Bande New Yorka

IZVRSNO ALI...

Film je nominiran za 11 oscara ali nije dobio nijedan,no svima je poznato da Scorsese nema sreće sa oskarima.Radnja filma je također prvi put tako prikazana na platnu i zbilja je zanimljiva i brutalna. Film je pun izvrsnih scena,krvi i sjajnih glumačkih izvedba gdje ističemo fenomenalnog Daniel Day Lewisa.Jedini problem filma je što su neke scene predugačke i sam film se trebao skratiti za barem 15 minuta.Film se jednostavno treba pogledati jer je zbilja dobar.

.....

znam da se nekima ovaj komentar neće sviđati ali stvarno nemam puno o ovome filmu za pisati: sranje! od početka do kraja!

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

SRANJE KROZ GUSTO GRANJE

Sranje kroz gusto granje ili shit through thick branches bi bio moj opis ovoga djela. Radnja prerazvučena, Diaz za povratiti, Di Caprio neuvjerljiv maksimalno, jedino Day-Lewis malo spašava stvar. Američki kompleks nedostatka povijesti je dobio najboljeg filmskog predstavnika, opsjednutost New Yorkom da ne spominjemo, te glavni grad svijeta, te ovo te ono, ta njihova bahatost nema granica, i ona zadnja scena kad se grad u plamenu pretvara u današnji Njujork, za popizdit... Rigam, dakle jesam...

Dobar

Mnogi moji poznanici tvrdili su dda ovo ništa ne valja, tako da sam dugo oklijevala prije gledanja, iako mi je Scorsese jedan od omiljenih redatelja. Ovom im prigodom želim poručiti - NEMATE POJMA! Riječ je o stvarno monumentalnom djelu, fantastičnoj glumačkoj postavi (dobro, osim Lea), prekrasnoj fotografiji koja me često podsjetila na bolesne slike Hieronimusa Boscha (to je pozitivna star). Zahvaljujući nekim novinama, sada imam i na DVDu i mogu pogledati kad god poželim. Jupi!

možda (??)

Nema puno smisla pisati o tome "što bi bilo da je bilo?" a upravo na to bi se svela moja recenzija budući da sam upravo tako osjetila ovaj film. Zapravo bih u nedostatku prikladnijih riječi rekla --- dosadno, dugačko, prenatrpano i previše teatralno!

A moglo je i bolje...

Martin Scorcese je na ulicama New Yorka snimio (ne vrhunski ali) dobar film. Svojom nas pricom uvodi u Five Point u kojem vlada anarhija, ulicne borbe, politicka korupcija i zakon jacega a prikaz tog vremena je u toj mjeri autentičan, da u nekim trenucima čovjeku zastane dah. D.D. Lewis je vrhunskom glumom fascinirao gledateljstvo (šteta što mu je promakao Oscar), dok su ostali glumci "potonuli" na dokovima New Yorka. Šteta... inače je moglo ispasti puno bolje. Ocjena: 3+

Ocjena recenzije: 3.27 Tvoja ocjena: -

steta

ideja je bila odlican.glumacka ekipa isto.i prvih 15 min filma isto...nazalost to je sve sto mi se svidjelo u ovom filmu..po pocetku sam slutio na remek djelo,no sve se to tako kasnije odugovlaci,scene ne zanimljive i kraj me razocarao.no day me ugodno iznenadio..jedna od naj njegovih uloga

Ocjena recenzije: 2.13 Tvoja ocjena: -

Besmisleno

Ideja je bila dobra, kao i povijesno okruzenje i glumacka postava. Ali... rezultat je nezanimljiv film koji preeedugo traje. Uz to, Di Caprio je totalno neuvjerljiv, za razliku od Day-Lewisa koji se samo ucvrstio na mojoj ljestvici TOP 5 glumaca ovom ulogom. Treba pogledati, jednom i nikad vise.

