Yamakasi

Odlično

Film je odličan.Prepun akrobacija i zanimljivih trikova.Dvije godine poslije ovaj film dobiva i nastavak koji nije tako dobar kao original.Film je sniman prema stvarnom događaju pa film postaje još napetiji i zanimljiviji.

Skakanje po zgradama

Tko kaze da Spiderman ne postoji nije gledao "Yamakasi". Stovise, u Francuskoj postoji cijelo pleme Spidermana koji u svoje slobodno vrijeme, kojeg imaju i previse, skacu i veru se po neboderima. Akcije ne nedostaje, a sve je popraceno kvalitetnim francuskim hopom. Bjesomucna zabava prepuna adrenalina.

prezadovoljan

Punim naslovom Yamakasi - Samuraji modernog doba. Ova akcijska drama napravljena pod budnim oko autora legendarnog Taxija, pruža pregršt akcije i zabave. Radi se o sedmorici mladića koji svoj višak energije troše na opasne pothvate koji istog trenutka izgledaju i privlačno i zabavno. Penjanje na najviše zgrade (naravno, izvana), samo je jedna od njihovih skromnih zabavica. Policija ih već duže vrijeme pokušava uhvatiti, ali bezuspješno. Zaplet počinje kada jedan od dječaka, koji je jedan od velikih obožavatelja vratolomija Yamakasija, strada pokušavajući učiniti nešto njima slično. Film u nekim trenucima poprima i karakteristike krimića, ali uzbuđenje drži tijekom cijelog filma. Ja sam jednostavno uživao u njihovim pothvatima, divio se njihovoj snalažljivosti, fizičkoj snazi i međusobnoj povezanosti. Pomoći će prijatelju u nevolji, vratiti i izgubljenu nadu. Mislim da će film razveseliti mladu publiku, ali također ne sumnjam da ni stariji neće uživat. Posebno će ga cijeniti poklonici Taxi serijala zbog same francuske akcije i humora. Glazba koja prati film slična je kao i u Taxiju, jako dobra, melodije iz pjesama francuskog hip-hopa, jako dobro :) Čak sam i nabavio soundtrack kako mi se svidio odabir pjesama, stvarno dobro ;)Nije potrebno pisat puno o filmu jer mislim da je i sam naslov dovoljan ili da privuče ili da odbije. Mene je privukao i mogu reći da nisam požalio što sam pogledao ovaj film, dapače, čak sam ga još dva puta pogledao kako mi je bio dobar. Vjerujte mi, nećete ništa izgubiti 90-minutnim filmom ;)