Mr. Bean na praznicima

Simpatican nastavak

Veliki sam obozavatelj Rowana Atkinsona i njegovih likova Crne Guje i Mr Beana.Iako preferiram Crnu Guju zbog verbalnog humora kojeg vise volim od onog fizickog Atkinson je usao u legendu kao Bean koji je jedan od najprepoznatljvijih likova pop kulture.Drugi filmski nastavak se ne razlikuje bitno od prvog,fore su gotovo iste a humor nije previse orginalan.Atkinson je standardno briljantan no najvecu zamjerku imam sto se na filmovima previse inzistira na glupavoj zabavi i forama umjesto da ubace nesto orginalno ali jos uvijek humoristicno (npr flashback na Beanovo djetinstvo i mladost).Međutim ovaj nastavak mi je drazi od prvog jer je odrađen sa europskim stilom koji mi je drazi od americkogSve u svemu odlican film za razbibrigu i nazalost nista vise.

Emma de Caunes

Volim Beana i smatram da je serijal bio jako uspješan no filmovi o njemu su druga priča. Dok je prvi film, jednostavnog naziva 'Bean', bio smiješna ali glupava zabava, drugi dio je ozbiljnije i puno bolje napravljen kao film. Tu novinu svakako uvodi redatelj Steve Bendelack, kojem je ovo filmski prvijenac. Bendelack možda i preozbiljno shvaća Beana pa gegovi o njemu više i nisu smiješni te se čine kao da su već viđeni što je i glavni problem filma. Bendelack puno više njeguje priču i ona je solidno odrađena sa dobrim namjerama, ali negdje na putu za Cannes Bean kakvog poznajemo nestaje. Više nema onih urnebesnih situacija u koje Bean upada te je sve na leđima genijalnog Rowana Atkinsona koji nikada ne razočara. Kao zadnji izdanak žanra nijemih komedija koje je predstavljao Buster Keaton, Atkinsonovi izazi lica i mimike su ono što drže film donekle smiješnim. S odličnim sporednim glumcima poput Dafoea, Rodena i Rocheforta (strašno mi je drago da ga opet vidim na filmu), te izrazito uvjerljivim doprinosima mladog i talentiranog Baldrya te predivne Emma de Caunes, Beanov odmor u Francuskoj ćete lakše podnijeti. S jako malo iskreno smiješnih scena 'Mr. Bean's Holiday' neočekivano puno bolje funkcionira kao Bendelackova posveta svim ljubiteljima filma i onima egoističnim kvazi-umjetnicima poput lika Carsona Claya koje tako dobro ismijava. S završnom scenom pjevanja francuskog originala popularne pjesme Beyond the Sea, 'Mr. Bean's Holiday' širi pozitvne vibracije ali daje jako malo onog što svi očekuju kada se spomene Mr.Bean; a to su nekontrolirane navale smijeha.

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

USPJEŠAN NASTAVAK

Mr. Bean Na Praznicima je primjer uspješnog nastavka.Po meni je ovo izvrsna komedija sa britanskim šarmom koja je puno bolja i smješnija od Filma potpune katastrofe iz 1997. Pogledati i smijati se do suza.

mr bean na praznicima

mr bean na praznicima je vrlo smiješan film, dobar, jedino mi je zvuk malo zaštekao

Urnebesno!

Za sve ljubitelje Mr. Beana, ovo je film koji ne smiju propustiti. Po meni bolji nego prijašnji "Bean - film potpune katastrofe" i također, smješniji. Za sve željne smijeha do suza - ovo je film za vas! Preporuka: DA! Ocjena: 5

Povratak Beana

Ono što je donekle pokvareno kod lika mr.Beana prvim dugometražnim filmom, nastojalo se popraviti ovim nastavkom, a u tome se djelomično i uspjelo. To je vjerovatno i razlog zbog čega se Atkinson i pristao na snimanje ovog filma, budući da je Beana već odavno poslao u mirovinu. Mišljenja sam da se s prvim filmom Beana (koji je tada bio iznimno popularan u Europi) nastojalo približiti i američkim gledateljima. Međutim pogriješilo se u samom pristupu, jer se Beana stavilo u klasičnu američku komediju sa predvidljivim komičnim situacijama i radnjom, gdje je Bean čak više djelovao kao sporedni lik nego kao glavni. Nadalje, prvi film se nije toliko temeljio na fizičkoj komediji, a to Beanu jednostavno ne leži. Ovim filmom se pokušalo to ispraviti. Beana se zato namjerno stavilo u Francusku, odnosno u okruženje gdje ne razumije jezik, te je primoran raditi ono što najbolje zna; ''komunicirati'' svojim pokretima i mimikom. Iako se u ovom filmu temelji sve na Beanu u različitim situacijama (u restoranu, na kolodvoru, na plaži i sl.), dodatna kvaliteta ovog filma su i odlični sporedni likovi(dječak i mlada glumica koji putuju s Beanom, samodopadni redatelj). Ovi likovi su filmovi dali dodatnu kvalitetu, a samo putovanje Beana i njegovih suputnika prikazano je kao neka vrsta komične Odiseje, tokom koje likovi međusobno razvijaju poseban odnos. Osim slaganja komičnih situacija jedne za drugom, posebna pažnja je posvećena i prikazivanja prekrasnog krajolika Francuske kroz koji Bean putuje. Doduše, filmu će se naći pojednie mane, a to je recikliranje pojedinih komičnih situacija koje smo kod Beana i prije vidjeli (npr. scena ručanja u restoranu). Općenito, radi se o solidnoj komediji koja nikoga ne bi trebala previše razočarati, ali sumnjam da će biti novog nastavka s Beanom (osim ako Atkinsonu ne ponude hrpu novaca). Za kraj preporučam da se na DVD-u pogledaju izbrisane scene, od kojih su neke stvarno urnebesne (npr. scena s kondukterom u vlaku.)

