Apartman

odlicno

Ovaj film se lagano gleda, zbog izvrsnih dijaloga i jos boljeg scenarija. Ovo je tipican primjer da film moze trajati 2 sata i ne biti dosadan. Briljantno.

Apartman

Billy Wilder, uvijek povezivan s komedijama, što je točno, no on u svojim komedijama ima jedan fini humor koji danas skoro da i ne postoji, zato bi ja njegove filmove nazvao humornim dramama. Takav je i film «Apartman» govori o ljudskim osjećajima, životu, ljubavi, ali sve to je prikazano bez ijednog gega, loše šale. Tu se smijete likovima, čak i osobinama, a ne gegovima i riječima. Wilder uvijek zna okupiti vrijednu glumačku ekipu. Jack Lemmon briljira. Svojom jednostavnošću zavodi Shirley MacLaine, kao i same gledatelje. Ostao sam zapanjen koliko jednostavno čovjek može glumiti, on kao da glumi sebe, toliko je realan. Mi vjerujemo da je to on. Shirley MacLaine, slatka kao i uvijek zavodi nas očima, licem i glumom. Ona je dostojna partnerica Jacku Lemmonu. Trebalo bi još pohvaliti izvrsnog Fred MacMurray kao šefa i ljubavnika naš slatke Shirley MacLaine. Scenarij je izvrstan, no to je vrlo često u Wilderovim filmovima. Wilder i Diamond uvijek jednu običnu priču pretvore u nešto čarobno, a tu čaroliju uvijek izvrsno začini Wilder svojom režijom. Wilder me uvijek iznenadi kako ne može napraviti loš film. Pogledajte film, neće vas razočarati.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

veselo i zgodno

krasno je što nas htv u programu "kinoteka" povremeno iznenadi naslovima kao što je "apartman", pa makar to bilo i u 8 ujutro, kao što je nedavno bio slučaj s ovim filmom. radi se o klasičnom primjeru romantične komedije s tipičnim likovima (neobrazovana i dobra ljepotica, moralni nesnalažljivi dobričina, zločesti moćni šef, susjed čudak). pretpostavljam da je ovaj film postao uzor raznim scenaristima koji su osmišljavali suvremene romantične komedije, a koje se nisu tematski i fabularno bog zna kolko odmakle od "apartmana".