Harry Potter i Red feniksa

BRISI OVO MODERATOR!!!

BRISI OVE POSTOVE MODERATOR, BANUJ OVAKVE LIKOVE!!!

Harry Potter and the Order of the Phonex

Odličan nastavak Harry Potter priče. Iako volim sve dijelove ovoga sam najmanje skužio. Ne volim čitati i zato sam pročitao samo jednu knjigu - H.P. i Zatočenik Azkabana, jer mi je najzanimljiviji i daje najviše informacija. Ali opet radi se o Harry Potter-u pa je zato 5/5. I naravno da će biti više informacija u knjizi nego u filmu LOL.

Harry Poter 5

kao što su već neki napomenuli, najduža knjiga, a najkraći film. Ne kažem da je to nešto loše, ali mislim da ono koji nisu pročitali knjigu neće sasvim dobro shvatiti ni film. Ali dobro. Ajmo sad o filmu. Film je na puno mjesta skraćen, ali budući da knjiga ima 800 stranica, nije me baš začudilo. Posebno me impresionirala Imelda Stauton, koja je na zanimljiv, iritantan i odličan način predstavila lik Umbidgeove, baš kao u knjizi. Sve u svemu film je odličan! Ocjena: 4/5

O da! xD

Tako kratak film za 800 i nešt stranica xD No svakako se isplati potrošit vremena na knjigu i film,prvo knjiga radi nekakvih pojašnjenja i lakših shvaćanja :)

Zanimljivo !!!

Odlican nastavak....

Yatesov početak

Najduža knjiga o Harry Potteru je pretvorena u najkraći film o Harry Potteru. To nužno i nije loše ali nekako 'Redu fenkisa' nešto nedostaje te služi isključivo kao nadogradnja radnje za šesti, superiorniji dio. Četvrti, a drugi britanski redatelj u serijalu je TV-redatelj David Yates koji najviše pažnje pridodaje karakterizaciji starih likova ali i uvođenju odličnih novih. Dok se Radcliffe u glavnoj ulozi potpuno opustio, veću pohvalu bi dao odličnoj Imeldi Staunton ('Vera Drake') koja izvlači iz svog omraženog lika maksimum. Ona predstavlja ministarstvo i uvodi sve te nove i oštre mjere u Hogwarths tako donoseći dašak stvarne, životne realnosti s kojom se mnogi mogu poistovjetiti. Specijalni efekti te akcijske scene su kao i obično na visini ali dosta mršava radnja ne dopušta 'Redu feniksa' daljnji razvitak u jedan od boljih Potter filmova. No Yatesova vizija je jaka, te koristi ovaj film kao stepenicu do šestog filma u kojem nam pokazuje svu raskoš svog talenta. 'Harry Potter i Red feniksa' predstvalja solidnu ekranizaciju jedne od lošijih Potter knjiga te je isključivo treba promatrati u kontekstu nadogradnje radnje za ono što slijedi. Pozitivne stvari nadmašuju negativne pa ipak dajem blagu preporuku petom filmu o Harry Potteru!

kritika

film je uredu, no neznam gdje im je nestala prava čarolija, sad kad sam pogledao i šesti nastavak , malo mi je ipak bolji 0d 5.

harry potter i red feniksa

Film je neočekivano ,ne bih mogla reći loš ali... Velika zamjerka od mene ide redatelju koji je totalno osakatio knjigu. Mogu samo pohvaliti sjajne specijalne efekte u dijelu Dumbledorove i Voldemortove borbe,ostalo sve viđeno , ništa novo, niti originalno.

cool

super

harry potter i red feniksa

kado idu nastavci tako se radnja više zakomplicirava. rowlingica stvarno kompliciara.

O filmu....

Što veći dio to gluplji film (isprika obožavateljima)! Malo je bilo i jezivo..... Ugl.neka pogledaju samo oni koji jaaaako vole harry-ja inače bi se mogli razočarati!

