Beskrajni dan

Komedija ???

Vidim ovdje svi pozitivni komentari i dobra iskustva sa filmom nazalost ja ga tako nisam dozivio.Niti priblizno.Ovo je jedan od najlosijih filmova koje sam imao priliku gledati ili ga ja jednostavno nisam shvatio.

klasik :)

ovo mi je jedna od onih komedija koje mogu pogedati bezbroj puta.. uvijek me iznenadi, uvijek zanimljiva šteta što danas nema više ovakvih kvalitetnih komedija

bill murray

glavno obilježje ovog sjajnog filma je maestralni bill murray koji je doslovno rođen za uloge ciničnih egocentrika poput phila connorsa. iako je u ideji redatelja za glavnu ulogu bio inače bolji tom hanks, odabir murraya za glavnu rolu je ono što je iz ovog filma izvuklo najviše moguće. nasuprot snažne ličnosti bahatog meteorologa film nudi simpatičnu macdowell i iritantno nevinu sredinu i ljude gradića punxatawnyja, dovoljno da uz strašno originalan i zanimljiv scenarij stvori upravo vječno (i beskrajno) gledljiv film u kojem se isprepliće mali milijun sitnijih radnji i događaja, svaki na svoj način smiješni ili ozbiljni. nikad previše, nikad premalo, nikad jednolično, nikad dosadno. upravo šarmantan film sa stilom, po guštu baš svakog ljubitelja dobrog filma.

bill murray

Beskrajni dan

simpatican, duhovit, romantican i originalan filmic. 4

nothing special

Nije mi baš nešto...malo me je živciralo to što se svaki dan budi, i onda otkriva da je baš svaki dan isti,tj. da je svaki dan 2. veljače. Dosadan mi bio.

I GOT YOU BABE

Moćan film, a prokleto jednostavan i tako-lako-uvijek-iznova gledljiv. Višeslojan, okrepljujući i šarmantan. Još uvijek jedna od meni najdražih komedija snimljenih u zadnjih dvadesetak godina... Oko naizgled jednostavne početne postavke (neprekidno proživljavanje jednog te istog, a za našeg junaka najgoreg dana u godini - Sviščev dan, 6 ujutro i na radiju "I got you babe"), film se zapliće i raspliće sam od sebe i sa svakim novim gledanjem budi u meni iskreno djetinje čuđenje i mnoga dotad nepostavljena pitanja (npr. Da li se naša rutinizirana svakidašnjica u nečem bitnom razlikuje od one Billa Murraya? Nije li nam po defaultu svaki novi dan postao jednako nepodnošljiv i grozan kao i svaki drugi (a nemamo nikakvu namjeru poduzeti nešto da se takvo stanje promijeni)? Koliko iritantnih Ned Ryersona šeće našim životima? Da li sam ja nekomu Ned Ryerson? Da li film oslikava skraćenu i pojednostavljenu verziju teorije reinkarnacije? And what's love got to do with it?... :o)) Odgovore zapravo i ne tražim, sama pitanja me nose daleko... sve do... ocjene: 5

Odlična komedija i puno više od toga

Ovo je sigurno jedna od najboljih i najorginalnijih komedija 90-ih, kod kojeg su glavne karakteristike inteligentna i pametna priča, odlične glumačke role i kvalitetan redatelj koji sve to uspije ukombinirati u skladnu cjelinu. Moje mišljenje je da je ovdje Murray ostvario svoju najbolju glumačku rolu gdje je potpuno do izražaja došao njegov glumački i komičarski talent. Upravo portretiranje ciničnih, mrzovoljnih i ogorčenih ljudi koji su ljuti na cijeli svijet je ono što mu najbolje leži. Kada mu se kao partnericu doda zgodnu i simpatičnu MacDowell, te kvalitetni sporedni likovi (Chris Elliot kao kamerman, Tobolowsky kao iritantni prodavatelj osiguranja) dobije se široka paleta zanimljivih likova koji pružaju puno mogućnosti. Što se tiče režije Harolda Ramisa posebno treba istaći da je uspješno izmaknuo pogrešci da film postane dosadan sa gegovima koji se ponavljaju, a zbog same radnje filma (isti dan se stalno ponavlja) bilo je lako upasti u takvu zamku. Upravo činjenicu da se isti dan stalno ponavlja Ramis je iskoristio da kroz nju gledateljima predstavi glavnog lika i njegovu transformaciju u skroz drugog čovjeka. On prvo ne vjeruje da mu se sve to događa, zatim kada shvati počinje to iskorištavati u svoju korist, da bi na kraju shvatio da ne može nastaviti tako živjeti nego da nešto kod sebe mora mijenjati. Upravo u tome leži i osnovna poruka ovoga filma a to je da svaki dan treba iskoristiti najbolje i dati sve od sebe, a ne dozvoliti da nam dani prolaze slični jedan drugome.

Ocjena recenzije: 4.2 Tvoja ocjena: -

beskrajno vječan klasik

"Beskrajni dan" je film koji je već (po mome mišljenju, a ako i nije trebao bi postati) klasik. Film se prikazuje jednom godišnje na televiziji, a ja ga svake godine mogu iznova gledati. Šteta što ga nema na DVD-u. Što reći o filmu? Točno je po mjeri gledatelja. Niti je predugačak, niti je kratak, duhovit, ali ima svoju ozbiljnu stranu. Bill Murray je izvrstan. Ovo je valjda njegova životna uloga. Ponavljanje jednog te istog dana gledatelje uopće ne zamara, nego mu je svaki dan sve zanimljiviji i zanimljiviji. Film je izvrstan, te bi ga svakako trebalo staviti na DVD. Ja bi ga sigurno kupio. OCJENA FILMA: 5

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -