Fantastična četvorka: Dolazak Srebrnog Letača

A ne znammm

nije mi nešt film oduševio zbog tog a jer ne volim takve filmove iako su me ostali dijelovi fantastic four u popunosti oduševili ali ovaj me je u popunosti razočarao jer je najviše nadnaravan ali evo zbog moje jessice albe dajem ocjenu 2

Top 10

Top 10 ali najgorih filmova. Niti priče ni radnje.... Iznajmija san ovaj film radi Jessice ali i ona je katastrofa. Nekako mi je skroz ofucana....

Marvel.. again and again..

Izgleda da je ekipa u Hollywoodu shvatila da jedan veliki dio novca leži u ekranizaciji stripova i to Marvelovih pa nas tako svake godine obaspe s par naslova koji budu najavljivani i reklamirani na sve strane. Prvi dio ''Fantastične Četvorke'' vrlo je slabašan uradak koji je pozivao na premotavanje kako bi što prije završio. Od drugog dijela sam očekivao sličnu reakciju, al' sve u svemu ispao je dobar. Glumačka ekipa je ostala ista, i to je upravo ono što privlači jedan dio publike (Jessica?), drugi dio publike čine stripoljupci, a treći svi oni koji se ne mogu pronaći u dvije navedene kategorije. Ovi prvi će vjerovatno biti zadovoljni, drugi će pronaći mnogo propusta, a treći će ili popljucati ili pohvaliti film. Film ne nosi nikakvu dubinu (iako se na tome pokušalo, više nego u prvom dijelu - previranja novog lika Silver Surfera oko toga što je u biti dobro a što zlo, mogu li superjunaci živjeti normalnim životom itd.), prepun je specijalnih efekata bez kakvih film ovakvog tipa ne može, pokoja scena možda vas i nasmije, ali ono što je najbitnije kod ovog filma je opuštanje bez ikakvog moždanog napora - zabava za široke mase. Četvorka će vjerovatno još jednom spašavati svijet jer danas je popularno nizati nastavke, a tko zna - možda za par godina osvane i ''F4: The Beginning''. Živio nam Marvel !

silver surfer

nakon što sam pogledao film mogu ustanoviti da je veliki plus ovom filmu lik srebrnog letača,super je napravljen i mislim da filmu sigurno povisuje ocjenu.nije mi se svidjela jessica alba,u filmu kao da glumi razmaženu slatku tinejdžericu koja se sprema na udaju,akcija ovom filmu ne nedostaje,i mislim da je pravilno raspoređena,baš mi se nije svidio razarač svjetova,tj.galektus,mislim da baš ne paše uz ovaj film.pohvala chrisu evansu i julian mcmahonu,dobro su odglumili ovaj film

oproštaj letača

vrlo loša ekranizacija vrhunskog romana marvela.malo tj. nista akcije,bolje da su ostali samo na prvom djelu.

Daa

Mogu reći da je ovaj film OK za zabavu, ali ako očekujete više, bolje da ne gledate ovaj film. Razočarala sam se nastupom Jessice Albe. Očekivala sam puno više od nje. Chris Evans i Julian McMahon spašavaju film, ali to mu je dovoljno samo za osrednju ocjenu po mojem mišljenju..Ah, šteta...Moglo je ispasti puno bolje

da je bar vise akcije

ok fil za ljubitelje stripova. srebrni letač-dobra uloga, fantastic 4 nisu se bas nesto posebno pokazali. dora stvar je što se pojavljuje negativac iz prvog dijela. a onaj uništavač svijetova na kraju-bez veze. Ali obozavam filove prema stripovima pa HOĆU JOŠ nastavka

Ajoooj

Da je Danny Glover gledao ovaj film vjerojatno bi rekao 'I'm Too Old For This Shit'. To kazem i Ja. Plasticni film, za plasticne ljude sa plasticnim glumcima.

stripoljupci

zdravo,zdravo! u posljednih nekoliko godina, gotovo svi (vecinom americki, mada bi mister no ili marti misterija bili mrak :))) stripovi su ekranizirani. jesu li se stripoljupci obradovali (pripadam toj skupini :)? jesu(jesam)! ali rijetki su (na zalost) filmovi koji me nisu razocarali. strip je ipak 2D!!! i u tome lezi velika car... no, sto se fantastic 4 tice, kao sto se moglo i ocekivati efekti su na nivou, prica je tak-tak...film sam odgledala od pocetka do kraja (bez pritiska tipke pause i/ili stop), nije me razocarao kao npr The League of Extraordinary Gentlemen... mozda iduci nastavak bude bolji.

Hmm

Hmm, što reći o ovome filmu? Meni se osobno nije pretjerano svidio no ne mogu reći da nije zabavan pod uvjetom da ne tražite neku dubinu u njemu. Svi koji su čitali stripove o srebrnom letaču će naći pregršt nelogičnosti. Samo da kažem da Jessica Alba izgleda super (čak i ispod ogromnih naslaga pudera) i da će njeni ljubitelji doći na svoje ;-) Sve u svemu, možda je Erik Davis sa 'Cinematicala'upravu kada kaže da se prije gledanja mozak ostavi pred ulazom u kino. Ah, da i na kraju možemo očekivati daljnje nastavke te vjerojatno i samostalni filmski uradak o srebrnom letaču.