Sunshine

Zbljuv

Uopce se ne slazem da je dobar film. gledo sam ga 20 minuta i to sa teskim mukama.....svakako zaobici u ogrooooomnom krugu!

Mračno (crno) nam se piše

Proslavljeni Deni Bojl režirao je mračni (ali bukvalno) triler 'Sunce' polazeći od premise:'Mračni dani dolaze!' Priča je zasnovana na jednom članku u američkom naučnom časopisu o tome šta bi se desilo na planeti Zemlji da ostane bez Sunca.Aleks Garland je polazeći od toga napravio scenario koji se dopao Bojlu i snimanje je moglo da počne.Korišćene su lokacije u Stokholmu, Sidneju i naravno u Londonu.Dakle, u bliskoj budućnosti 2057. godine, Sunce više ne greje k'o nekad, postalo je bledo,a to nije dovoljno za normalan život na majčici Zemlji. Zato svetske glavešine šalju svemirski brod 'Ikarus II' da probaju nuklearnom bombom da 'razdrmaju' (da ne kažem razbucaju) Sunce,ali pošto je to dugačak put, kada se nađu van svakog kontakta sa Zemljom, primaju signale sa davno (nekih 7 godina) nestalog broda - 'Ikarus I' koji nije uspeo da obavi istovetni zadatak. Posada odlučuje da promeni kurs i pokuša da spase eventualno preživele.E tu prave strašnu grešku, ali Bože moj,čovek je ipak humano biće. Kada je priča dobila pravi zaplet, slede scene ludila članova posade koje su pomalo monotone, jer radnja potom prelazi u tokove dokumentarca? Šteta, jer scenario i sama ideja nisu bili loši,ali to nije iskorišćeno na pravi način. Ko voli Kilijana Marfija može ga se nagledati u nekoliko krupnih kadrova,a slično je i sa ostalim članovima posade.Pa skužili smo, atmosfera je klaustrofobična, a sve to skupa izgleda dosadno.Mnogo očekivao,a tako malo dobio od ove britanske ambiciozno zamišljene SF-triler produkcije, sa zavidnim budžetom (za UK standarde) od nekih £26,000,000. Ko voli nek' izvoli, ja sam se opekao zbog Sunca (a ne od Sunca).

Vizualno impresivno

Radnja se sastoji od nabacanih klišea - brod sa posadom koja pokušava do sunca isporučiti nuklearnu bombu u očajničkom pokušaju sprečavanja sunčevog hlađenja , s tim da je prije njih već jedan brod misteriozno nestao na identičnoj misiji. Negdje po putu film predvidljivo skreće na kolosijek psihološkog trilera. Skretanjem u psihološka nadmudrivanja uspjeh filma počinje dobrano ovisiti o glumačkim izvedbama te pažljivoj režiji - a tu se opet u slučaju Sunshinea radi o stvarima koje nisu loše ali nisu ni virtuozne. Glumačka postava je mlada i iako uredno obavlja posao povremeno gubi na uvjerljivosti i prikazu psiholoških stanja prolupalih astronauta (inače mi je nelogično da svijet svoju jedinu šansu za opstanak stavlja u ruke astronauta koji svi izgledaju kao da su diplomirali prije mjesec dana). Murphy se doista prikazuje u krupnim planovima češće od Beckhama u britanskim tabloidima, a Curtis se trudi pokazati nešto vrednije od sporednih uloga na koje je praktički pretplaćen. Ostali likovi na ekranu provode mnogo manje vremena - i to vrijeme ne obilježavaju ničim vrijednim pamćenja. Međutim, ono po čemu film ipak malo odskače jest vizualni dojam. Klaustrofobija skučenog broda, kadrovi goleme bombe na koju je brod spojen i prizori šetnji u svemiru već dugo nisu bili prikazani tako dobro i ako vam treba jedan dobar razlog za pogledati Sunshine - to je svakako izgled filma za koji je svakako zaslužniji Boyle nego specijalni efekti na koje se već standardno ovakvi projekti oslanjaju. Ukratko - film se isplati pogledati, no daleko je to od novog SF klasika kako mu već preuranjeno tepaju mnogi recenzenti. Odabir glumaca jasno odaje namjere producenata za ciljanjem na mlađu publiku, publiku koja film neće uspoređivati sa neponovljivom Odisejom ili kojoj Alien spada u daleku povijest. Za takve, novije generacije gledatelja, ovaj film će biti vrlo impresivan. Drugima bi mogla zasmetati ponešto zbrčkana radnja pred kraj i prilično nejasan i plošan lik glavnog negativca.

a da malo odspavamo..

zamišljeno u redu, ali sve se odvija jako sporo. Gledatelja će film lagano podići morati će izvaditi CD! Prema tome bolje pogledati nešto dinamičnije.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

dosta dobro

ako volite SF, vjerojatno če vam se i svidjeti ovaj film. osobno, najviše su me dojmile scene sunca. a priča je relativno "mlaka" vrijedi pogledati!

Smeće!

Ne mogu se nikako složit sa Sebastianom, film je zadnje smeće!!!

Ako sunce umre, umiremo i mi

Stvarno dobar film, vizualno veoma dobro napravljen. Po meni jedan od najboljih (jedini) SF-a u posljednje vrijeme nakon Serenitya, svakako za pogledat u kinu. Bilo mi je malo sumljivo da ce film biti jednako dobar kao 28 dana poslije radi dosta mlade glumacke ekipe koju predvodi meni genijalni Cillian Murphy (aka. Scarecrow) ali to je pridonijelo do stvaranja jos veće psihoze medu likovima,dolazi do izrazaja njihovo neiskustvo i saznanje da im zivot visi na tankom koncu. Nema više tu prijateljstva vec se svatko bori za svoju sljedecu minutu zivota. Film pred kraj počinje malo popuštat na kvaliteti (zbog cega krivim scenarista koji je usro i "The Beach") ali bez obzira na to, bit cete od početka pa do kraja privezani uz svoje sjedalo. Film ne traje toliko puno, sat i 45 minuta, najbolje. Ako vam se svidala "kocka" i "Alien" onda ce vam se svakako svidat ovaj film, nemojte ga uspoređivat sa "Deep horizont". Film ima neke elemente "Odiseje u svemiru" Stanley Kubricka sto mu daje na kvaliteti kao npr. da cijelim svemirskim brodom upravlja A.I. Po meni, to bi bila neka vrsta psihološkog znanstveno fantastičnog horrora. Nisam ga uspio pogledat u kinu jer jos nije dosao u kino kod nas, morao sam gledat kao los screener na tv-u, no ako dode, svakako ga idem pogledat u kino. Moja ocijena: +4 ili 7.5/10