Edward Škaroruki

Edward Scissorhands

Danas sam reprizirao film Tima Bartona Edvard Scissorhands mislio sam da cu sad znatno da mu spustim ocjenu,jer sam film prvi put gledao prije gotovo tri godine ali ne impresije od proslog su ostale netaknute,i dalje mislim da je ovo nevjerovatno drazestan,sarmantan,mastovit i prije svega film koji zraci neodoljivo velikom kolicinom energije i to na filmu izgleda odlicno kao jedna velika ali kompaktnan cijelina.Sada mogu da kazem da je ovo najbolji Bartonov film poslije Ed wooda.Sada da pocnem od dobrih stvari.Prvo scenario koji je nevjerovatno orginalan,i isporucuje veliku kolicinu emocija sto je najvaznije iskrenih emocije,prica funkcionise kao bajka koja se na kraju pretvara u horor a to je osmisljeno odlicnu,scenario je ociscen od svih nepotrepnosti koje koce radnju i to svakao cijenim.Drugo rezija,trebao je neko zaista kompetentan da ovakvu pricu pretvori u film,Barton je to uspio u svakom slucaju,na odlican nacin je uspio da prenese energiju i mastu koju nosi scenario,sve to uz uobicajenu prelijepu vizualnost koja prati gotovo sve Bartonove filmove.On uspijeva da drzi dinamiku i atmosferu tokom citavog filma bez izuzetka i vjerujte da vam nijednog trenutka nece biti dosadno,uz to umije da izgradi napetost kada je to potrebno i na odlican nacin ljupku pricu sa pocetka filma pretvara u svojevrsnu tragediju.Trece gluma,ovdje cu se pogotovo dotaci Deppovog performansa,koji je apsolutno fantastican,neki slijepci ce reci pa on malo govori tokom filma ali gluma nije samo to vec i mimika i gestikulacija iizrayi lica a Dzoni Dep uspijeva da glumacki prikaze nevjerovatno sirok raspon emocija i ovo je jedna od najboljih uloga uopste u poslednjih dvadeset godina i ostali glumci zasluzuju sve pohvale,sem lika koji glumi momka Winone Rajder koji je em lose odglumio em je njegov lik mozda previse konvencionalno postavljen tako da nije ni imao priliku da se razmase.Ima u ovom filmu i gresaka ali one su zaista minorne u odnosu na ljepotu koju ovaj film nosi.Na kraju samo da kazem da je gledanje Edwarda Scissorhandsa prelijepo iskustvo i ovaj film ima moju toplu preporuku. ocjena 9/10

Edward škaroruki

Super je film,svidio mi se jako.A Johny Depp je odlično odglumio ulogu Edwarda:)

edward johnny depp škaroruki

super film, smišan, još pogotovo s Johnnyijem u gl.ulozi :-)

Magično

Prepustite se i uđite u svijet Tima Burtona. Ja jesam! Edward Škaroruki je film zbog kojeg sam postao ljubitelj filmova općenito ali i nevjerojatnog dvojca Burton/Depp. Njih dvoje su vrh vrhova a ovaj film je jedan od najboljih ostvarenja u briljantnoj karijeri Tima Burtona (da više ništa nije napravio poslije bio bi veliki redatelj!!). Kao što svi znamo Edward umjesto ruku ima škare te film prati njegovo 'posvajanje' od strane jedne obitelji, prihvaćanja u jednoj maloj zajednici i tragičnog kraja. Burton prikazuje ljude kao monstrume dok je Edward čist, nesikvaren a upravo on izgleda kao čudovište. Kao i obično Burtonova kritka društvu je tu ali samo Burton to može izreći na svoj osebujan, mračni način. Režija je fenomenalna, kao i muzika majstora Elfmana. Efekte oko Edwarda je napravio genijalni Stan Winston, a u maloj ulozi imamo staru zvijezdu Vincenta Pricea (mislim da mu je ovo pretposljednji film) kao izumitelja. Winona Ryder pokazuje ogorman potencijal, a odlični glumci poput Wiest i Arkina samo upotpunjuju casting. Posebno mjesto dobiva Johnny Depp kojem je ovo prva ozbiljna uloga u karijeri i već ovdje pokazuje zašto je najbolji. Ima malo teksta no sve mu lice govori; moj omiljeni glumac. Preporučam film svim ozbiljnim ljubiteljima filma, a ako ga ne razumijete onda nažalost ne znate kako vrhunski film treba izgledati. Magično!!!

Edwar škaroruki

zakon

Edward škaroruki