Rowan Atkinson i Steve Bendelack

sigurno si nakon ovog filma nisu ostali prijatelji. zapravo trebao sam spomenuti i scenarista koji je uspio napisati možda tri ili četiri smješne stvari. Nije mi jasno kako je Rowan pristao na ovako loš film. Nije valjda da nije niti pročitao scenarij prije nego li se odlučio na film. Kao i sve na ovom svjetu tako i humor zastarjeva a rađa se neka druga, bolja, modernija vrsta humora. Ovo je definitivno previšeeeee staro. da sam ga gledao prije deset petnaest godina ajde. Čak je i Mr. Been izgubio elastičnost i maštovitost u slaganju njegovih svjetski popularno smješnih grimasa. Žao mi je što ovako govorim za legendu komedija ali kad se nije znalo da će pretjerati eto im ga na...ocjena čista dvica ali samo zbog nostalgije...šmrc šmrc i bay mr:Been. neka ti bude laka zemljica +

Mr.bin

Film je puno lošiji nego prijašni.Dok sam isčekivao film mislio sam da će biti smiješniji od prijašnih,no kako kažu misliti je dreka znati.Mogli su to i puno bolje napraviti. Jako je uočljivo kopiranje scena.Redatelj se uopće nije potrudio.

Mr. Bean

Očekivala sam mnogo više od ovog filma,više novih štoseva,više smjeha,al ispalo je suprotno,tako da nisam ovom filmu mogla dat više od trice,a i to mu je možda prevelika ocjena.

Totalni promašaj

Pomalo dosadan film sa nekoliko klišeja. Lako je u filmu zaključiti što će se sljedeće dogoditi, zato je film zaslužio solidnu dvicu. Ima par smiješnih stvari, ali sve se manje više baziraju na prvom filmu MR. Beana i seriji MR. Beana. Zbog naslova se očekuje da je film ok, što je zapravo totalna suprotnost.

MR.BINEE NA PRAZNICIMA

KAK GA SKINUT SEBI NA KOMP???

Bean i mali Rus

Evo počeli su praznici i pošto nisam imao ništa pametnije za raditi otišao sam u kino vidjeti Mr. Beana na praznicima. Neki govore da previše sliči seriji, neki da ima radnju za razliku od prvog. Pa ajmo reći da je pokupio dabre stvari sa svih mjesta i da je napravljen film s radnjom i dobrim starim gegovima. Film nije loš. Recimo da je uvod malo lošiji od cijelog filma, ali kada Bean upozna malog Rusa onda film postaje zabavan i pomalo sladak. Gluma u filmu je jako dobra. Rowan Atkinson je Rowan Atkinson i to je dobitna kombinacija, ali u filmu me je jednostavno oduševio mali Rus kojeg glumi Max Baldry. Dečko je izvrstan. Zatim su izvrsni i Emma de Caunes i Willem Dafoe. Cijela ekipa je dosta dobra. Režijski je film također na nekoj razini. Nije režiran kao tipične američke komedije, nego ipak tu ima nečeg pomalo umjetničkog i svakako dobar start mladog redatelja Stevea Bendelacka. Scenarij je u redu, a najbolji dio filma je svakako na Canneskom festivalu. Rowan Atkinson je totalno upravu kada je rekao da je ovo zadnji Mr. Bean ili da će ga ponovo snimiti za deset godina. Ovako on djeluje kao legenda, a da ga se snima svake dvije godine bio bi isforsiran i loš, ovako je on vrlo dobar. Pogledajte film za razonodu. Možete očekivati ipak nešto bolje od tipičnih američkih komedija, jer ovaj lik je legendaran.

Ocjena recenzije: 3.17 Tvoja ocjena: -

SUPERIŠKA

Super, šta drugo reći, ono super. Gledajte, smijte se.