Spider-man 3

Veliko razočaranje, ali ne u Raimija i ekipu...

Nakon vrhunskog, mitskog drugog dijela koji je po meni najbolji superherojski film ikada (sorry Batman :), očekivanja za trećeg Spider-Mana bila su GOLEMA, da bi sve na kraju završilo GOLEMIM razočaranjem i hladnim tušem za nas publiku kojima je to bio najočekivaniji blockbuster u 2007. Ali, sve ima svoje razloge. Sam Raimi previše je pametan redatelj i pouzdan autor da bi dopustio ovakvo svetogrđe, gotovo neukusnu sprdačinu na svoje dosadašnje kreativne dosege. Za kreativno nazadovanje Spider-Mana 3 najviše su krivi pohlepni producenti u Sonyjevom studiju, najavljujući film kao najskuplji u povjesti od gotovo 300 milijuna USD. Veliki dio tog idiotskog budžeta otpao je na nepotrebnog, neuvjerljivog i tehnički prezahtjevnog negativca Sandmana, i to je po meni glavni razlog što je ostatak filma takav kakav je, infantilan, glup, bez umjetničkog dodira i epskog štiha iz prijethodnika. Doista, Michael Bay genijalan je redatelj ako je onakav impresivan spektakl poput TransFormersa snimio za ''samo'' 150 milijuna USD, a Spider-Man 3 s rekordnim proračunom izgleda ovako jeftino. Tumači negativaca, solidni ali patetični Thomas Haden Church i pogotovu loši Topher Grace, nemaju dovoljno prostora da se iskažu kao Dafoe / Green Goblin i Molina / Dr. Octopuss, a par novih glumaca (James Cromwell, Bryce Dallas Howard...) uopće nisu iskorišteni. Previše slika, a premalo priče - da je Raimi imao odriješene ruke u stvaranju, i da je izbor negativaca bio zahvalniji (Venom, i eventualno Lizard), serijal bi bio spašen. Ovako nam samo ostaje nada da će stvari sjesti na svoje mjesto s četvrtim nastavkom najavljenim za ljeto 2011.

O filmu....

Ovaj mi je dio najbolji do sada! U svakom dijelu malo pretjeraju, pa su tako i u ovom.....

Originalnost

Budući da većina ljudi smatra ovaj treći Spiderman kao "loš" film, moram reći, ustvari, kako za razliku od prethodna 2 filma i ovaj drži svoju "originalnost". Spiderman je napravljen tako da nudi vrhunsku zabavu i djeci i starijima može se jednako sviđati. U ovom trećem nastavku uočio sam kako se savršeno isprepliće cijela priča, od likova, negativaca, specijalnih efekata, akcije, kulta, drame.. Stvarno ima svega. Vjerujem, kako je Sam Raimi sa svojom kompanijom napravio još jedno savršeno filmsko djelo. Tko želi probati, nek snimi bolji Spiderman od ovoga, ako je sposoban!

Vjerovatno najbolji dio trilogije

Puno ljudi bezrazložno sere po ovom filmu. Meni je iskreno bil najzabavniji od sva tri. Zakej ? Kao prvo, iz priče o troje negativaca, borbe sa samim sobom, varanjem cure, Raimi je izvukel najbolje kaj je mogel. Ne bi se bilo koji redatelj iz takve "nabijene" priče, izvukel onu osnovnu nit koju si je zamislil o liku i djelu Spider-mana. Gluma je odlična, a svima kojima smeta predstavljanje zločestog Spajdija kao frajera koji pleše i pravi se facom, nek se lepo fino jebu. Po meni definitivno najbolji potez u filmu. Raimi me stavrno iznenadil, predstavljanje onog koji nisi je zlo. Kritika današnje mladeži, između redova. Puno ludo i zaigrane stripovske akcije koje nije bilo u prethodnicama. Super situacijski film. Najbolji u trilogiji.

