Riba ribi grize rep

Dobri stari Will

preeeedobar mali animirani filmić! Ja ga ljudi gledala prije sto godina i sad slučajno naišla na ribice i morala ostavit nekakav komentar! Pogledajte, pogledajte i pogledajte, ipak je tu glasić našeg Smitha koji je fenomenalan zabavljač. Nemojte propusit nešto tako slatko! Ocijena 5

Shark Tale

Odličan crtić!Uz odlične glumce koji posuđuju glasove likovima u crtiću,super radnju i odličnu animaciju,ovaj film se definitivno treba obavezno pogledati. Priča se vrti oko ribe zvane Oscar (Will Smith), malog lajavca sitnog kalibra koji ima visoki nivo aspiracije. Zahvaljujući laži koju je njegov lajavi jezik provalio, Oscar postane faca među ribljim kolegama. Ostale ribe u početku vjeruju u priču, ali ubrzo se stvari počinju raspadati te se ispostavlja da Oscar baš i nije glavni branitelj grebena. Naša je ribica ubrzo saznala da nije lako biti heroj, a posebno je loše kada to postanete zbog laži, jer onda lako postanete lovina. Ovaj crtić jednostavno morate pogledati koji možda i nadmašuje Potragu za Nemom.Ako vam se svidio taj crtić,siguran sam da ćete uživati i u ovome!

Oscar je kriv za sve!!

Još jedan u nizu odličnih crtića koji se pojavljuju u posljednje vrijeme.Zabavan i smiješan sa odličnom glumačkom(glasovnom) ekipom(Naravno u orginalnoj verziji, naša po običaju niš ne valja).Odlični Will Smith, a da ne spominjem De nira i Scorsesea i njihove male epizodice u kojima se prepiru, antologija.Odlična i zabavna priča, "kum" smješten u podvodni svijet i ispričan na smiješan način.Tehnički film malo zaostaje za recimo Izbaviteljima ili Shrekom, a pošto sam i sam animator vidm bez problema neke greškice u izvedbi, a to se odnodi na neke teksture i detalje u animaciji, ali nema veze, to su zbilja sitnice.A što se tiče štoseva Shark Tale je daleko smješniji od recimo Izbavitelja.Zbilj sam se nasmijao kako se ono kaže "do suza".Prije svega to je film za odrasle , a tek onda za dijecu, jer mnoge štoseve klinci neče shvatiti, iako ima i za njih nešto, naravno pouka:"u laži su kratke noge" heheh.Sve u svemu još jedan odličan i zabavan crtić, svakako pogledati(ali Američku verziju)!!!

na zapadu ništa novo...

Da sam ovaj film odgledao prije par godina (prije genijalnog Nema, Shreka i Izbavitelja), ocjena bi vjerovatno bila veća... No, što je, tu je. Film je sasvim OK, zabaviti će vas, ali ništa više. Nema toplu priču kao Nemo, fenomalne sprdačine na račun Hollywooda kao Shrek, a niti originalnost Izbavitelja. A i sama činjenica da se sve odvija pod vodom kao i u Nemu, smanjuje mu ocjenu. No, vrhunski glumci posuđuju glas, ima stvarno nekoliko dobrih provala od kojih ćete se iskreno nasmijati (posebno na račun mafije i New Yorkškog podzemlja). Sve u svemu, prilično zabavno i simpatično djelce, no ubrzo ćete ga zaboraviti. Animacija je, naravno, fenomenalna, kao uostalom u svim novijim crtićima, tako da bi bilo razočarenje da nije. Ukupna ocjena filma : 3 (možda mu se ocjena može i popeti do 3,5 samo zbog toga što obožavam De Nira i zakon mi je kada se pojavljuje u bilo kojoj ulozi).

onak...

kao sto svi kazu, animacija je impresivna, ali mislim da pomalo svi postajemo razmazeni i navikli na takaav standard produkcije.kako je u holivudu fora medju glumcima posudjivati glasove, tako i ovdje,kao i u svim dugometraznim crticima,nalazimo velike glumacke face. uvijek me fascinira kako crtani likovi uzasno lice onome ko mu je dao glas,sto se bas primijeti u zadnjih par crtica (ovdje De Niro,Smith,Jolie, Scorsese) i ne znam da li je to dobro ili ne za sam crtic,ali me zabavlja pogadjanje. Nakon price u Nemu, ova me pomalo razocarala svojom predvidljivoscu i "ljudskoscu" u smislu da je potpuno precrtan zivot ljudi i stavljen pod more. U Nemu, kao da je ono ipak bio podvodni svijet riba,nesto o cem ne znamo,a ipak postoji. Naravno da je bio pravi gust u sharktaleu gledati kako je sve prebaceno i prilagodjeno zivotu pod vodom, i tu ima hrpa mrak fora. Ali, prica je uzasno predvidljiva, likovi tipski, i zavrsetak uuuunebivjerovali sretan..s "poljupcem na mjesecini" ...nema one vrckavosti i sitnih zlocestoca kao u shreku, fora koja nisu samo za klincadiju, iako je poruka,naravno,vise nego edukativna i nadasve univerzalna,kao valjda u svakom crticu. simpatican film, ali nista "wow" poput Nema ili Shreka

Riba ribi šta ?

