Znam tko me ubio

film

ok kao prvo ov bi ja nazvala laganim hororom ali ne i trilerom.Film mi je sasvim dobar jedino mi se ne svida kraj jer je prekratko bilo to ubijanje.Lindsay je dobro odglumila.Ja mislim da ovaj film nije nista manje vrjedan od drugih triler/horora.

preeeeeeeedddobrooo

film me je oduševio 100%,gledao sam ga čak više od pet puta s tim d aje novi film...jednostavno je film pun pogodak a lindsay lohan se u njemu pokazala izvarednom glumicom i film je zaista odličan,neizvjesnot se protezala od početka do kraja,napet je zanimljiv,i nikako nije dosadan i pun je svakakve radnje,nemam nikakvih zamjerki tako da filmu dajem čistu peticu(dao bi više da se može)..i ono što je važno za reći razlikuje se od svih drugih horora odličnoooo

ma baš je super!

meni je ovaj film baš super... neznam zašto se nikom ne sviđa. lindsay odlično glumi, priča je super a ono s bojama je jako dobro izmišljeno.

katastrofa!!!

Jedva sam se prisilio da pogledam film do kraja...da sam imao nesto drugo za gledat sigurno bi ugasio film jer je gore od katastrofe!

Šta fali ovom filmu?

Meni je film bio ok!Linsay Lohan je dobro odglumila svoju ulogu.

Šajze

Toliko zanimljiva priča i još bolja gluma da film jednostavno zrači sranjem koje Ameri pokušavaju prodati pod dobar film. Lindsey bi trebala ponovno snimiti film zamka za roditelje jer joj takvi filmovi izgleda najbolje odgovaraju. Ostale uloge bi jednostavno bili previše za nju.

O filmu....

Ajme ovo je kao horor! A njih ne volim! Bojala sam se skoro svake sekunde filma..... Dakle onaj ko nevoli horore i plašljiv je savjet: preskoči ovaj film!!! I tako nečeš ništa specijalno propustiti!

Lindsay Lohan bi trebala gorjeti u paklu...

..zajedno s redateljem ove noćne more koja je, iz meni neobjašnjivih razloga, otišla u kino distribuciju. i dan danas, 2 tjedna nakon što sam, prevarom odveden na ovu projekciju, u glavi mi se poput plavih flasheva javljaju slike raspadnutog ljudskog mesa, grotesknih plastičnih udova koji ostaju bez baterije i sličnih bizzaro-redateljskih-intervencija. Žalim ekipu koja je radila na ovom filmu i mislim da je L.H. i njena (ne)gluma najmanji problem u ovom filmu.

Lidnsay Lohan zna glumiti

I to nam je napokon dokazala. Da se samo osvrnem na recenziju ovog filma, napisanu prije moje. Samo bih volio upitati autoricu što je konkretno o filmu osim subjektivnog zgražanja nad "lošim" filmom, o filmu rekla? Budući da je odogovor ništa, pokusati ću ja... U centru ovog pomalo otrcanog scenarija je Lindsay Lohan kao jedna srednjoškolka koja svoje vrijeme provodi pišući dnevnik, izlažeći s dečkima i sl. Njen gradić bude pogođen tragedijom kidnapiranja mlade djevojke. Nakon nekoliko mjeseci tjelo, izrezano i odrezanih udova, bude nađeno. Nedugo nakon toga naša protagonistica Lindsay doživi istu sudbinu, no bude pronađena puno prije. Po oporavku ona tvrdi da nije Aubrey... Za sve daljnje detalje valja pogledati film. I valja ga pogledati. Ne zbog nekog velikog filmskog ostvarenja, dramatične radnje ili fenomenalno izvedene režije. Film valja pogledati zbog ugodno složenog zapleta koji gledatelja vodi u priču koju možda i neće povjerovati, no htjeti će znati kako će se završiti. Osim toga, tu je i prekrasna Lindsay Lohan koja je nakon svih onih ljubića napokon dobila priliku pokazati svijetu da zaista zna što je gluma i kako ju odraditi. I više od toga. Naime pored Lindsay, ostali likovi jedva budu primjećeni. Da, ona ima prekrasno tjelo, da, ona ima prekrasno lice i još ljepši smješak. No to uopće nije ono što će privuči gledatelja da ostane u kinu. Gluma na razini mnogih priznatih glumica, i daleko od mnogih koje se kod nas ocrtavaju kao "filmske dive", je prekrila sve mane ovog filma poput rupa u scenariju, zapaženih filmskih grešaka i pretjeranog isticanja plave boje. U svakom slučaju ovaj film je od mene dobio čistu četvorku. No, prilikom ocjenjivanja treba imati na umu da ovo nije film koji će impresionirati gledatelja i ostati zapamćen za sva vremena. Ovo je zabavan film sa interesantnim zapletom i odličnim odabirom glavne uloge. I to je ono što mu daje peticu. Sve ostale mane su ujedno i 20% filma uopće, pa zato i oduzimaju samo jedan bod toj petici..

wtf?!

Pišem samo iz frustracije što sam film gledala u Cinestaru, u dvorani 1, red E, sjedalo 1, lijevo Tko zna dvoranu, zna i činjenicu da s lijeve strane prolaza nema i da bi došao do sjedala jedan moraš preći preko čitavog E reda. Ista je stvar ako želiš napustiti dvoranu tijekom filma, osim što moraš izmaltretirati i 30tak ljudi dok odlaziš. Sudeći po atmosferi, tih se 30 sigurno ne bi bunilo, ali ja jednostavno iz neke sulude kurtoazije nisam mogla ustati i otići nakon 5 minuta. A trebala sam. Da jesam, bila bih manje frustrirana, pa sad ne bih ovo pisala. Al' eto. Sad dijelim muku. I je, malo mi je lakše:)

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -