Provala

Dobra drama

Film sam gledala na SFFu. Nakon prikazivanja Juliette Binoche, koja jeb bila gost festivala, obratila se publici... Bilo je zaista neobično vidjeti je tako, uživo, izbliza... Cijelo veče je bilo čarobno. Možda je cijal ta atmosfera učinila da mi se film jako svidi. To je jedna priča o običnim ljudima, o slučajnostima, o zabludama, o strahu, o usamljenosti... Sve same boljke današnjeg modrnog doba. Ocjena-solidna četvorka.

jump arround

prikaz kako uspjesni arhitek kupuje zgradu e engleskome bronxu u nezna sto je ljubav.mozda da su bolji glumci ovo bi bio hit,al ovako s nekim novim klincima prolazno

Kuckanje i razbijanje

„Imam osjećaj da kuckam po prozoru. Ti si negdje iza stakla, ali me ne čuješ“, kaže glavni protagonist filma, arhitekt Will Francis (Jude Law) svojoj dugogodišnjoj djevojci Liv (Robin Wright Penn) negdje u sredini filma. Upravo te rečenice predstavljaju lajtmotiv ove izravne, moderne i dojmljive drame; uspješne kad se o emocionalnom portretiranju pojedinaca radi, malo manje uspješne u prikazu njihove socijalne pozadine. Film želi napetost izgraditi u samim likovima kao individuama obilježenim razdorom između želja i mogućnosti, nastojanjem da ne prekorače granicu moralno prihvatljivog djelovanja, kao i da ispune očekivanja drugih. Iako izvana djeluju stabilni i čini se da vide budućnost u onome što trenutačno rade, svi su nesretni i žele popraviti trenutačnu situaciju. No, da bi bilo što bilo popravljeno, mora biti razbijeno. Kuckanje samo sabotira mogućnost ponovne sreće.

Kusturica!

Ovaj film me podsjeca kao na neke radove Emira Kusturice. Posebno se tu istice scena seksa izmedju Jude Law-a i Juliette Binoche. Ocito je Minghella gledao Kusturicine radove. Ali nazalost, nikada nisam bio osobno impresioniran Kusturicinim filmovima. Ipak, film ima neku povezanost i radnju za razliku od nekih novih Hollywoodskih ostvarenja, te zbog toga spada u prosjek i nista vise. Robin Wright Penn u filmu izgleda jako lose i bolesno (ponekad ipak treba nesto i pojesti Robin).

Breaking and Entering

Dobra priča, kompleksni likovi, izvrsna gluma(posebice Juliette Binoche),dobra atmosfera. Jedino zamjeram činjenicu što pored jako dobro portretiranih likova,u filmu koji se bazira na međuljudskim odnosima, ti odnosi ipak nisu dovoljno razradjeni, te na kraju imamo malo nerealan završetak.