Red feniksa

Harry i njegovi prijatelji i dalje nastavljaju potragu za zlim lordom Voltermontom. Potraga je sve opasnija, krug oko dobrog malog čarobnjaka se sve više steže. Zloglasni lord je za petama Harryju koji mora spašavati svoj i druge živote. Film je prepun izvrsno odrađenih specijalnih efekata, spomenuti ću samo letenje na metlama kroz London, izranjanje iz niotkuda kuće reda feniksa, te uzbudljiva borba dobra i zla. Jedina zamjerka filmu je da je trebalo dodati još petnaestak minuta akcije - potrage u Ministarstvu magije. Onaj koji je čitao knjigu zna o čemu se radi. Svjesni smo svi da se dosta radnje iz knjige mora izbaciti, ali to je dio koji je jednostavno morao biti u filmu - puno bi se dobilo na dramaturgiji. Glumcima i dalje petica za izvrsno odrađenu glumu, kako (ne već tako) malim glumcima tako i onim odraslim. Izvrsna braća Weasley sa svojim ludorijama. I dalje puno, puno mašte. Uživajmo i u ovom nastavku dok čekamo novi nastavak - princa miješane krvi. Čarolija se nastavlja.

potter

film za bebe i malo starije bebe

horor

dosta strašan film. svaki novi nastavak sve strašniji i mračniji, ali i radnja se zakomplicirava

Mudrolije

A sad jedna ozbilja recenzija jedne ozbiljne gospođe (hm, mene). Jučer meni bilo dosadno, na telki Dinamo:Werder i odo ja u kino. A kad tamo šast i pošast – nisam ni znala da su srijedom tamo u Cinestaru premijere i da se sjati masa novinara i tko zna koga, gužva do bola. OK, film. Očito baš nisam neki Potter fan a nisam ni tinejdžer pa sam se više-manje dosađivala. Emma Thompson – kratko i genijalno; Alan Rickman – da, da, o yea; ali malena Evanna Lynch kao Luna Lovegood osvježila je svaku scenu u kojoj se pojavila i po meni, tih je scena pre-pre malo. Ne volim se dičiti komentarima o izvanrednoj ili lošoj glumi jer o tome pojima nemam, možda ponekad osjetim da netko svojom uvjerljivošću odskoči i to je u ovom filmu Evanna. Obično je priča i onaj subjektivni doživljaj priče ono što po meni neki film čini odličnim ili nevaljalim. Priča o dvoboju dobra i zla, o djetetu koje kroz cijeli film uzdiše od muke i boli jer je neshvaćeno, maltretirano, tjerano da radi ono što ne želi a mora, vjerujem da se u tome mnogi mladi vide ... i pronalaze utjehu. Puno dooobrih specijalnih efekata: i vizualno i zvučno oduševile su me scene padanja i razbijanja stakla – staklenih kugli u Odaji proročanstava (ako sam dobro zapamtila) i pred kraj filma u obračunu Dumbledora i Voldemorta pucanje svih okana s beskrajno visokih prozora i njihovo šuštavo urušavanje. I po običaju, najdraža scena osim onih s Lunom Lovegood je – sat je pisanja testa pod paranoično strogim nadzorom ravnateljice Umbridge al dvojac Weasley ima drugačije ideje i od mračnog pakla pretvaraju svijet u šareni vatromet. I to je od mene to.

harry p.

film je dobar,zanimljiv po meni bolji o 4. nastavka

HP 5

Ovaj dječji film postaje sve mračniji i mračniji, sve ih više umire u želji da provedu pravdu ali je i dalje jako zanimljiv jer pruža ono što djeca najviše traže a to je fantazija. Vjerujem da je većina djece kad su bili mali htjeli biti čarobnjaci i mahati štapićem kako bi rješili svoje probleme i probleme svijeta. Ali ima nešto što mi se nije svidjelo a to je skakanje sa scenama tj.vrlo brzo se ide sa scene na scenu bez nekih objašnjenja za koja ja mislim da je trebalo objasnit, to govorim iz položaja onoga tko je knjige pročitao pa sam očekivala nešto drugačije. No moram reći da uopće film nije loš jer je pun akcije,ljubavi i magije ( naravno sve dječje ). Ljubiteljica sam HP-a i jedva čekam sljedeću godinu da pogledam i 6.nastavak i mogu vam reći da ćete se JAKO iznenaditi,a do tada mogu reći da ovaj film zaslužuje 4 jer su se svi potrudili da sve mračniju knjigu približe i onim najmlađima.

ode i sirius

evo, pocela ih je polako 'ubijati'. sad je i sirius otisao.. al bitno da je voldemort i dalje ziv.. grr sve u svemu, film je odlican! efekti su sve bolji i originalniji, harry mi se proljepsava :), mala hermione je sve ludja.. ma, svi su tak slatki.. i da, harry se prvi put poljubio.. kak super!! (btw. nisam citala knjigu pa me ovo iznenadilo) ipak, i dalje mi je 'zatocenik askabana' najbolji dio..

zanimljivo

o o _____