Mothmanova proročanstva

Proročanstvo

Film koji ježi. Film baziran na čudnovatim događajima koji su se dogodili davne 1967., kada je nesreća pogodila gradić Point Pleasant u Zapadnoj Virginiji. Čudnovata priviđenja u gradiću, čudnovati zvukovi, pozivi koji nisu stvarni, tajanstvene najave nesreća, sve to daje dojam mističnosti i izvanvremenskih pojava. Izbor glumaca pokazao se izvrstan, krajolici se uklapaju u priču, a specijalni efekti korišteni su u granicama normale. I Scully i Mulder imali bi posla u ovom fantastičnog psihotrileru.

Dobro, ali ne vidim smisao filma

Film je ok, da se razumijemo. Napet je cijelo vrijeme i gleda se poprilično lako. Glumci su solidni, premda inače ne volim Gerea. No, ima jedan problem. Taj film je navodno napravljen prema istinitim događajima i kada ga gledam imam dojam da, kao da gledam neki dokumentarac o tom Mothmanu, samo sa visokobudžetnom produkcijom i poznatim glumcima. Film se trudil bit što "by the book", a ne prepustiti se onoj čari dramske napetosti i likova. Redatelj je bez pol frke mogel napravit dokumentarac i rezultat bi bil manje-više isti, tak da ne vidim smisao filma. Isto tak me smeta, kaj mu žena pogine u prvih deset minuta filma. Prebrzo je to, moglo se poradit malo više na tom odnosu. No, gledajući kakva trilersko-horrorska smeća danas Hollywood proizvodi, ovaj film je čist solidan. Bar je napet i zanimljiv kao dokumentarac.

JEŽIM SE!

Istinita priča, poznati fenomen. Mislite da vas ne može uplašiti film u kojem glumi Richard Gere? Razmislite ponovo, ili još bolje pogledajte ga u zamračenoj prostoriji s jaaaako poglašnjenim tonom, sigurno ćete se uplašiti. Richard Gere, Laura Linney i Debra Messing su savršen izbor glumaca za ovaj zastrašujući horor. Režija Marka Pellingtona je atmosferična. Film ima jeziv soundtrack, kojeg ćete zapamtiti. Mothmanova proročanstva jednostavno morate pogledati. Film je efektan, hladan, mračan, inteligentan, uvjerljiv i strašan. Fanovi takvih filmova neće biti razočarani. Ocjena filma: 5

Za 5

svakako pogledajte ovaj film!

Moglo je i bez ovoga...

Nije mi jasno zašto se dobri glumci upuštaju u ovakve površne i srcedrapateljske, priglupe scenarije... I još nam na kraju serviraju kako je to sve navodno prema istinitom događaju... Pa Richarde što je tebi ovo trebalo???

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Solidno

Još jedan prosječan film s Richard Gereom u glavnoj ulozi. Nakon komedija i drama, ovdje se iskušao u jednom hibridu trilera i horora. Film "navodno" temeljen na istinitom događaju (Javite mi ako ste vidjeli Mothmana), ima svojih dobrih ali i loših trenutaka. Početak je obečavajući (Gere završi u gradiću koji se nalazi miljama u superotnome smjeru od onoga u kojem je pošao. Zatim ga seljak kojeg je zamolio za pomoć optuži da ga opsjeda već nekoliko noći zaredom), no sredina i kraj filma ne uspijevajaju ostati na istoj razini napetosti, pa film nažalost pada u prosjek. Na kraju ostaje preporučiti ili ne? Film vrijedi pogledati ali samo radi same ideje.