Ocjena recenzije: 2.57 Tvoja ocjena: -

Film koji je morao biti snimljen

Martin Scorsese je, uz Woodyja Allena, najtipičniji njujorški filmaš. Njujorški ne samo u smislu geografske ili familijarne pripadnosti, već prvenstveno tematski, po senzibilitetu. Dosta je sjetiti se "Taksista", "Doba nevinosti" ili podcijenjenog "Bringing Out the Dead", da spomenem samo najočitije primjere pa da se osjeti, pomiriši New York u svom punom sjaju i mraku. Scorseseu je New York uvijek bio jedan od likova. U tom kontekstu, "Bande New Yorka", kao "tajna" povijest "glavnog grada svijeta", ne samo da su film koji je Scorsese oduvijek želio snimiti, već i film kojeg je morao snimiti. Da, "Bande New Yorka" usprkos svom Scorseseovu entuzijazmu, nisu njegov najbolji film (daleko od toga, uz sva ta divna djela), čak su i film s očitim manama, ali... sve se to da oprostiti, što je svakako rijetka i značajna vrlina! Naglašena teatralnost naudila je najviše dramskom kontekstu filma, a likove gotovo stavila u drugi plan. No, tko može poreći spektakularnost same priče? Ili maestralnu, demonsku kreaciju Daniela Day Lewisa? Ili stalan emocionalni naboj koji dolazi s redateljeve strane kamere i suptilno fila svaku scenu filma? Da, "Bande New Yorka" su velik film. Ne odličan, svakako ne savršen, ali definitivno velik i pravljen sa srcem. A tko tek može reći da srce Martina Scorsesea nije veliko?

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

boring, ali

daniel day lewis trebao je dobiti oscara (čini mi se da je već dobio za "moje lijevo stopalo", ali nisam siguran) di caprio je naprosto odvratan (ali on, osim "dnevnika koarkaša" nije ni snimio pristojan film(uključujući titanic)). glazba je prekrasna, soundtrack je čini mi se dobio oscara, ali zato ostale stavri ubijaju od dosade. scorsese ne zna snimiti film kraći od 2,5 h. ocjena 2

Ocjena recenzije: 1.6 Tvoja ocjena: -

ziiiijev

predugačko i predosadno. I decaprio. Grozota. Najuzbudljiviji dio filma je kad završi pa možete izaći vani zapalit cigaru i pravit se da ga nikad niste gledali. Izbjegavati pod svaku cijenu, osim ako niste mazohist.

Ocjena recenzije: 1.57 Tvoja ocjena: -

a gdje su glavni likovi?

Martin Scorcese se toliko udubio u rekonstrukciju blata i krvi na ulicama New Yorka da je potpuno zaboravio dati nam glavne likove do kojih bi nam bilo stalo. A i nije istina da samo glumci (Di Caprio i Diaz) krivi za svaki nedostatak kemije među njima. Jednostavno je priča pojela likove i svaki razlog da marimo za taj film.

100 ljudi, 100 ćudi...

Ovi su komentari jednostavno dokaz poslovice iz naslova... Totalno su kontradiktorni, a i moj je doživljaj filma u kontradikciji s njima. Ja jednostavno ne podnosim Di Capria u ulogama velikih zavodnika, jer me iritira njegov kronični izgled petnaestogodišnjaka, ali ova mu je uloga po mom mišljenju u potpunosti sjela. OK ne baš u potpunosti, ali znatno bolje nego ostale u kojima sam ga ja gledala. No sve to i nije bitno, jer Daniel Day-Lewis, jedan od najvećih umjetnika u milom nam Hollywoodu, jednostavno blista. Dovoljno mi je bilo gledati samo njega i ne moći ništa zamjeriti filmu. Šteta što se navodno taj genijalac ostavlja glume. Kaže kako se u svaku ulogu toliko uživi da izgubi sebe, pa smatra kako mora prestati s tim... Nadam se da će odustati od te ideje... Inaće glazba u ovom filmu mi je čista petica... Osim toga i ja smatram da film prikazuje na koji je naćin nastala tvorevina zvana SAD kojoj se kao svi mi divimo, a leži na čistim potocima krvi i spremna je to opet, svaki dan, iznova... Bande New Yorka to nam i prikazuju...

dosadan

predugačak, dosadan, i tipično američki-prazan

pet

inace obozavam scorsesea i sve sto on napravi skoro da sam dala ocijenu 4 zbog di capria jer mi nije njegov lik u sladu s karakterom u filmu ali je daniel day lewis za 10 mislim da je to jedna jednostavna prica o dobru i zlu i daje uvid kako je amerika postala ono sto je danas

predugacko

Interesantna prica iako po meni totalno apstraktna ali pre pre dugo traje. Scene su previse razvucene sto pobuduje dosadu u dijelovima filma.