Istrošeni Spiderman

Koliko god sam bio oduševeljen s prethodna dva filma o Spidermanu, toliko sam razočaran ovim nastavkom. Osnovni razlog vidim u tome što se puno njih (čitaj producenti) umiješalo u stvaranje ovog filma. Na njihovo inzistiranje u film je ubačen lik Venoma, navodno zbog toga što je taj lik jako popularan među fanovima. To se može jedino protumačiti kao podilaženje publici i želja za što većom zaradom. Kad se tome doda da su tu još i Sandman i Goblin junior i ''zločesti'' Spiderman i nepotreban lik Gwen Stacy, onda to ne može dobro ispasti. K tome je tu još dodano i mnoštvo podradnji koje se vežu uz svaki od navedenih likova, a svaka od njih zaslužuje da bude samostalna u filmu. Drugim riječima (a to je dobro rekao Leone), ovdje ima materijala za barem nekoliko nastavaka. Tehnički dio filma je odlično odrađen (spektakularne akcijske scene i odlični specijalni efekti), ali to nije bila glavna odlika dosadašnjih Spidermana. Oni su imali dobru priču i odlično predstavljene likove, a to ovdje nije slučaj zbog ranije navedenog. Bojim se, ako se to ne promjeni, da će publika izgubiti interes za Spidermana. Također je očito i da Maguire i Dunst više nemaju ''ono nešto'' među svojim likovima, što je rezultiralo i najavom da im je ovo zadnji Spiderman. Želio bih istaknuti i Maguireovu interpretaciju u ovom filmu. Iako tema ''Spiderman vs. loši Spiderman'' pruža podlogu za kvalitetnu glumačku predstavu, ovdje to nije postignuto. Pogotovo Maguireova interpretacija zločestog Parkera koji pije, pleše, zavodi i oblači se po zadnjoj modi. Takav Parker u ovom filmu mi djeluje smješno. Na kraju se nadam, ako dođe do snimanja novog nastavka (a u to sam uvjeren, jer je film ostvario veliku zaradu ali više zbog jake propagande nego zbog kvalitete), da se greške iz ovog nastavka neće ponoviti. Također preporučam da producenti glavnu riječ prepuste Raimiju da on odlučuje o filmu, jer su prethodna dva filma dokaz da je tako najbolje.

Ne,ne, ne!

Spiderman 3 nije trebao ispasti OVAKO LOSE. Mislim, 1 i 2 dio su bili odlicni, ali OVAJ...Majko, dosadan, bez tempa, u nekim dijelovima moze covjeka natjerati da zaspi. Najmracniji do sad? Pa to bi mogla bit istina, ali najbolji sigurno nije. Prije bih rekla-najgori. Tobey je bio nekako mlitav, Kirsten je bila onako, solidna, a jedina svijetla tocka zbog koje se isplati ovaj film pogledati je James Franco kao Harry. Inace, ne bih bas preporucila

Najbolji do sad.....

Meni osobno je ovaj nastavak najbolji do sada,efekti,akcija,itd...

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Glupost!

Totalno krivo uložena lova. Kakve su to sad ljubavne spikice?! Ma daj! Glupost totalna, razočarana sam. Evo nam još jednog filma čiji su nastavci jedan gori od drugoga. Jedinica je još bila ok, moglo je ići. Ali ovo ne prolazi kod mene nikako.

