Eragon

'Samo mi je glas nježan'

Film je savršen. Pogledala sam ga bar 20 puta i još ću toliko. Jedva čekam 2. dio.. :D

Super!

film mi je super, i uopće ne kužim zašto ga svi uspoređuju sa lotr-om. slažem se da je lotr najbolje ostvarenje filma (žanr: fantastika), ali to ne znači da u svi drugi filmovi sranje! film mi je odličan, i ne volim uspoređivat knjigu i film jer je nemoguće izvesti film točno prema knjizi ili bolje. ocjena: 5 :))

Vitez Eragon i leteći zmaj Saphira

Stefen Fangmeier poznat kao autor specijalnih efekata iz nekih holivudskih blokbastera (kao npr. ''Twister''; ''The Bourne Identity''), debituje kao režiser. Zasnovana na romanu ''Eragon'' Christophera Paolinija, prvom delu iz trilogije ''The Inheritance'', koji je za potrebe filma adaptirao Peter Buchman, ova avanturistička fantazija jeste epska priča iz nekih davnih vremena. U zemlji Alageziji živi siromašni dečak Eragon (debitant tinejdžer, Ed Speleers) i ne sluteći da mu je sudbina već zacrtana. Kada otkrije svetlucavo plavo jaje iz koga će se izleći leteći zmaj kome će dati ime Saphira, počeće avantura epskih razmera. Vreme jahača zmajeva ponovo dolazi. Kada upozna Broma (Jeremy Irons) nekadašnjeg viteza i takođe jahača zmaja, Eragon će uz njegovu pomoć ponovo okupiti snage dobra kako bi se zajednički suprotstavili zlom kralju Galbatorixu (John Malkovich), čoveku koji je preuzeo sve moći i tako rasformirao jahače. Zajedničkim snagama sa prelepom princezom Aryom (Sienna Guillory), plemeniti Eragon ulazi u svet magije i moći, svestan da je on preodređen da porazi zlog kralja i na taj način ponovo vrati mir i prosperitet u zemlji Alageziji. Sa impozantnim budžetom od $100,000,000 i odabranim lokacijama za snimanje u Mađarskoj i Slovačkoj, uključujući i studio Pinewood u Engleskoj, filmska ekipa je uspela u nameri da nam verno dočara bajkovito vreme. Zahvaljujući upotrebi specijalnih efekata oživljen je leteći zmaj Saphira (glas joj pozajmljuje Rachel Weisz), koji izgleda veoma fotorealistično i emotivno (oči zmaja jasno odražavaju šta misli i oseća). Svakako da zasluge idu na račun dve renomirane kuće za vizuelne efekte: WETA digital (trilogija "Gospodar prstenova", "King Kong") i Industrial Light & Magic (serijal "Ratovi zvezda", "Park iz doba Jure"). Pored toga, WETA je zaslužna za izuzetno realističan prikaz masovne scene odlučujuće bitke. Realno ovo je film namenjen prevashodno mlađoj (školskoj) populaciji, jer ovde nema seksa, golotinje, ružnih psovki. Nasilje je prikazano isključivo u službi priče o borbi između dobrih i loših momaka. Neminovno se nameće usporedba sa trilogijom "Gospodar prstenova", ali ipak je ovo ostvarenje u suštini originalno, ako imamo u vidu činjenicu da su u centru pažnje dva glavna lika – običan seoski dečak i životinja – zmaj, koji ga verno služi i prosto ne može da živi bez svog gospodara. Sjajna scenografija, kostimografija (iako su negativici gotovo listom svi ružni, ćelavi, prljavi...), odličan rad kamere i pun pogodak oko izbora glumca-debitanta za glavnog junaka. Kada se tome doda zanimljiva priča, izuzetno dočarana publici, upotrebom visoke tehnologije, onda je jasno da definitivno imamo odličan film.

Jahač zmaja

Mladi pisac je vjerojatno bio pod utjecajem Međuzemlja kada je pisao svoje romane o prijateljstvu zmaja Saphire i jahaču zmajeva Eragonu u Alageziji. Ali ovo je ipak zasebno i to izvrsno djelo, koje je također izvrsno ekranizirano. Glavna uloga dodijeljena je mladom glumcu koji se predivno snašao u ulozi mladog Eragona, a posebno pohvaljujem uloge Jeremy Ironsa i Johna Malkovica (kao i uvijek izvrsni). Mislim da ne bi trebalo previše uspoređivati film i knjigu, jer bi film u tom slučaju zasigurno izgubio na ocjenama, već se može reći da je ovo izvrstan film iz područja fantasyja. Osim predivnih scena prirode, tu su i uspješne scene sa specijalnim efektima, te dobro izrađeni zmaj. Jedina zamjerka na zmaja je njezin glas. U svakom slučaju mislim da sa razlogom očekujemo ekraniziranje nastavka ove trilogije.

