Svemogući Bruce

kako gledati?

kako mogu gledati film?

Bruse

Film je brutalno dobar i to je dovoljno za rec......

Neiskorišten potencijal

Jim Carrey se nakon odličnih ali komercijalno neuspješnih 'Man on the Moon' i 'The Majestic' vraća žanru koji ga je proslavio i daje širokim masama upravo ono što traže od njega. Ekscentrične likove koji neodoljivo podsjećaju na Ace Venturu; upravo takav je i Bruce Nolan onog trenutka kad kod javljanja uživo doznaje da je njegov konkurent Evan promaknut a on zapostavljen. Dakako da Carreyev komičarski potencijal nosi film no iz radnje, u kojoj običan čovjek postaje Bog mjestašca u kojem živi, je moglo biti izvučeno puno više. Izrazita predvidljivost radnje me posebno zasmetala jer mi, od trenutka kada Bruce postaje Bog do kraja, znamo točno kako će se film razvijati. Također moram spomenuti i lik Bruceove cure, Grace (Jennifer Aniston) koja je izrazito površno i loše prikazana te totalno zaboravljiva. O kemiji između Carreya i Anistonice ni ne treba trošiti riječi jer je nema, a propuštenu priliku predstavlja i pojavljivanje Morgana Freemana u ulozi Boga. Njegove scene su apsolutno najbolji djelovi filma i mislim da je njemu trebalo dati puno više prostora i svrhe. Ukratko 'Bruce Almighty' je zanimljiva premisa pretvorena u izrazito jednoličan film u kojem nema inovativnosti već je postavljen Jim Carrey sa svojim grimasama u glavnu ulogu (da se razumijemo ja volim njegove grimase), a soundtrack predvodi pjesma 'One of Us'...toliko o tome kad vam Bog da moć da radite što želite (a vaš vrhunac je dizanje ženskih suknji i učenje psa kako da piša u WC).

Svemogući Bruce

Veliki sam fan Jima Carreyja i jedva sam čekao da dođe svemogući bruce jer sam se počeo smijati i na samu pomisao da on glumi Svevišnjega ali nakon gledanja ostao sam razočaran jer sam očekivao više smijeha. Jednostavno me film i nije nešto posebno nasmijao, Carrey ima puno smiješnijih filmova u svojoj karijeri.Nevjerojatno ali najveći smijeh u filmu mi je izazvao buduća komičarska zvijezda Steve Carrell sa onom scenom tijekom snimanja vijesti, a ne Jim Carrey. Film ima sjajnu ideju i ogromnog potencijala i da se Jima Carreyja bolje iskoristilo Svemogući Bruce bi ispao daleko zabavniji i bolji ali ovako je samo prosjećan i ništa više.

Jim Carrey :)

Film odličan, duhovit, stvarno savršen, i dobra je ideja, to da on dobiva božje moći. Uglavnom, film koji sam pogledala više od 10 puta i mogla bih još. Dapače, idem odmah!! :)

If the God is one of us, that is Jim.

Ovaj fil meni je na prvom mjestu. Priznajem, imam kolekciju Jimovih filmova, i taj film sam pogledao više puta. Zaista dobar i humorističan film. Naravno, (pre)dobri glumci.

if i ruled the world and my name is jim

sa jimom carreyem je situacija tkva da il ga voliš pa onda voliš i njegove filmove, il ga organski ne podnosiš. meni je carrey genijalan, oduševljava me njegova gluma i svestranost uloga. specifičan je, poseban i uvijek zanimljiv. u ovom filmu je izuzetno smiješan, a i tema filma je skroz zanimljiva i prikazana na dopadljiv način koji vas ipak tjera na razmišljanje. if i ruled the world? pa pogledajte i prosudite sami kako je to kad jim carrey rules the world, glumi boga i uz to radi hopa-cupa s jeniffer aniston. zanimljivo i smiješno koliko god puta ponovno pogledate.

Čovjek sa tisuću lica!

Jim Carrey, legendarni glumac koji može glumiti sve! Sa svakim filmom sam sebe nadmašuje. "Svemogući Bruce" je odlična komedija! Biti Bog... Uh, neostvariva želja koju nam je Jim ispunio. "Answer for all YES! There, now everbody is happy!" Točka na "i" Morgan Freeman kao Bog. Nisu mogli naći boljega. Dominantna pojava; pravedan i odlučan a sa druge strane zaigrano dijete kojemu je dosta zahtjeva i ode on na godišnji. Obavezno pogledati!

DOPADLJIVO

Ovo je dopadljiva komedija koja potiče na razmišljanje. Jim Carrey je talentirani komičar, premda se ponekad njegova gluma pretvori u preglumljavanje, ali ne i ovdje. Jennifer Aniston je isto talentirana komičarka koja nakon nezaboravnih Prijatelja pametno bira svoje uloge. Ona u svakom filmu jednostavno blista i kamera ju jako voli. Što se tiče režije Toma Shadyaca, ona je solidna. Svemogući Bruce je pitka komedija koju ne smijete propustiti. Ocjena filma: 4

It's gooood!

Jim Carrey je u ovom filmu naravio odličan posao,zato jer je film GENIJALAN!Ako volite komedije onda ćete jednostavno obožavati ovaj film.Sa puno humora i puno originalnih fora siguran sam da ćete biti i više nego zadovoljni.A najbolja scena mi je bila ona sa voditeljem kada je radio budalu od sebe.Ako neznate za ovo pogledajte ovaj film!

Što bi kad bi ? ! ?

Šta bi napravili kad bi mogli??? Hmmmm.... Bruce(Jim Carrey) misli da kad bi on mogao biti Bog da bi svi ljudi bili sretni,kad mu se ostvari ta želja - on ima malih problema. Zapravo vidi da nije sve kako se čini i kako je on to mislio!!! Film je dosta zanimljiv i misaon. Potiče vašu intrigu i tjera vas na razmišljanje.Film je isto tako i dosta komičan i maštovit,a Jim Carrey kao obično briljira. Preporučila bi film svima jer je doista dobar.Zbog malog razvlačenja radnje ... malo manja ocjena.

jim carey rulz!

groovy movie! smijesan je do boli, scene su mrak, njegove face su genijalne kao i u ace venturi...ma sve je supac dupac!

Ocjena recenzije: 0.67 Tvoja ocjena: -

LOOODO!!!

Film je strava!!!Jedan od najkomičnijih koje sam ja gledala!!!A šta se drugo moglo očekivati od Carreya???Čovjek je legenda!!!

DOSADNO= NE! ZANIMLJIVO? TO SVAKAKO!

Eh, ovo je film koji je vrijedan 20 kuna za kino ulaznicu ili 15 kuna za videoteku. Uz odličnu filmsku ekipu, koja me oduševila, pogotovo glumačka ekipa, dobar dojam možemo steći i glazbom koja prati film. Dovoljno je pogledati foršpan kako bismo shvatili da je film ZAAKON! JIM CARREY me uvijek uspijeva nasmijati, a čak i one koji ga ne voli bi oduševio! No Svemogući Bruce ne bio bio svemogući bez djevojaka. Tj. djevojke. Glumi je Jennifer Aniston za koju bih mogla isto reći kao i za Jima. Ma još je bolja! Mrak je i Morgan Freeman, mada moram priznati najviše mo oduševila ona - jedna i jedina Jennifer Aniston, naša najdraža prijateljica , koja i nakon završetka serije "Friends" gradi uspješnu glumačku karijeru! Ja ne znam kako big još mogla opisati ovaj film , osim: ako niste, morate ga pogledatii , kome je glup i dosadan, sam je takav. A što se glumaca tiče , oni nisu dosadni i glupi, već i oni ostavljaju dobar dojam na tom zakon filmu. Odlična režija, odlična produkcija, odlična glazba , odlična scenografija i nadasve odlična glumačka postava i još nesšto - ODLIČNA ZABAVA ZA SVE LJUDE NA OVOM SVIJETU! GARANTIRAM VAM! VRIJEDAN JE SVEGA! POGLEDAJTE GA! VJERUJTE, NEĆETE POŽALITI! "BRUCE ALMIGHTY" ROCKS!!!!!