Nikad mi nije bilo jasno tko si to daje pravo preimenovati originalni naslov filma u nešto ovako glupo ?? Film je odličan (originalna engleska verzija) jer su likovi napravljeni prema glumcima koji su im posudili glasove. Najoriginalniji je madež na De Nirovom kum - morskom psu !! Tek kad budem vidio hrvatsku sinhronizaciju moći ću povući neke veze između ovog filma i Nema jer meni osobno je Nemo bio odličan u obije varijante ...

Pa nije bas nesto, ali...

Očekivala sam puno vise od crtića, jer kako su ga najvaljvali, mislila sam da bu bio neki veliki spektakl, a kad ono, obićan crtić. Ako ćete ga gledati obavezno pogledati u originalnoj izvedbi, jer naša sinhronizacija je nadasve koma, kao uostalom i sva nasa sinhronizacija i pokvarit će vam ugođaj. Likovi su ok, radnja malo nedorađena. Ali ga se može pogledati.

odlično!

Ugodno iznenađenje iz Dreamworksa. Kako su dobro počeli tako su i nastavili s ovom pričom. Ideja je odlična! Likovi-ribice odlični i jako mi se svidjelo što liče malo na glumce koji su im posudili glasove! Samo, gledala sam sinkroniziranu verziju i to nije bilo TO, al mogu reći da ni nije bilo jako loše! Glasovi hrvatskih glumaca su dobro konkurirali Angelini, De Niru, Smithu i društvu. Ipak, u špici nisu navedena imena hrvatskih glumaca a to i nije u redu! Inače je crtić odličan! Pjesme koje se pojavljuju, SVE! Najbolja mi je fora kad hobotnica ulijeva čaj, miješa i doda morskom psu da pije... a čaj ni ne ulazi u šalicu! jer je sve pod vodom!! :) Svakako pogledajte u ovim danima jer je to crtić koji nosi odličnu pouku - ne lagati jer to donosi nevolje! 1 sat i 30 minuta fantastične animacije. Odličan odabir glumaca i likovi divni! U ruci imam svoj osobni dvd kupljen u U.S.A. gdje su ljudi doslovno poludili za ovim crtićem. Soundtrack je fantastičan, i teško se može naći u trgovinama jer se svaki primjerak jako brzo proda. Naravno, može se naručiti preko interneta i pričekati nekoliko dana, ali to vrijeme svakako prikratite ponovnim gledanjem Shark Talea. Film nikako ne može dosaditi jer se sve odvija brzo i puno je odličnih fora pa se iz prvog gledanja ni ne može sve pohvatati. S te strane mislim da nije za djecu mlađu od 12 godina jer ne mogu skužiti što je smiješno. Očito je u kojem smjeru se razvija industrija animiranog filma – sve više odraslih ih gleda i aktivno komentira, kao ja sad! No to je i pozitivno jer oni uvijek nose očitu i lijepu poruku koja bi se mogla i trebala prenijeti u našu svakodnevicu. Oduševio me Lenny! Obožavam glas Roberta De Nira i što još reći. Pogledajte ga svakako!

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Mamma mia!

Ako je nakon Nema bilo imalo sumnje, sad je više nema. Digitalna animacija je dovedena do savršenstva, a klasična animacija je otišla u ropotarnicu povijesti. Počivala u miru. Nekad je u digitalnoj animaciji najteže bilo napraviti vodu na realan način, a kamoli podvodan svijet. Ovdje je to napravljeno bez greške. A priča? Ona je maestralna i ful zabavna,i odlična mi je karakterizacija likova. Najbolji dijelovi su mi svi koji uključuju morske pse (talijansku mafiju). Will Smith je to odradio očekivano ( E. Murphy u Shreku je puno bolji). Jack Black (Škola rocka, Hi-Fi, Ljubav je slijepa) opet se iskazao, ovaj put glasom nasljednika mafijaškog carstva koji ne bi ni škampa pojeo. Na kraju, ovaj crtić je u dve riječi: prvoklasna zabava. Have fun! Ocjena:5

blup

princ sa bel aira u podvodnom svijetu... Ova pričica me ful podsjeća na crtić "Riblja patrola" samo što je puuno smješniji i ima mnogo fiše urnebesnih fora. Mislim, morski pas vegetarijanac koji se "oblači" u delfina i nosi maramu oko vrata da mu se ne vide škrge?!? Buahaha... Podjela uloga (glasova) je jako dobro napravljena, a ribice i fizički nalikuju na glumce. Ok, ovo je Dreamworksovov megaprojekt, ali meni je zabavniji od "Neme". Mnje je sladunjav, malo odrasliji i duhovitiji crtić. I definitivno skuplji, a da li i isplativiji... Bumo vidli...

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -