Od kolijevke pa do groba

Zašto!!!???

Film je smeće, neznam zašto Jet Li pristaje na ovakve filmove kad on može i bolje(sjetimo se samo Bilo jednom u Kini)redatelj nema pojma o režiji, akcija mu je nepregledna i nerealna(spuštanje niz balkon, ma daj molim te!!).A posebice me iritira kaj mora u svaki svoj film staviti DMX-a i Tom Arnolda.Zaaaštoooo!!!??

Jet Li & reperi 2. put

Ovo je treči film poljskog redatelja Andrzeja Bartkowiaka,koji je prije negoli je postao redateljem bio snimatelj na filmovima poput Danteov vrh,Ðavolji odvjetnik,US Marshals itd.Sva tri filma koja je režirao su spoj borilačkog filma i Hip Hop spotova, šminka.U svakom su glumili DMX i Anthony Andersonu, u dva Jet Li i Tom Arnold.Čovjek je zaslužan za to što je posustalu karijeru Stevena Seagala malo oživio filmom Do Kraja i režirao je 1.Jet Liev film u Hollywoodu u kojem je igrao gl.ulogu Romeo mora umrijeti.Ja sam obožavatelj borilačkih filmova,ali ni jedan od ova tri filma mi nije nešto posebno.Tip u sva tri filma isfurava isti stil,kao da gledam nastavke.Kad sam čuo za ovaj naslov tamo još 2003 među glumcima je bio spominjan i Schwarzeneger.A imena Jet Lia i Marca Dacascosa su obečavala dobar borlački film.No na spomen redatelja Andrzeja Bartkowiaka mi se dizala kosa na glavi,jer sam znao što očekujem.Ovaj film je trebao biti nabrijaniji i bolji od svih njegovih dosadašnjih,trailer je bio obečavajuć,ali film nije baš takav ispao.Priča je bezveze, gluma je loša,DMX me živcira,kao i večina tih repera(npr Ja Rule)koji izigravaju akc. junake,iznimka je jedino LL Cool J.Anthony Andersonu i Tom Arnold ponavljaju uloge iz Do Kraja komični likovi koji stalno nešto komentiraju,a Jet Liu nikako nepaše uloga tajnog agenta.Akcije je u nekoliko navrata nebulozna,poput Lievog spuštanja niz balkon(koji su gledali film znaju na što mislim)Dacascos je solidan ali on ionako nije bog zna kakav glumac(iako je bio odličan u Vučjem Bratstvu i Ubojici koji plače).Dosta razočaravajuče i loše.Najbolje Lieve Hollywoodske filmove smatram The One,Zmajev Poljubac i Hero koji nije Hollywoodski.Bartkowiak če režirati ekranizaciju igrice Doom,nadam se da neče zaribati,a od Jet Lia puno očekujem u Unleashedu,a DMX bi bilo bolje da se drži repanja.No fajt u kavezu i jurnjava na motoru sa četiri kotača nisu loši.Pa če ljubitelji praznoglave akcije čak i moći uživati,ali iskreno očekivao sam više.

Cradle 2 the Grave

Odličan akcijski film s odličnim DMX-om i Jet Lijem.Odlična gluma sa vrlo dobrim akcijskim scenama ovaj film je preporučljiv gledateljima akcije,drugima baš i ne. DMX je Fait, vođa skupine vještih urbanih kriminalaca. Nakon što mu otmu kćer, primoran je surađivati sa Taiwanskim obavještajcem Suom (Jet Li), kako bi ju spasio. U igri su dijamanti čija vrijednost je daleko veća nego što se na prvi pogled čini. Počinje luda vožnja koja ne prestaje do samoga kraja. Ako vam se svidio Romeo mora umrijeti i Do kraja,ovaj film će vam biti super.

SMECE!!!

Ukratko: Film je LOS!!!! Vjecno katastrofalni M. Dacascos, ovdje je nadmasio samog sebe... O ostalim "glumcima" da ne pricam... UZAS!! Ako volite "smece akciju" (film "xXx")i slicne filmove bez mozga, logike, vrijednosti, OVO JE FILM ZA VAS!!!