Praznik

ok, al moglo je i bolje...-->

Natruhe humora i ok ljubavna priča između Cameron i Judea, također veoma dobra kemija između glumaca Cam i Jude --> ali Jack Black i Kate mi se čine nespojivi, a također malo je previše razvučena priča između Kate i onog starca...

odlično!

Odlično, perfektno... film je super, zanimljiv, romantičan, ja sam se i nasmijala i isplakala i volim filmove koji u meni bude razne emocije. Čista petica!

Otrcano ali fora

Jednom mi je jedna prijateljica koja rado u videu rekla da mrzi kada ljudi biraju filmove prema izgledu kutije,a ne prema radnji filma. E pa, ovaj sam put ja bila takva jer sam neko vrijeme ovaj film izbjegavala misleći da je dosadan i monoton kao i jednostavna kutija. Ali, malo sam se prevarila jer film je otrcan i jednostavan i baš u tome ja vidim čar. Ljubav je prevrtljiva i čeka te na mjestima gdje se ti najmanje nadaš, u to sam se i sama uvjerila, a nekako vjerujem da je to i poruka filma. Iako pomalo neuvjerljivo, opet je simpatično. Najbolja mi je tu Kate Winslet, pogotovo u sceni kada na telefon priča i bratom i Amandom pa nastaje kiks. Ostalo je, kako je rekla mili vanili, umjetno. Ali, uvijek ima ali, gledala sam ga prije spavanja i malo se opustila, a tu i tamo sam se i nasmijala i uvidjela koliko ljubav zna biti komplicirana i nenadana. Sve u svemu, fora ali opet nešto nedostaje.

Praznik (samo) za oči

Kad sam se informirala o ovom filmu, nisam imala neki dobar osjećaj u vezi njega, ali naravno, ne valja suditi o nečemu dok se dotično ne prouči. Tko zna, možda se i (pozitivno) iznenadiš! I, eto, pogledala sam film i sad ga mirne duše mogu podvrći nemilosrdnoj kritici. Brrr… Nikad mi se nije dogodilo da sam film sa zanimanjem gledala samo zato što je u njemu glumio neki ljepuškasti glumac/glumci. Hm, Lastane, Piko Bodljiću, jesam li normalna? U ovom filmu nije me impresionirala plejada poznatih ljepuškastih glumaca: Cameron Diaz (definitivno prednjači u afektiranju i kreveljenju), naporna Kate Winslet, dosadnjikavi plavooki Jude 'trep-trep' Law, dotjerani i iritantni Jack Black, Rufus Sewell, Edward Burns i Shannyn Sossamon u sporednim ulogama… Žanr kojem ovaj film pripada nije mi odbojan, baš naprotiv, ali ovaj mi je film sladunjav, prerazvučen, neduhovit, nemaštovit (recimo, šteta što humor nije bio više baziran na kulturološkim razlikama Amerikanaca i Britanaca), glumci su neuvjerljivi (…) - sve skupa djelovalo mi je umjetno i ušminkano. Gledanje ovog filma usporedila bih sa situacijom kad vidiš bombonijeru koja ti tako primamljivo izgleda, ali ponukan prijašnjim iskustvima s dotičnima, kolebaš se bi li je kupio i probao jer znaš da te bombonijere obično imaju dobro pakiranje, ali kad ih otvoriš, shvatiš da si dobio tek 5 slastica koje i nemaju bogznakakav okus. No, ti ipak avanturistički odlučiš kupiti i probati bombonijeru i opet se razočaraš, a dodatno razočaranje predstavlja ti činjenica da joj je istekao rok trajanja. Najveća prednost ovog filma prelijepe su lokacije na kojima je sniman.

Praznik

Jedan dosta solidan film, prvenstveno namijenjen za zensku publiku. Vrsta filma koja ne izaziva nikakvu nervozu, agresivnost...Nema pucanja, ubijanja, specijalnih efekata nego je radnja usmjerena na ljubavne zivote dviju zena koje su zagazile u tridesete. Jedna zivi u Los Angelesu, a druga u selu pokraj Londona i nakon niza ljubavnih jada odlucise zamijeniti izmedju sebe svoja prebivalista. U filmu se pojavljuje i Eli Wallach u ulozi staroga Hollywoodskoga scenarista. U jednoj sceni objasnjava kakvo je danas stanje u filmskoj industriji, pa kaze: "Danas je premijera 9 filmova. Nekad je toliko bilo u mjesec dana. Nema nikakve kvalitete, nego se ide na kvantitetu". Stari lav Wallach naravno potpuno je u pravu, ali ne odnosi se ovo samo na film, nego opcenito i na sve u zivotu. Sve u stvari prebrzo nastaje i naravno jos brze nestaje iz nasih sjecanja zahvaljujuci potrosackom drustvu. Ovaj film ne bih bas preporucio muskarcima jer im se bas nece svidjeti, ali posudite ga u videoteci za svoju draganu pa izdrzite ponekad i muke. Moja sreca u ovome filmu je sto zapravo ne volim ubijanja (Commando, Umri Tesko), specijalne efekte (Spider Man, Batman, Superman i sve ostalo sto zavrsava na Man), vanzemaljce (Rat Svjetova), otkidanje glava i nogu (Hostel),piljenje tetiva (opet Hostel), prikazivanja posljedica radijacije (Brda Imaju Oci), pa mi je ovo zapravo pravo malo cudo od filma. Jedini minus je ljigava Cameron Diaz koja naravno uvijek izgleda jeftino i glupo. Svi ostali su solidni.S obzirom na sve sto se danas snima ovaj film zasluzuje najvisu ocjenu.

Slatki božićni kolačić

Kako me trailer odveo u jednom smjeru a film otišao sasvim drugim, bila sam super-ugodno iznenađena. A iznenađenje je bilo što su se Amanda i Graham poseksali ćim su se ugledali a Iris i Miles jedva da su se i dotakli; što je Graham u stvari brat od Iris; što se Iris u Americi druži s divnim muškarcem 'od 90 godina'; što Graham nije neki vjetropir već uzoran otac i udovac... A najljepši dio filma je u dječjoj sobi u dječjem šatoru - mmm, baš slatko. Ako i jest sladunjavo, takvo i treba bit. Za one koji žele. Za ostele - tu je Jackass.

Dosadno

To je jedan od onih filmova koji kad pogledate zaboravite ga u minuti. Jednostavno se izgubi u moru svi ostalih slicnih i nezanimljivih "komedija" s naznakom na veliku romantiku.

zaljubljeni...... to vam je to

Ako vam je dosta pojedenih živaca, spavanja s upaljenim svjetlom tjednima, razočarenja i žaljenja za potrošenih 30 kn, nazovite dečka/curu, pokupite kofere i zaletite se u kino. Zašto? Film je stvaro kako nam je lidach rekao čisto opuštanje ali popraćen kvalitetetom, ma vidjet ćete, nije vam to još jedna obična romantična komedija, u biti je, ali za razliku od onih koje sam pogledala dosad (niti jedan se nije svidio mom dragom, do ovog) stvarno vrijedi pogledat, pa.... Probajte ako stvarno imate želju za romantikom, to je taj.

praznik

ako zelite dva sata pustit mozak na pasu i gledat nesto sto se vama nikad nece dogodit, to je film za vas. treba pogledati