Aritmetička progresija zlikovaca

Evo, Spiderman je došao do svog trećeg nastavka. Ovaj puta on je crn, on je sebičan, on je zao. Sam malo, jel mi to o istom liku? Da. Spiderman se razgoropadio. Ovdje imamo tri negativca, budući da smo u prvom imali jednog (goblina), u drugom dva (dr. Sc. Octopusa i Goblina jr.). Al da vas uvedem u atmosferu. Daklem, Spiderman je konačno prihvaćen u NYC-u i uživa u popularnosti, ima curu, ima posao. Ukratko samo se treba ženit. E, ide i to, ali tu se javljaju problemi. Kao prvo, tu se još uvijek javlja mali Harry „sin goblina“, imamo Sandmana, ali „najveći neprijatelj se nalazi unutar Spidermana“ Yeah, right. Šta, momak ima krizu identiteta? Neka neobjašnjiva tvar iz svemira (kad nemate inspiraciju za ideju odakle vam neprijatelj, samo ga puknite iz svemira) obuzima Petera/Spideyja i pretvara mu kostim u crni (kad ne koristi Woolite color, nego Woolite black – zato bi mu bilo i bolje da se ženi), čime Spiderman postaje snažniji, ali puno agresivniji i naprasitiji. Zbog tohga ga napuca cura, ali Peter odma nađe Harryjevu curu i počne s njom mutit. Kasnije ta tvar napusti Petera i obuzme njegovog kolegu koji je na njega ljubomoran i njega pretvara u opasong Venoma. Jeste li pohvatali radnju? Ak niste, ne brinite. Čini se da su scenaristi zabunom zaklamali scenarije za tri sljedeća filma o Spidermanu i poslali Raimiju. Pa ajd ti režiraj ovakvu salataru! Previše brate, čak i za superheroja. No režijski film je čist solidan. Raimi dobro koristi obilje vrhunskih specijalnih efekata. Glumačke izvedbe su na mjestu, ima humora, akcije, romance. Svega pomalo. Jedina loša stvar je kratka sekvence u kojoj Peter Parker PLEŠE! Pa WTF!?? Šta je to Briljantin ili Spiderman? Kao i scena kad je peter jako samodopadan, a ustvari je samo smješan. Moglo je to i bolje, ali previše priče u premalo vremena.

sta sam to ja pogledao?

do pola filma ljubavna drama a kasnije "kao" neka akcija. masa negativaca ali nisu poboljšali film.bolje da su napravili rađe još tri nastavka. nije ni do koljena jedinici i dvojci.

Pauk 3

Definitivno nothing. nevalja. Prvi dio solidan, ostala dva ništa. samo budete dobili ukučenje stražnjice od dugometraže... nije za preporuku..

kako potrpati maksimum zločinaca u minimum vremena

OK, skoro tri sata baš i nije minimum vremena, ali ipak! Vizualno, nisam ni sumnjao u Sama Raimija, no sadržajno ispalo je bolje nego što sam očekivao. Maguire i Dunst dobro igraju sumnjom razdirane ljubavnike, Franco je dobar kao dijabolični Goblin, no likovi Sandmana i Venoma nisu dovoljno iskorišteni. Da je bio samo jedan od njih dvojice, priča bi bila pitkija, ovako, ocjena 3.

Sissy-man

Jao majko... Baš ga pogledah... Film je bio odličan prvih sat i pol... Sve dok se nije pretvorio u sapunicu... Još i ona scena sa američkom zastavom... Zasrali ga totalno. A imao je potencijala! Trojka za efekte i trud!

Spajdi goes mega gay

Dakle, Spiderman 3 je gori od drugog dijela koliko je drugi dio bio gori od prvog. Jaaaaako razvucen film, sa 7 ili 8 scena u kojima spajdermen place(?!), te sa trademark poziranjem ispred americke zastave, ovaj film ne donosi apsolutno nista novo u svijet filmskog spajdermena, osim jedne preduge, prenelagodne i pregay scene u kojoj peter s emo guy frizurom u preuskom odijelu ocajno plesucka po ulici i paci prstom u prolaznice. Onda kad jos i zaplese u kaficu....Nikad u zivotu nisam vidio da je toliko ljudi napustilo dvoranu na neki film kao na Spajdermen 3. I ja bih bio jedan od njih da nisam cekao 2 ipo sata da vidim Venoma. Ocjena.... jedva dva. Nadam se da ce cetvrti biti bolji, ipak sam fan stripa...

Zabavan, mračan, romantičan... kao i predhodnici- genijalan!