Bruce?

Svemogući Bruce baš i nije bio svemogući jer su ga loše sjene ocrnile prije nego je pokazao zbog čega ga treba pamtiti. Sviđa mi se ideja, kreativnost ljudi koji su ga radili je očita i zato ga cijenim. Ali jako mi je loša gluma Jennifer Aniston -- ništa ne radi kako treba i previše podsjeća na Prijatelje zbog čega sam stalno imala dojam da gledam reprize Prijatelja. Eto velikog minusa zbog koje gsam škrta u ocjenjivanju

dosadno

od svake komedije očekujem da će me nasmijati. barem malo. u cijelih sat i po + kusur minuta nasmijala me samo fora sa mračnim srednjim vijekom. ovo je trebao biti povratak jima carreya? nema njemu do trumanovog showa... jaaaaaako dosadan i nezanimljiv film. jennifer aniston nešto popravlja dojam:-) ocjena 1+/5

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Povratak Jima

Osvjezavajuca lagana komedija koja je na tron vratila Jima Carreya! Film nije nista posebno i revolucionarno (tko ocekuje uopce nesto takvo od lagane komedijice??), ali vas savrseno zabavlja svih stotinjak minuta (nema tzv. dosadnih djelova).

good... allrighty then ;)

E, ovaj film sam čekao jako jako dugo. Znao sam da će jednom napraviti ovaj film. Bilo je samo pitanje vremena. I eto ga. Jim Carrey, majstor, genijalac, kreativac, talentiran i nadaren... majstor. Divim se svakom njegovom filmu, tako i ovom. Ovaj put Jim Carrey je u ulozi novinara u potrazi za reklamom koja bi ga proslavila i odvela na televiziju. Jadni Bruce ulaže zadnje snage da ostvari san i postane voditelj ekskluzivnih vijesti, ali... Jednostavno čovjek nema sreće. Nakon što mu jedan novinar pred nosom uzima stolicu pred kamerom, gubi živce, pročita im sve po spisku, dobije otkaz, svađa se s curom... Ruši se sve pred njim. Sav jadan. bijedan i bijesan, žali se Bogu, srdi se na Njega zbog toga što ga ostavlja samog u nevolji i nesreći. Očajan, traži od Boga bilo kakav znak, bilo što što bi ga uvjerilo da još ima nade za njega... I dobio ga je. Susreće se s Bogom, koji mu daje sve svoje moći. Film je pokazao na dobar način tu povezanost nas malenih s Višim, iako ne skroz i na onakav način kako Biblija podučava... Bog je približen današnjem modernom čovjeku sa svim njegovim problemima i nevoljama koje susreće tijekom života. Film budi mnoga pitanja i razmišljanja o osobnom, vlastitom odnosu prema Bogu, ali i prema bližnjem, i još važnije prema sebi. Mislim da je Jim Carrey odigrao ovu ulogu najbolje što je mogao. Njegove fore su i dalje na razini, njegov duh Ace Venture i lice Maske čine ga neponovljivim, jedinstvenim. Boga glumi Morgan Freeman, i to je malo čudno, jer se Bog većinom prikazuje kao starac s bijelom bradom itd, a ne s crnom kožom. Bruce-ovu curu glumi Jennifer Aniston, popularna Rachel iz još popularnijih Prijatelja. Glumci su obavili pošteno svoj posao. Glazba dobro prati film, vizualni izgled zadovoljavajući. Sveukupno, ono je zabavan film koji na jedan moderan način prikazuje odnos čovjeka prema Bogu, a s time i odnos prema bližnjemu. Svemogući Bruce mi se svidio, te ga preporučam svima, posebno mladima koji često vrte svakakva pitanja o Bogu. Ovaj film može pomoći. Vrijedno pogledati.