Lak za kosu

Maštovito ali strašno...

jedina stvar koja je dobra u ovom filmu je ta maštovitost a pritom mislim na odabir likova koji su poznati i cijele plesne scene koje su savršeno isplesane i istrenirane...smiješni likovi su odabrani kao npr.mama od tracy koja ima glas ko muško...ali ostalo je sve jadno...besmislen je uopće sadržaj...mislim ko ide u zatvor ak udari policajca s nečim sitnim..jest ide se u zatvor ali kako vidimo da je ovaj film sniman 60-ih to se tamo nije provodilo i ovo je velika zamjerka...previše loših pjesama,dijalozi su strašni,glupavo ponašanje likova i sve mi djeluje nekako nestvarno baš kao neka bajka a ne ni mjuzikl niti komedija...očekivao sam više a dobio sam jako malo...

Hairspray

Kao ljubitelj Johna Watersa (remake njegovog originala) i potaknut dobrim komentarima, odlučio sam pogledati ovaj film i moram reći da je prosječan. Svi glazbeni brojevi su OK i većina glumaca dobro pjeva, debitantica Nikki Blonsky (ne moramo gledati 'savršene' filmske teen parove te je napokon neka debeljuca dobila što je htjela) je jako dobra a ostatak glumačke ekipe se čini se dobro zabavio. Najviše smjehova izaziva par Walken-Travolta i njihov glazbeni broj je po meni najbolji. Pfeifferica se vraća i ovo je uloga ko stvorena za nju, a Zac Efron (on hoće savjet od Deppa i Di Capria a glumi u High Schoolu 3 puta; sinko uhvati se ozbiljnog filma/drame da vidimo da li vrijediš) se pomiče iz katastrofalnih High School Musicla na nešto bolje. Također James Marsden mi je super u ulozi Corny Collinsa. I inače nisam ljubitelj ovakvih mjuzikla, a pogotovo nakon što sam vidio genijalnog Sweeney Todda, no film je za opustiti se solidan. Ima naravno poznatih klišeja no nitko ne tvrdi da je "Hairspray" savršen film, nadam se.

naj-naj-naj

najfilm ikada nikki je the best,a zac efron ye tako cute

Ni S od satire

Zgodno, vedro, lepršavo, simpatično, tanašno, nerazrađeno i prerazvučeno ostvarenje. Film zaslužuje pohvale zbog očekivano štosnih plesnih sekvenci i energične izvedbe izvrsne debitantice Nikky Blonsky. Ostale komponente osciliraju. Blago razočaranje.

Fenomenalni ritmovi

Film odiše zabavnim ritmovima karakterističnim za teen mjuzikl. Nikky se pokazala kao genijalka , a John Travolta je jako dugo vremena proveo u šminki. Iako su mnogi bezrazložno kritizirali ovaj film krajnje uvredljivim komentarima, mnogi su se pokazali u odličnom svjetlu.. Michelle Pfeifer kao zla producentica, a John Travolta kao big mama. Odlično. Zaista vrijedi pogledati

za kazalište

mjuzikl pun "blesavih" fora, boja i šarenila (odlična kostimografija), priča sve u svemu ništa posebno, ali mjuzikli su meni osobno za kazalište, ne za kino ili dvd.

Travolta aka Big boring mamma

Uz ovakav odabir glumaca i priču svima znanu napravljen je loš film. Osobno sam očekivao puno više od beskrajno dosadne uloge Travolte. Tek pokoji osmjeh izvuče veteran C. Walken. Iako rezultati po kino blagajnama to negiraju film je fijasko i teško da će se netko od dotičnih glumaca tako brzo upustiti u te vode.

stereotipi su uvijek zabavni

Riječ stereotip u ovom filmu gubi negativno značenje. Mjuzikl Lak za kosu na tragu je već zaboravljenim predstavnicima iz daleke prošlosti. Travolta je na ležeran način odglumio ulogu debele mame koja izvrsno pleše u visokim štiklama, ležerno ali stereotipno, no to gledatelju neče biti niti dosadno niti politički nekorektno (hehehe). Dok gledate film noge če vam zaplesati a da toga gotovo nečete niti biti svjesni. Stereotipna je i scenografija, no niti takva scenografija, gledatelju neče smetati jer je se ugodno uklopila u ipak zabavan film. Film ugodan za oko i ugodan za uho, u kojem se politička pozadina rasne segregacije bljedi i postaje nebitna. U svakom slučaju to je odličan film uz koji čete se opustiti i zabaviti.

Debela krava

Mislio sam da je film parodija na orginal, ali sam se dobro iznenadio kad su počeli pjevati itd. Šta reći nego sranje i glupost o debeloj kravi kojoj se snovi ostvaruju. Film jednostavno zrači glupošću i debilnošću. Film će se svidjeti klincima i osobama sa prekomjernom težinom.

I can hear the bells

Ovako, od ovog sam filma puno očekivala i puno dobila. Sviđali su mi se štosevi, a i odabir glumaca. Posebno bih istaknula odličan soundtrack, kojeg sam odmah skinula. Nikky Blonsky je zaista zaslužila ponudu da zaigra u Broadwayskoj verziji Hairspraya. Svidjela mi se Tracying obsesija Linkom, a Brittany Snow bila je urnebesna u namjeri da ga zadrži. Amanda Bynes je također bila smiješna...Ali mislim da su prave kraljice ovog filma Michelle Pfeiffer, John Travolta(pogledajte film i znat ćete zašto) i Queen Latifah.

Samo ako volite mjuzikle...

117' minuta neprestane glazbe! Cinestar je napisao pod žanr filma da je komedija i na taj način zavarao hrpu gledatelja, koji nisu očekivali jedan mjuzikl... Unatoč hrpi pozitivnih kritika i ocjena, film nije ni blizu toga. Tokom cijelog filma samo pjevaju i pjevaju... dijalozi gotovo da i ne postoje. Većina gledatelja se dosađivalo u kinu, a neki su se i dizali. Kroz film se cijelo vrijeme provlači misao kako pretilost i crna boja kože nisu kočnice kod uspjeha... Naravno da nisu i nebi trebale biti, ali čemu izjednačavati pretilost koja je bolest i trpati u isti koš sa crnom rasom. (na neki način vrijeđaju crnce) Očito su Amerikanci toliko pretili, da to više ni ne smatraju bolešću nego nečim najnormalnijim. Zgodan film ako želite povesti djecu u kino... i uživati u 117 minuta glazbe i kostimografiji u stilu šezdesetih. Što se tiče glumaca - dobra postava i s njihove strane sve super odrađeno! Michelle Pfeiffer, John Travolta i Christopher Walken bez zamjerki...