Jučer bio u kinu, pogledati ovaj duuugo očekivani film, i mogu samo reći da nam je Spidey samo pružuo sve ono što svo već vidjeli, no umnoženo nekoliko puta. Koliko god ćete se uz ovaj film moći dobro nasmijati, toliko ćete i uživati u spektakularnim scenama gdje vam samo adrelin može biti najdraži prijatelj. Spider-Man 3 pruža sve za svakog ljubitelja, i romanse, i humora i akcije. Sve za svakoga, upakirano u jedan sjajan paket, i jedva čekam da taj paket stigne u moj dvd player na još jedno gledanje!

Spajdiii

Čitajući recenzije jučer, sve negativne, očekivala sam loš film, ali suprug, sin i ja, sa ostatkom prepunog kina doživjeli smo vrhunski produciranu obiteljsku zabavu.Uz sina često gedamo sličan žanr, volimo Spajdija, a trojka nam se čini najbolji film dosada. Film je zabavan,zanimljiv,duhovit,uzbudljiv,specijalni efekti fenomenalni, likovi iako prebrojni (Sandman i Venom mogli su biti u 2 filma)slojeviti i dobro oglumljeni,maske odlične.Posebno mi se svidio Topher Grace u ulozi Venoma koji mi je na Jettix kanalu bio jedan od najzanimljivijih i najmračnijih.Šteta što sa njime nisu uradili poseban film. Iako meni Tobey lošije glumi nego prije (valjda mu je dosta te uloge), jako je duhovit i zanimljiv kada glumi crnog Spajdija.Sporedni likovi bolje glume,a svidjela nam se i prelijepa plavuša Gwen (Elizabeth Banks, ako se ne varam),kao protuteža i osvježenje već ispranoj i dosadnoj MJ.Lik Harryja odličan i dirljiv. Iako osobno preferiram druge žanrove i dosta sam izbirljiva, ako je riječ o zabavi,navijam za Spajdija, i nama je ovo dosad najbolji fim u serijalu.Vidi se da je film uloženo jako mnogo truda, iz više aspekata, a taj trud publika osjeća, i čini se da voli film. P.s. Dusperu, odi pogledaj film, ne pričaj napamet !

Samo solidan film

Glavni problem Spider-mana 3 je taj što hoće da nam kaže da bi svako mogao biti Spider-man, što je velika i laž i glupost. Spider-mana ne određuje prokleti ugriz genetski modificiranog pauka već ono što on uistinu jest, izvan sve te snage, moći i specijalnih efekata, junak. Sjetimo se samo fenomenalnog Spider-mana 2 (posebno scene spašavanja na željez. Stanici). On je čovjek svjestan svoje moći, ali i svojih ljudskih slabosti. Zar bi trebalo biti slučajno što je Peteru data ta moć (u stripovskom miljeu). Spider-man 3 je, prije svega reciklaža svega viđenog u prethodna dva nastavka (problem izbora – Ma daj!), i vjerovatno pokušaj (za Raimija i ostalu standardnu ekipu), da se bezbolno izađe iz serijala. Osim toga ubačene su i neke potpune gluposti, kao npr.pojava američke zastave u jednom od ključnih akcijskih prizora (mora da su Raimija producenti natjerali da ubaci to sranje). Ima tu i vrsnih scena ( tom prilikom ne mislim na akcione), ali zajedno ne daju snažnu i prije svega, svježu cjelinu. Prvi nastavak je bio dobar, ali je patio od nazovimo “pubertetske “ nezrelosti tj. neujednačenosti, neke scene su očito bile rezane prerano, a neke prekasno, nije bio dobro ispoliran (donekle scenaristički nedorečen i na ponekim mjestima lupa u prazno(dijalozi između Petera i M.J)). Drugi nastavak je bio prekrasan film, gotovo savršena simbioza filma i stripa, što je vjerovatno zasluga Michaela Chabona , jednog od scenarista filma. Treći dio bi bio dobar film, ali samo pod uslovom da se prva dva nisu ni dogodila, jer tu nema ničeg novog. Valjda ću prilikom drugog gledanja vidjeti nešto što sam propustio. Ocjena filma : 3 (eventualno ¾)

A još ga nisam ni pogledao...

Ponekad mi je čist' gušt napisati recenziju "naslijepo" tj. bez gledanja filma. Mislim da je problem ovoga filma ( tj. bit će pri gledanju ) što mora 200% biti bolji od "dvojke", a barem 400% od "jedinice". Što nam onda donosi 4.?! Tri Spider-mana i 8 negativaca? Možda 10? S tom ću predrasudom i otići u kino. Istom glupošću zeznuli su i "Pirate s Kariba 2" - veću kvantitetu su pretpostavili većoj kvaliteti nastavka i od dobre vatre koja nas grije dobili vatromet - višestruki hladni bljesak. O izboru bljakastoga glumca, a osobito glumice ( prava "Drvena Marija"! ) mogao bih naširoko. Maguire mi je bezveze, izgleda k'o isprana žaba, a o nesrazmjeru njegova tijela i mišića koje vidimo u računalno generiranom liku Spider-mana smiješno je i govoriti. Tip je jednostavno prežgoljav za taj kostim i točka. Kad nije u kostimu izgleda kao da je ozbiljno prehlađen. Kad svladam averziju spram "više-jače-bolje" pogledat ću ga.

Savršenstvo!!!

Mada su mišljenja ostalih uglavnom da je film osrednje neuspjelo smeće koje valja samo na vizualnom planu, moran se ne složit. naprotiv, za mene je film pravo remek-djelo, i mislin da doista ne pretjerujen, jer to kaže neko ko se nagleda filmova i filmova. Ono šta me toliko fasciniralo (kao i u prva dva dijela) je nevjerojatno inteligentan spoj drame, romantike, akcije, humora i životnih pouka ,koje, ma koliko klišeizirano izgledale, imaju i te kakvog smisla u ovakvom filmu. Jer, Spiderman nije, kao što nije ni većina superheroja, samo puki snagator koji sređuje zlikovce. Ne, on ima i te kako jaku pozadinsku priču svega toga. smrt njegova strica proganjat će ga vječno, kao i Batmana smrt roditelja, i upravo na toj činjenici, i toj neprestanoj muci koju Peter prolazi, Raimi je izgradio i ovaj nastavak. Sviđa mi se također šta je dobro profiliran lik sandmana, koji je na kraju čista žrtva sudbine, poput Doc Ocka i Zelenog Goblina, a da ne govorim o liku Harryja osborna. jedine dvije zamjerke koje imam (koje opet nisu toliko bitne9 je šta nema nikakve priče o simbiotu, zbog čega mislin da će se to provlačiti kroz iduće nastavke, jer, bez obzira šta je Venom riješen prilično brzo, ostaju tu drugi sestrinski simbioti, najvažniji Carnage. Druga stvar je lik Gwendolin Stacy, koja je u filmu potpuno drugačija od one u stripu, u biti je jedina poveznica ime. U stripu ona je njegova prva ljubav koja umire, a ovdje neka polufufica koja je cura Eddieju Brocku, dakle, ogromno odstupanje, no ajde. O akcijskim scenama samo najbolje, posljednja bitka 2 na 2 je doista epska, a šta se tiče te stvari sa zastavom, mislin da to nije ništa čudno, pogotovo ne u razdoblju kada Amerika osjeća ranjivost i svaku priliku koristi za isticanje nadmoći, pa bila ona makar iluzija.

