Sve džaba

još jedna Hrvatska depra!

Ima li koji hrvatski film a da nije depresivan?!? U ovom filmu mi ništa osim glumaca nije valjalo. Smeće.

vrlo dobro

Meni se ovaj film odmah svidio upečatljivim likovima i nesvakidašnjom radnjom. radnja je temeljito opisana klikom nazad pa se neču ponavljati. Ali sviđa mi se linearna radnja filma i putovanje glavnog lika koji ima čudan posao da poslužuje piće besplatno i to bez nekog objašnjenja. Sve to daje čar filmu, na njegovom putu upoznaje mnoge likove i naravno ženu u koju se zaljubi što je meni minus ovom film jer je to pretipičan zaplet. Uglavnom, druga polovica filma nema neku dinamiku i zanimljivost kao prva polovica jer se uglavnom bavi opsesijom glavnog lika jedne crvenokose mještanke. I nastupa Emira je pohvalan kao prepredeni vlasnik lokala koji je naredio svojim momcima da ga potjerao i još zabranio Goranu, glavnom liku da se zbliži s njezinom radnicom. Scenarij je dobar, gluma također, film ima poseban ugođaj i nije baš nešto što često možemo vidjeti ali na kraju fali ono nešto što filmu treba da bi bio savršen jer mislim da to ipak nije ali je zato vrlo dobar i imam velike preporuke za njega.

odlično!!!

žao mi je samo što ima ovako sitnih duša koje su u stanju komentirati stvari koji nisu ni vidjeli(izuzimam cijenjenu mamu kojoj se film nije svidio, a za koju me,iskreno, nije ni briga). Film od samog početka govori o stvarima koje su nam svima bliske,imamo zadovoljstvo gledati glumce o kojima inače samo čitamo kako glume, budući da barem ja ne pripadam onima koji redovno idu u kazalište.Iako nakon ovog filma i ovakve glumačke postave- imam i tu želju.. Nadam se da će da je ovo znak kako hrvatski film ide u pravom smjeru, nadam se da će i redatelji starijih generacija pogledati film i shvatiti što nam je blisko i što želimo gledati. Nuiću svaka čast. Sitnim dušama preporučam ''nepretenciozna smeća'' tipa Eragon ili raznorazne Nemoguće misije da pogledaju u društvu svojih mama svaki dan u multiplexima..

bravo!!!

Dugo smo iscekivali ovaj film nakon uspjeha ovog ljeta i potpuno je opravdao nade. Svaka cast pametnom i ovako pismenom mladom redatelju i glumackoj ekipi koju je okupio, plakali smo i smijali se, treba li reci vise? Bravo. Hrvatski film i ovim je potvrdio nivo koji bi ljudima mogao vratiti volju da plate kartu i za domace filmove u kinima. Fakat necete pozaliti, nisam ni ja!

pretenciozno smeće

Apsolutno pretenciozno smeće, bar tako kaže moja mama.

iskreno i pametno!

Jučer smo nas par išli u kino i odlučili dati priliku našem filmu nakon duuugo vremena. Oduševili se! Topla priča, iskrenost koje sve manje danas ima, nisam vjerovala, ali ovaj film nas čini ponosnima i daje nadu u našu kinematografiju!

zašto arena za režiju

Odlična ideja, ne toliko dobar scenarij. Odlična gluma i naslov. Zašto je žiri u Puli baš pohvali Natašu janjić ne znam, jer nije ostavila takav dojam kao Rakan ili u početku filma Darija Lorenci. Mene najviše zanima zašto je ovaj film dobi zlatnu arenu za režiju. To nije neka posebna režija. Trebao ju je dobiti Hribar. Svejedno, film se po meni zasniva na izvrsnoj ideji i odličnoj glumi i to je sve. OCJENA: 3

Ocjena recenzije: 2.56 Tvoja ocjena: -