Friday the 13th

SUPER

ovo je jedan od najboljih horora koje sm gledao

Dobar petak

Ja sam jedan od ljudi kojim se svidio film. Režija je solidna i redatelj uspjeva stvoriti malo napetosti i ima dobre atmosfere. Koliko god se trudili ne možete vidjeti ko je ubijca i dobro je što se otkrija na kraju ko je ubojca. Zvuk je dobar i dobro prati atmosferu jedan od boljih zvukova u horroru tu je legendaran kill-kill-kill-momo-mom zvuk. Ubojstva su meni dobra izvedena ,čak i dobro izgledaju danas. Jedino kaj je problem je užasno slaba karakterizacija likova i još k tome par gluposti kao npr dvoje mladih se idu seksati a na gornjem krevetu im je mrtav prijatelj(to moraš biti debil da ne primjetiš) kao i kraj u kojem glavna heroina dok ubi ubojcu umjesto da ode u grad ode čamcem u vodu. No film je dosta zabavan sa dobrim obratom na kraju i dosta strašnim i neočekivanim krajem. Nije za one koji ne vole slasher. Ali za ostale prepopručam. Nije bez veze film postao klasika. A nastavci nisu baš loši daju se pogledat.

jadno...

Prastari i bezvezni horor - neki ga jako hvale... Što je najtragičnije, svi nastavci su snimljeni na istu foru... skupina glupavih tinejđera, Jason, sjekira ili mačeta, ubijanje i tako stalno... postoji valjda deset ili jedanaest nastavaka. Dokle to ide? hehe, nitko ne zna :-). Priče praktički nema, a radnja je bevezna i očigledna, film je predvidiv i besmislen, a likovi su dosta iritirajući i glupi. Pa...ako želite pogledat film za kojeg nije sasvim utvrđeno je li horor, komedija ili nešto drugo, pogledajte ga i malo se uplašite, nasmijte ili zaplakajte od jada. Ocjena filma: 2 (uzet ćemo u obzir vrijeme kada je film snimljen - 1980.)

ako imaš slabije živce nemoj ovo gledat

ovo je horor nemožeš ga pogledati da se ne prestrašiš savršeno

to je horror

ovo je jedan od rijetkih filmova koji se uspio probiti iznad ostalih potcjenjenih horrora 80-tih (iako je meni i danas vecina skroz ok, jer to su ti poceci zanra koji se danas razvio iako ne u pravilu, u nesto sasvim drugo). to je film kojeg mora pogledati svatko koga zanimaju filmovi. jako strasna atmosfera!! o nastavcima bolje ne pricati... necu trositi rijeci. kulminacija je ono u svemiru... ali ja ipak gledam i to, sta cu kada volim horrore, pa ne mogu previse objektivno gledati na stvarnu vrijednost filma. radije cu pogledati glupi horror, nego odlican blocbuster. savjet filmasima; ugledajte se na stare horrore (ali nemojte raditi remake istih, sada imate japanske horrore za to). ocjena;5, samo zato sto nakon toliko godina, i dalje pisemo o obom filmu.

OK...

Danas, nakon 25 godina otkad je filma nastao, Petak 13. ne izgledao osobito atraktivno, ali takvi su filmovi onda bili. Film nije jako strašan, ali ipak ima nekoliko scary scena i napetu glazbu koja stvara tjeskoban ugođaj. Glumački nastupi i režija su ok. Da sam film pogledao davne 1980. (i da sam onda bio živ), film bi mi se vjerojatno jako svidio. Teško je danas ovaj film shvatiti ozbiljno jer smo stvarno u zadnje vrijeme vidjeli puno ovakvih sličnih horora o serijskim ubojicama, zajedno sa Mrak filmom, koji je takve filmove ismijao. Meni se, dakle, film svidio (iako ne previše), ali ukusi su različiti... Ocjena filma: 3

e he he!

E, pa, ovaj sam film gledala davne 90 i neke kad sam bila mala i iako nisam bila plašljiva, ovaj me film u par navrata uplašio. No, to je, realno gledajući, jedina stvar koju ovaj film radi -- u jednoj sceni uplaši neko radoznalo derište koje je ostalo duže budno! Dosadno je i naporno za gledati. No, dobro, tako se to radilo 1980! Treba i to uzeti u obzir!

nažalost

da nažalost, zašto je ovo snimljeno. i inače se upotrebljava riječ trash, ali ovo je trash ad trashovima. ovo je roditelj trasha. molim sve kojima je ovaj film dobar ili, uvjetno rečeno, strašan, da mi se jave i objasne zašto. jer, ja sam se dobro nasmijao. i to ne zato jer je bilo smiješno, nego zato jer je bilo žalosno. i to toliko žalosno, da je postalo tragično. i što je još tragičnije snimljeno je još deset filmova na temu, neki ubojica (ovdje jason), nekoliko teenagera(ovdje se lčak mijenjaju u svakom filmu), sex, mladenačka sranja i slično. on ih uvijek poubija, jedno preživi... isuse!!! moram komentirati nekoliko fenomena ovoga filma. jedan je katastrofalna gluma. pa zar redatelj ovoga filma nema nimalo zdravoga ukusa ili mozga, pa ne vidi da glavna glumica samo "čita" tj. govori napamet svoj tekst. sramota. i to je toliko očito. u ovome filmu nije ništa uvjerljivo. drugi je fenomen kako je ovaj serijal stekao toliko poklonija. odgovor je taj što tinedžeri upravo to traže: trash. i nažalost, ovdje ga ima koliko god hoćete. nastavci, gledao sam samo nekoliko njih, a oni su još stravičniji (naravno, ne zbog jasona) 14589653259 palaca DOLJE ocjena 0,0000000/1000000

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

početak nezaustavljivog Jasona

Dobro, iako Jason nije ubojica u ovom, nego u drugom i svim ostalim nastavcima (a ima ih, mislim oko 10), ambijent zabačenog rezorta kraj jezera okruženog šumom je fenomenalno iskorišten kao podloga stravi koju proživljavaju "prljavi tinejđeri" u filmu. Ovo mi je jedan od dražih Hack 'n Slash hororaca, i mislim da je vrijeme da stanu sa ekspolatacijom Jasona i smisle neki novi lik, jer u usporedbi s prvijencem, svi ostali filmovi o Jasonu su apsolutno smeće. Dakle, ocjena -4. Strava.