Turisti

Loše

Iako je film zapravo loš, drago mi je da ovakvi filmovi postoje, jer onda jedan Hostel, kojega se može smatrati začetnikom podžanra torture porn još više odbiva na svojoj snazi i kvaliteti. Kao i more ostalih filmova, Turisti ne nude ništa novo, jer se zapravo takvi filmovi svode na one scene gdje se vide jetra, vrijeva, vađenje organa i ostalo. To, naravno nije dobro jer onda film ostaje bez svoje primarne funkcije, a to je gledljivost. U ovom je filmu zapravo sve manje više prosječno, ali sama egzekucija nije ni blizu onome što se smatra dobrim. Sve je tu, a kao i da nije. Ovaj film treba pogledati samo da se uvjerite da će jedan drugifilm, a to je Hostel, s godinama postajati sve bolji i bolji, jer je jedini i pravi torture porn.

Trgovina ljudima!!

moram priznat da mi se film dopao...iako sam mislio kad sam pročitao sadržaj da će to biti opet jedna obična glupa tinedžerska horor priča u kojoj svi umru ali prevario sam se..ovo je nešto drugačije i priča se razlikuje od mnogo drugih horora a pogotovo zato jer prikazuje upravo trgovinu ljudima te njihovo presađivanje organa pa zapravo vidimo tu neku bolest i opsesiju za tim...inzvaredno napravljen sa dosta zgodnih glumaca...ona plava što je preživjela je famozna...mjesto radnje je odlično...najviše mi se svidjela scena pod morem tj u onoj špilji pod morem...to su savršeno odglumili i napravili...dosta toga mi se svidjelo i preporučio bih svakome...bravo

Zanimljiv

Što nam se može dogoditi u stranoj zemlji, čiji jezik ne govorimo, gdje nikog ne poznajemo, gdje smo daleko od neke normalne civilizacije... Odgovor vam nosi film. Trgovina organa je vrlo unosan posao (pogotovo u Indiji). Zamjerka filmu jesu neke jako ogavne scene (takve nisu pokazivali ni u seriji Hitna služba). Vrijedi pogledat ukoliko se može prežmiriti par minuta filma!

solidan

dobar pocetak no kraj nije bas me odusevio mislio sam neki prevrt da ce biti