Nema rezervacija

Ljubav uz dobar zalogaj

Da se suprotnosti privlače najbolji dokaz su Kate i Nick.Odlični kuvari, svako na svoj način, sa dijametralno suprotnim pogledima na život.Ipak amorove strele ne biraju ...Fino snimljeno, a zabava je neizbežna, plus podvučeno romantičnom crtom.Dovoljno razloga da se pogleda.

Nema emocija

Dovoljno je spomenuti kako je čak i moja žena koja plače i na (filmsko) ubijanje muha nije našla u ovome filmu ni jednu emotivno nabijenu scenu, ako u takve ne računamo smiješno nemaštovito scene inspirirane stilistikom pradavnog Devet i pol tjedana. Ostatak filma je jednostavno jadan, pa čak ni šarm glavne glumice ne izvlači išta vrijedno spomena.

Bez rezervacije

Na raznim TV-kanalima gotovo svakodnevno smo u prilici da gledamo emisije o kuvanju, sa detaljnim prikazom kako spremiti jelo, šta i kada staviti, koliko kuvati (ili peći) i na kraju kako to servirati, uz koje piće, uz obavezne sveće...Proslavljeni Scott Hicks (''Shine'' iz 1996.) inspirisan zapaženim evropskim ostvarenjem sa ovom tematikom iz 2002. - "Bella Martha", odlučio je da na svoj način prikaže dešavanja u restoranu, sa posebnim osvrtom na međuljudske odnose. Kate (Catherine Zeta-Jones) je glavni kuvar u elitnom restoranu na Manhattanu, koja čvrstom rukom vlada situacijom i tako uspeva da zadovolji apetite probrane klijentele. Kada primi tragičnu vest o pogibiji svoje sestre i zeta u saobraćajki, neočekivano će se naći u situaciji da zbrine svoju devetogodišnju nećaku Zoe (Abigail Breslin). Naravno biće prinuđena da vlastiti privatni život promeni i odrekne se nekih sitnih životnih zadovoljstava. Nastojeći da unese neke promene u poslovanju, vlasnica restorana Paula (Patricia Clarkson) dovodi još jednog iskusnog kuvara Nicka Palmera (Aaron Eckhart), koji je ''zanat ispekao'' u Evropi. Između dvoje ljudi sevnuće varnice. Sukob dva stila, Kateinog perfekcionizma i discipline, nasuprot Nickovog opuštenog pristupa, uz italijanske opere, prilikom spremanja hrane, neminovno će stvoriti hemiju među njima. Iako je radnja manje-više predvidljiva do samog kraja, ipak će vas zabaviti i opustiti. Mala Zoe u početku unosi potrebnu dozu melodrame, a kasnije njen lik biva razrađen u pravcu povezivanja dvoje zaljubljenih, što naravno rezultira nizom komičnih scena. Tempo rada u kuhinji, sinhronizacija rada kuvara i konobara, klijentela restorana koja ponekad ume da bude i gruba prema osoblju (''gost je uvek u pravu'') je veoma realistično prikazana. To zahvaljući režiseru, koji je angažovao par konsultanata za kulinarske veštine i restorane i organizovao obuku glumaca, pre svega dva glavna lika. Naime, njih dvoje su se dve nedelje ''družili'' sa poznatim kuvarom Michelom Whiteom, kako bi što bolje ušli u likove ljudi koji stvaraju nešto tako lepo za oko, a pri tome i ukusno. Čak je u scenama u restoranu, služena prava hrana. Sa zavidnim budžetom od $28,000,000 film je sniman na par lokacija u New Yorku (Brooklyn, Manhattan) i ostvarena je solidna zarada: samo u prvoj sedmici u USA blizu $12,000,000. Odlična scenografija (napravljena funkcionalna kuhinja u kojoj se odvija otprilike polovina radnje), fina muzička podloga, solidne role kako glavnih tako i sporednih likova (čak i kuvarska odela im lepo stoje), u jednoj drami začinjenoj sa dosta humora, doprinose stvaranju jedne pozitivne slike o ovom filmu. Može da prođe, jer realno pruža zabavu i drži pažnju u trajanju od nekih 104 minuta.

