignuće Kako je počeo rat na mom otoku??? Još ima ljudi koji se pale na rock pa vjerujem da će se zapalit i na ovo. Neću dalje pričat nego ću prepustiti da ocijenite sami.

Super film.

Konačno smiješan i simpatičan generacijski film o demo rock bandu. Svakako treba pogledati.

Svakako pogledat!

Jučer sam gledao film i ugodno me iznenadio. Odličan razvoj priče filma, bez nekakve usiljenosti, bez rupa od 15-20 minuta, klasičnih za hrv. filmove. Količina humora dozirana točno kako treba, sleng prenešen bolje nego na većini naših filmova. Jedino što meni osobno nije sjelo je izbor glavnog muškog glumca, koji mi nije slika i prilika rockera iz Novog zagreba (iako odlično odigrana uloga). Ostali likovi odlično pogođeni, pogotovo Enes Vejzović u liku policajca. Ocjena filma -5! Minus za izbor glavnog gluma.