Oceanovih trinaest

KAD JE RADNJA IZVRSNA I ZABAVNA TO ZNAČI DA SE RADI O REMEK DJELU

Iako ce me mnogi nazvati ludim sto sam ovaj film nazvao remek djelom....za mene to uistinu jest. Zašto? Rijetko naiđem na neki film koji me ocara i radnjom koja je vrhunski osmisljena i jos k tome zabavna,a ovaj film to uistinu jest. Al Pacino je legenda koja zivi samo jednom.

SVAKAKO POGLEDATI ^^

Počet ću sa zaključkom, a to je da je film *savršen*. =D Soderbergh je skupio masu slavnih i izvrsnih glumaca na jednom mjestu, a svi su vrlo pozitivni, zabavni i zanimljivi. Isto tako je radnja zabavna i nevjerojatno nepredvidljiva jer nikad ne znaš šta će se iduće desiti, mada je to iz perspektive gledatelja "očito". Najsmješniji nastavak trilogije, sa još više slavnih glumaca, boljom uigranosti i još zanimljivijom radnjom. Scenografiju da ne spominjem. One koji vole kič i blještavilo poput mene će ovaj film bacit na dupe (ko šta je mene ^^) jer je jedino ime kojim mogu opisati scenografiju: LAS VEGAS. Savršenstvoooo. Svakako pogledajte, nećete požaliti! =D

sve isto

sve gore i gore

U stilu jedanaestice

Nakon slabijeg (iako i dalje kvalitetnog) ''Oceanovih 12'', uhodana glumačka ekipa i redatelj su nam se vratili na najbolji način. Snimili su treći film o najkul pljačkašima na svijetu koji nimalo ne zaostaje za 11-icom. Opet je tu stara ekipa i opet su tu na svom ''domaćem'' terenu, u Las Vegasu. Tvorci filma su to objasnili time da su nakon drugog filma, gledatelji tražili da se radnja opet vrati u Vegas. Sad malo o filmu. Sve ono što nas je oduševilo u prvom filmu (brza i dinamična radnja, kombinacija humora i akcije, odlični glumački dijalozi, odlična kamera, raskošne scenogafije), sve je to prisutno u ovom filmu. Ovdje je čak i sama priča originalnija, jer radi se o vrlo neobičnoj, ''obrnutoj'' pljački-Dannyjeva ekipa mora opljačkati bad guya tako da omogući svima da ostvare što veći dobitak u njegovom kasinu. Za to je mislim najzaslužniji kvalitetan scenarij, a upravo to je bio nedostatak 12-ice. Iako je i ovdje radnja prilično zakomplicirana, ipak sve je pod kontrolom i obični gledatelj je može bez velikog napora pratiti. O glumačkoj ekipi stvarno nema potrebe pisati, jer svi znaju kakva sve velika imena rade, ne samo na ovom filmu, nego u cijelom serijalu. Nadalje, sa svakim novim filmom, pridruži se neko novo veliko glumačko ime (ovdje su to Pacino i Barkin). O redatelju sve same riječi hvale. Opet je tu prisutan klasični Soderberghov način snimanja (brza kamera, presijecanje slike s nekoliko kadrova, dinamični skokovi u radnji) koja samo pridonosi ritmu filma, a opet sve učinjeno da izgleda tako jednostavno. U ovom filmu Soderbergh je dodao još jedan element-raskošnu, na trenutke pretjeranu i kičastu scenografiju, samo kako bi naglasio ekstravaganciju glavnog negativca. Ono što ovaj film čini posebno simpatičnim su brojne reference u filmu (na filmove ''Kum'', originalnih ''Oceanovih 11'', na Franka Sinatru,). Na kraju treba reći da se ovim filmom redatelj ''odužio''gledateljima za nešto slabijeg prethodnika i svima toplo preporučam da ga pogledaju.

Ocean's 13

Inteligentno,zabavno i smiješno.Tri su riječi kojima je najbolje opisati ovaj film.Zvijezdana postava još je jedan ogroman plus ovome filmu,kao i nedostatak užasno iritantne Julie Roberts.Velika preporuka za ove ljetne dane.

Humanitarna akcija

I okupiše se Soderbergh-Oceanovi po treći put kako bi se iskupili za sve što su im neki predbacivali još onomad kada su se okupili po drugi put. Govorkalo se da su "Oceanovih dvanaest" sami sebi svrha, da je njihov smisao u tome da ekipa (ne Oceanova, već ona stvarna, filmska) zgrne još novca, a pritom se zapravo odmori i dobro zabavi na proputovanju Europom. S mnogih strana pljuštale su izjave da su "Oceanovih dvanaest" izuzetno isprazan film i ništa drugo doli forsiranje franšize. "Oceanovih trinaest" kao da se iz petnih žila trudi pokazati da ista filmska ekipa nije isprazna i da im je stalo (i Soderberghovoj i Oceanovoj ekipi) do ciljeva viših od novca i dobre zabave sa starim prijateljima. Stoga smo u trećoj rundi odgledali dva sata humanitarne akcije pred kojom se Oprah Winfrey može sakriti. Oceanova ekipa nam ponovno nudi dobru zabavu, umotanu ovoga puta u suosjećajni, prijateljski celofan. Čini se da je njihovo prijateljstvo stvarno, a ne glumljeno, i da ih upravo ono drži na okupu. A osveta je podjednako slatka kao što je bila onda kada je Danny Ocean okupio deset vrhunskih kriminalaca imajući svoju dragu na pameti. I na koncu uopće nije važno što je humanitarna akcija u suradnji s Oprah tako očit i potpuno nepotreban Soderberghov pokušaj da se određenoj grupi gledatelja iskupi za jet-settersku "Dvanaesticu". Nasmijali smo se i tome, uživali u smišljanju još jedne mastermind prijevare, veselili se još jednom happy endu i sada željno iščekujemo četrnaestog člana ove uhodane i izuzetno zabavne ekipe. Osobno, nadam se da je mjesto namijenjeno Vincentu Casselu.

Oceanovih 13

Moram priznati da mi se film dosta svidio. Sigurno više od Pirata koji su naporni. Samo neka se zaustave na broju 56. Jer Oceanovih pedeset i sedam ne zvuči dobor. Coool film

zar čak 13

nista posebnije od 11 i 12. dobra glumačka postava i brza radnja, ali sve je vec za očekivati šta će se desiti.

OCEANOVIH 13

OVAJ FILM JA OBOŽAVAM ZATO KAJ GLUMI GEOGR CLONI I JAKO JE SEXY!!!!

bolji od12, lošiji od 11

priča je kompleksna ali malo slabija strana, nije toliko intriganta i manje je akcije nego u prvom dijelu. zato je glumačka ekipa odlična posebno Al Pachino i George Clooney. oceanovih 13 vas neče oduševiti koliko prvi dio, ali vrijedi ga pogledati, definitivno je puno bolji od oceanovih 12. ocjena 7/10