Maratonci trče počasni krug

maratonci

Veoma simpatican film ima dobru pricu i dobar stil, ili bolje reci da je remek djelo.Drugi misle suprotno misle da je film veoma dosadan ali da malo promuckaju glavom svatili bi pricu ovog jako dobrog filma. I ako je nas film jako je dobar po meni.

NAJBOLJI DOMACI FILM SVIH VREMENA

MARATONCI KULTNO OSTVARENJE VELIKOG SLOBODANA SIJANA JESTE I OGROMAN FILM.SA SAMO KAKVIM GLUMCIMA TO SU SVE NAJBOLJI NASI GLUMCI IKADA.SA TAKO ZABAVNIM DUHOVITIM LIKOVIMA I SCENAMA.SA PERFEKTNIM DIJALOZIMA RECENICE KOJE SE UPOTREBLJAVAJU U SVAKODNEVNOM GOVORU.SVAKI KADAR SVAKI SEKUND FILMA PRSTI OD HUMORA IRONIJE I OD DOBRE GLUME.SCENE SU ANTOLOGIJSKE.NA KRAJU JEDNO VELIKO REMEK DJELO.

NIŠTA POSEBNO

Toliki hvalospjevi...a solidan film

nece moci ove noci :)

ovi su pretjerali skroz.po meni najbolja komedija svih vremena.svaka scena je smijesna,svaka recenica ulazi u legendu,nema im premca :)

Maratonci - Remek Djelo

Jedna od najboljih komedija svih vremena. Cuveni dio velike trilogije koju jos cine Balkanski Spijun i Tko To Tamo Peva. Dijalozi savrseni. Evo nekoliko 1.* Bio je dugačak čovjek." "Nije bio dugačak nego visok." "A ne, čovjek dok je živ onda je visok a kad umre onda je dugačak." 2.* Deda, nemoj dijete da mi vrijeđaš." "Koje dijete! To je kreten!" 3.* "Jesi li ti ikad pucao iz pištolja?" "Jesam" "Gdje si pucao? "Na svadbama!" "U šta si pucao?" "U vazduh." "Pa jesi pogodio vazduh?!" 4.* Vidi tata pa to je gospodin Rajković" "Šta mu je?" "Sad mu nije ništa. Ubio si ga k'o zeca!" 5.* "Bogu fala, vijek i po proživjeh u radu i sreći. Slutim da mi je vrijeme umirati pa ovo govorim u pero mom prijatelju advokatu Miliću, jer u vas djeco, sve zajedno, nemam nimalo povjerenja. Žao mi je što ste moji, a ne djeca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti. Što se tiče moje imovine, a to vas najviše zanima, mogu vam saopštiti sljedeće: Svu svoju imovinu ostavljam.. samom sebi. Pantelija" Sve ovo samo je jedan dio remek djela sedme umjetnosti.

Ocjena recenzije: 3.17 Tvoja ocjena: -