Odlično

Ovaj je film svojim prvim nastavkom nadmasio prva dva filma LOTR po meni a puno očekujem od nastavaka. Super

sasvim ok

film eragon je solidno filmsko ostvarenje,ne vrhunsko al isto tako i ne trash...najdojmljivije su scene prirodnih ljepota,bar meni...ako nista drugo,ocekujem drugi dio,mozda se sta i razvije izmedju eragona i malice

Argethlam

Šta se mene tiče film je katastrofa! Savjetujem svima jer neće požalit! Nikad prije nisam čitao knjige ali obje knjige sam pročitao po dva puta i jedva čekam treći nastavak! Film je stvarno jadan prema knjizi! Uopće me strah kad ekraniziraju drugi dio!!! Pozdrav svima!

eragon

Netko tko napiše da mu je ovaj film super, mogu reći samo da ili se ne kuži ili ide u 2 osnovne. Jedino u filmu što valja je odnos zmaj- eragon koji je na vrlo dobar način prikazan iako zmaj od jednog leta dobije 2 tone i jedno 30 000 exprienca, ako netko igra slične igre zna šta je to. Druga stvar je ta sličnost sa gospodarima ali prilično jadna jer su scene tako nepotpuno snimljene a fabula još gore. Film traje 100 minuta što je predugo s obzirom na režiju, jer se scene tako glupo vežu jedna za drugom a i toliko je nelogičnosti i pizdarija, npr. eragon ode spasi macu za cirka 5 minuta UŠETA U PRAZAN DVORAC. KOJI KURAC! ode nađe pobunjenike pripremi se za rat, ubije negativca, spasi zmaja za 20 minuta UŽAS. I onda iako je spasio zmaja na nekoj livadi, probudi se u nekoj špilji gdje ga tješi onaj pederčić koji bi u drugom dijelu mogao zabrijati s njim i koji ga je kurac nosio u špilju na vrhu planine kad su pobijedili totalno kretenski i šećer na kraju je ono trčanje za macom nepotrebno jer u filmu niti je maca zainteresirana za njega a ni on isto. Puno su više neke ljubavi pokazivali zmaj i lik nego ovih dvoje.

Gospodari sa zmajem

Čini se da su se piscu Christopher Paoliniju jako svidjeli Gospodari prstenova pa je napisao knjigu koja je blaža verzija LOTR,pa je na isti način napravljen i film. Iako po tematici a i karakterima nekih likova jako sličan LOTR-u ima on i nekih svojih trenutaka. Mislim da će se svidjeti svima koji vole LOTR,pa tako da je i meni bio sasvim OK. Sad me samo zanima što će se sve događati u 2.dijelu??

eragonmov

fil i nije ono kaj bi mogel biti, al su dečki jako zgodni (on murtagh)

OK

Film je dobar ali usporedo s knjigom katastrofa. Knjiga je stoput bolja.

vec vidjeno

fantazija na tragu gospodara...,narnije... dobro i zlo, mlad i neiskvaren glavni junak (aka Harry Potter). ipak, uz sve to, film je gledljiv!

Eragon

Edward Spelers...uuuuuuuuuu kako je zgodan...Meni je na filmu bilo suuuuuuuuuuupppppppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Odličan film i GLAVNI GLUMAC!!!!!

Što da kažem?

Hmmmm.... Film je super, ali scenarij je totalno! Mislim, glavni lik je totalni idiot! Ja sam se cijeli film živcirala, uglavnom, zato što ljudi umiru zbog Eragona. A on im se još bahati i misli da je faca! I onda još naređuje jadnom zmajiću, koji je, usput, medeni, pogotovo dok je beba. Moram priznati da bih više uživala u filmu da je glavni lik bar malo pametan i ne tako umišljen. Ali... film mi se svidio, iako sam dobila osjećaj da je trajao samo 15 minuta, jer se, ustvari, ništa važno osim bitke i nije dogodilo, sve je, nekako, ajmo što brže završit film, i šta onda dobiješ, dignu ti živac. Ali dobro, možda će drugi dio biti bolji.

hmmmm

film nije neko remek djelo, al u svakom slučaju ne loše bačeno vrijeme na njegovo gledanje. malo da se maknu misli sa sadašnjosti i problema koje ljudi imaju. u svakom slučaju djeca uživaju i traže od roditelja da im kupe zmaja - velikog zmaja. :)

jaaa

Film je SUPER!!!!!!