Isprani Spider-man

Ovaj film je u vikend zaradio vrtoglavih 375mil$,no je li sve tako savrseno,nazalost nije.Najslabiji od sva 3djela,film pati od loseg scenarija.Razlog je što je venom naknadno dodan nakon što je film bio napola gotov.To su učinili da privuču publiku.Dosta scena je rezano,redatelj je htio pridobit ravnotezu no išo je sasvim krivim putem.Parker koji je vec ovako njeznog i osjećajnog karaktera,redatelj od njega trazi da bude jos osjećajniji(scena s Maguirom kad pokusava plakat,glumca počinjemo malo žalit,izgleda prilično neuvjerljivo,vise smijesan nego tragičan a M.J je kao drvena Marija.Glumci gube inspiraciju nakon 2djela,čini se i redatelj.Da jebio samo sandmana film bi ovako imao kvalitetu,scenaristi su slabije okrenuli prema njemu(dali su mu slab karakter,ne onoliko koliko trazi ta uloga a venoma se nisu ni dotakli,imamo osjecaj da ga u filmu nema)Glumi ga meni drag Topher Grace koji se nesto istice u odnosu na druge likove.Film traje 2h:20min sta je prilično dugo,trebali bi bolje upoznat negativce(u filmu se pojavljuju svega 20m)sta nije dovoljno zato preporucam da se čita 1.stripove. Ne preporucam film jer dozivljavamo krivi kontekst od onoga sta nam je to dočarao Stan Lee.Dobra strana ovog filma su efekti(rodenje sandmena je prilično impresivan dok je kreativnost na strani venoma podbacila(masa mu je za polovicu smanjena,na njemu se najviše ističe glava i oči koji ne dostizu njegov originalan izgled).Ostao sam vrlo razocaran i zatečen kad sam odgledo ovaj film,mozda sam previse očekivo od njega.Imamo djelove koji su stvarno apsurdni:Meteor upravo pada kod Parkera.Sandman preskace ogradu pri cemu ne obraća pažnju na upozorenje.Peter s crnim kostimom glumi metroseksualca i John Travoltu.Zakucana bombu u lice Osborna unistava pol lica a u 2. kadru je s oziljkom,bez rana.Zadnja borba,sandman naraste preko 8metara i rusi sve oko sebe a ljudi to normalno promatraju.Goblin i venom umiru cega nema u nijednom stripu.

Kao dobre sise i guzice

Film je zbilja iznimno vizualno atraktivan, uostalom kao i svaka zena sa dobrim sisama i guzicama. Jos bih ovom filmu dao i trojku, ali su na kraju filma napravljene dvije kardinalne pogreske: 1. Naime, 130 minuta je film vizualno atraktivan i na kraju zadnje dvije minute on se pretvara u pateticni monolog Tobey Maguire. U zadnje dvije minute Tobey nas uci da uvijek mozemo izabrati ono sto je ispravno, nakon sto nas je vizualno impresionirao sa specijalnim efektima dobrih 130 min. 2. U jednoj sceni Tobey u liku i djelu Spidermana stoji pokraj Americke zastave dobrih 3 sekunde. Nakon toga vidimo sacicu Americkih plasticnih idiota kako aplaudiraju Tobyu u borbi protiv kriminalaca i zlih sila. I kao sto me je Toby naucio da uvijek izaberem ono sto je ispravno, slijedeci put cu radije odgledati drukciju vrstu vizualnih efekata, bez ikakve isprazne poruke. Najvjerojatnije cu preskociti Spidermana 4 i Umri Tesko 4 i posuditi jedan dobar pornic sa Stacy Silver, Laurom An gel, Sophie Evans i ostalim porno vedetama. Takve stvari imaju dobre vizualne efekte, ne razvija se mozak, ali se zato razvija desnica ruka. P.S. Tobey Maguire nikada nije bio sretan izbor za utemeljenje lika i djela Spidermana. Spiderman bi trebao imati sira ramena i ne bi smio biti polupeder, odnosno metrosexualac. Ali izgleda da je danas u Hollywoodu to tesko naci. (citaj: Di Caprio, Gylenhaal, Maguire). Sve redom pederi i polupederi.

Ocjena recenzije: 3.89 Tvoja ocjena: -