Dobar tek

Nakon gledanja ovog filma osjećao sam se kao da sam u restoranu za večeru naručio skupo i popularno jelo, a nakon večere osjećao sam se kao da sam pojeo nešto što jedem svaki dan. Znači niti me previše razočarao niti me previše oduševio. Zbog toga film je najbolji za neka besposlena popodneva kada se nema ništa pametnije za raditi. Sama radnja filma i nije loša, ali kasnije sam saznao da je riječ o remakeu, te je stoga i ona izgubila na vrijednosti u mojim očima. Najveći problem filma vidim u glumcima izabranim za naslovne uloge. Zeta-Jones bi nikada i nije bila bog-zna kakva glumica, a ovim filmom se potvrdilo moje mišljenje o njenoj glumi; a to je da joj najbolje pašu ''bitch-uloge''. Jer upravo u scenama u kojima glumi hladnu, nedostupnu i samo poslom okupiranu Kate onda sve to i ne izgleda loše, ali kada treba pokazati toplu stranu lika kojeg glumi, tu Zeta-Jones i nije najbolja. što se tiče Eckharta, njemu kao glumcu svaka čast, ali mislim da nije stvoren za ovakav tip uloga. Koliko god se on trudio ostaviti dojam nice guya, njega ipak vidim kao glumca kojem najbolje leže uloge negativaca. Na kraju je od svih njih najbolju rolu pružila mala Abigail Breslin koja je pokazala da ''Mala miss Amerike'' nije bila slučajnost. Što se tiče redatelja Hicksa on je svoj posao odradio solidno, ali ništa više. Ukratko, film se da pogledati, ali bez velikih očekivanja.

komedija???

Film nije ni romantičan, a definitivno nije komedija. U cijelom fimu možda ima jedva dvije duhovite scene (i to možda!), a romantika ne znam točno gdje je. Aaron je vrlo šarmantan i simpatičan, a Catherine... pa, ruku na srce, ostarjela je, i sva sreća da se udala u moćni Douglas klan. Film se može pogledati u neko kišno i tmurno subotnje popodne na DVDu, jer nije vrijedan odlaska u kino.

Nema ritma

Za početak-jučer sam vidjela film, i početak je malo spor. No međutim, kako vrijeme prolazi film se popravlja. Ima zaista odličnih scena, premda ne bih rekla da je ovo komedija. Mislim da su tri glavna glumca-Catherine, Aaron i Abigail bili super u svojim ulogama. Osim toga što mu je ritam malo spor, u filmu nisam našla ni jednu drugu manu, pa mu stoga dajem 4/5

Bez duha !

Pošla sam u kino očekujući veselu,vrckavu,šašavu komediju u stilu ''Začina života'',sa divnom Penelope Cruz, koji mi je inače fenomenalno zabavan i duhovit film. Kad ono, polu-drama,polu-romantična komedija bez velike zabave i duha. Mrzim sebe što ću ovo reći,no ovo mi je jedna od najboljih Catherininih uloga dosad. Nikad nisam posebno voljela Catherine Zeta-Jones, (osim u Chicagu,gdje je zasluženo dobila Oscara otkrivši svoje odlično zabavljačko umijeće).Ovakva introvertna gluma ,prigušena patnja ,iskustvo žene koja je očito prošla loše u životu, jaaako joj dobro pristaju.Iznenadila me i dirnula, nisam to očekivala.Smatrala sam je gotovo frivolnom (međutim privatno,mora da je pametna kad si je udajom za Michaela Douglasa osigurala status ''kraljice'' Hollywooda).Iskreno, ne volim ih gledati kad se šepure zajedno,skandale koje su imali sa medijima, bolje da su izbjegli.Ali, ovdje sam otkrila njenu šansu, da možda jednom dopre do neke respektabilne uloge. Aaaron Eckhart mi je koma od glumca,ne glumi dobro i užasno je ružan, meni nije ni duhovit,nema kemije između njih (kao napr. između nje i Seana Conneryja). Događanja u restoranu su mi zabavna,duhovita, a najbolji štos u filmu kad uvrijeđena šefica napadne gosta sirovim komadom mesa,ha,ha,ha...Ta mi je scena za 5! Zanimljiv je to mali (ženski) film , koji mi je dobro sjeo jedno popodne, iako je bilo isplativije i zabavnije napraviti neku ludu komediju.I naravno, da je bio neki bolji glumac uz Catherine.