Smisao ne stanuje ovdje

Jeremy Irons je nepopravljiv. On se jednostavno morao OPET pojaviti u fantasy filmu sa zmajem. Srećom, "Eragon" nije tragedija kakva je bio "Dungeons & Dragons". Ovdje Irons i ostatak glumačke ekipe sasvim solidno glume, a standard filma i specijalni efekti su mnogo bolji. Borbene scene su zaista upečatljive i film jest vizualno lijep, ali priča je suviše plitka da bi se od nje napravio fantasy film formata "Gospodara prstenova" - a to je upravo ono na što "Eragon" pretendira. Upala mi je u oko i zanimljiva analogija između lika Eragona i Lukea Skywalkera: obojica su plavokosi seoski dečki, a zapravo "nova nada" jedne tiranizirane zemlje, i (valjda da se sličnost naglasi) - obojica okreću svoj život u drugom smjeru nakon ubojstva svojih skrbnika, čiji su nećaci. Mladi pisac Christopher Paolini očito zna mnogo o SF-u i fantasyju, ali svoje znanje i ideje nije posložio u složenu alegorijsku priču, kakva inače proizlazi iz dotičnih žanrova. Kakva je to, zaboga, bajka koja nije ništa drugo doli niz pukih događaja, bez dublje karakterizacije, bez poruke, bez tragikomičnih situacija koje bi joj udahnule život? Uostalom, kako bi i moglo biti takvih životnih situacija, kad realni odnosi među likovima praktički ne postoje? Ne mogu reći je li do scenarija ili romana, ali ako je Paolini zaista osmislio priču o Eragonu onako kako je prezentirana u filmu, tada film nije ni trebao biti snimljen. Nažalost, lavina je pokrenuta i slijedi nam nova bajkovita trilogija upakirana u lijepe kadrove, ali bez ikakvog dubljeg smisla.

Good, but not great! :(

Meni se film, osobno, svidio ( volim fantasy :D ) i radnja mi je sama po sebi super ( pročitat ću knjigu :D ) no ono što mi fali u ovom filmu je- razrada odnosa među likovima!!!!!! ono, doslovce su REZALI scene, imala sam feeling kao da silno žele uspijet napravit film koji će trajat što kraće, a reći što više. i tu su uprskali, jer su neke stvarno potencijalno dobre scene zakinute za, pa, mogućnost da budu stvarno dobre!!! i to što za razradu kažem- naprosto, jedini odnos koji sam do kraja filma baš doživjela kak se spada jest onaj između eragona i zmaja ( iako mi je i to u početku bilo klimavo ), no odnosi između ergaona i ujaka, eragona i trebe ili eragona i ironsa ( koji je, btw, bio wuaaaaaaaaa, najbolji lik u filmu!!! a i imala sam feeling da je njegovom smrću umrla i njegova gluma s njim, tj. da su ostali likovi sad ostavljeni na milost i nemilost jer je njegova vrhunska gluma do tada spašavala svaku situaciju...u kojima ed (eragon), ruku na srce, NIJE briljirao ), ono, gotovo nepostojeći!!!!!! uf, a i nadrkala sam se na tog eragona kad se ponašao doslovce k'o tinejđersko govno, baš to ljudima treba u kriznim situacijama! a inače, krajolik mi je PREDIVAN, glazba mi se sviđa, onaj crni sa zelenim očima mi je bio baš.....ono, niceeeeee, scene sa zmajem su mi super ( pogotovo kad je još mala, ajme kak je medena bila :D :D :D ), akcijske scene također....no velim, k vragu trebali su te likove i njihove odnose razraditi i ono, emotivno produbiti, kak bog zapovijeda a ovak sam samo dobila dojam kao da "nešto fali" ( pola scena usudim se reći ) tak da mi je to baš bilo žao jer mi se film "u globalu" stvarno dopao.