Borat: učenje o amerika kultura za boljitak veličanstveno država Kazahstan

LJudi moji ni pod koju cijenu nemojte gledati ovaj film.totalno gadljivo užasno smetlište od smetlišta od filma.bljak.što reklama čini od filma to je za ponevjerovati , za ovaj i pananormal activity.Ne da nije smiješan nego je i gadljiv u nekim trenucima.

Borat

Ovoliko nastranosti i kompleksaštva odavna na jednom mjestu nisan sreo... a degutantno... bolesno... gadljivo... samo su neki od epiteta koji su mi prolazili kroz glavu gledajući ovaj "film"... i zahvaljujem samome nebu što se nisam OVO odlučio gledati sa obitelji... nego sam... Jedina dobra stvar u svemu... ako ovdje ima nešto dobro... je razotkrivanje i ogoljivanje „obećane zemlje“... te njezina snobizma i licemjera... i tu se autoru mora odati priznanje na konkretnosti i ustrajnosti... sve u svemu... ajme majko!

Pravo dobro

Osobno volim ovakvu vrstu humora... A čovjek vrijeđa i udara i po jednima i drugima, te je dokazao da ljudska granica pogotovo amerska nema granica... Valjao sam se od smijeha dok sam gledao ovaj film i svima ga preporucujem... Nekome ce se svidjeti nekome nece ali ce na sve ostaviti nekakav dojam, a to mislim da i je cilj ovog filma i kao takav je zamišljen...

Grozno

ja ne kužim zašt svi cijene toliko taj film...pa film je preglup ja mrzim takve filmove pa tako su dosadniii da je to za poludit a usto čak i prosti za razliku od američke pite...dao bi ocjenu da ima i niža od 1 ali mogu slobodno reći d ami je ovo jedan od mojih najgorih filmova ikad...

Inteligentno

Borat prikazuje Ameriku onakvu kakva i je,dakle glupa i rasistička.Možda na trenutke dosadno,ali vrijedi pogledati.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

Shit...

Ocekivao sam poprilicno bolji i smijesniji film ... fore i nisu bas nesto posebnoa prica je maksimalno glupa. Ima pokoja dobra sala ali ostalo mi nije vrijedno vremena

smiješno........nije

Najprije je brat odgledao ovaj film i rekao mi da "nije nešto". NIJE NEŠTO!-kakve blage riječi. film je kaš kaševa. smeće kakvo moje oči dugo ne vidješe. i kakva su to poređenja sa Pytonom. Borat im nikad neće moći ni prići. Kao Ali G bio je inekako dobar, bilo je tu dobrih fazona. Ali, šta je pa sad ovo??? VRATITE MI PARE!!! Jedini momenti kada su se moja usta iskrivila u blagi osmjeh bili su oni kada sretne grupu crnaca, ili na večeri, ili kada "židovima" baca pare. Ali od urnebesnog smijeha ni traga. Veeeeeliko Razočarenje.

ŽIVI UŽAS

BOLESNO!!!!!

nov način humora

Ja mogu reći da je film (ne baš remek-djelo) zadovoljavajući, čak i više od toga. S obzirom koliki je budžet filma a koliko je zaradio mislim da je to dovoljan dokaz da ipak postoji nešto u ovom filmu što je privuklo gledatelje u kina (i videoteke). Stvarno je trebalo imati čelične živce i suzdržati se od smijanja tijekom snimanja svih tih silnih sprdancija. Jedino mi nije jasno svi ti ljudi koji se pojavljuju u filmu (osim gl. glumaca) zar su stvarno uhvaćeni na prepad ili je to samo ipak sve gluma? Jer zbilja mi se vrlo vjerno.

čovjek zvan Borat

Konačno sam pogledao i film o kojem se najviše govorilo ove godine i došlo je vrijeme da i njega ocjenim. Iako su mnogi nahvalili film (prozivajući ga već sad kultnim ostvarenjem, monty pythonom novog doba i sl.) ja ipak ne bi išao tako daleko. Mislim da će tek vrijeme pokazati koliko je u biti kvalitetan ovaj uradak. Ja osobno mislim da je riječ o kvalitetnoj, inteligentnoj i prije svega originalnoj i drskoj komediji koja mi djeluje kao kombinacija dokumentarca i reality showa. Ali po mom mišljenju ovakav tip komedije i ovakav tip komičara ne funkcionira najbolje u dugometražnom izdanju jer se tu gubi na njegovoj kvaliteti. Ista stvar se desila i kada je snimljen prvi dugometražni film o Atkinsonovom Mr. Beanu, koji funkcionira odlično kao serija kratkih skečeva, dok to nije bio slučaj sa dugometražnim filmom (vidjet ćemo kakva je situacija sa novim filmom o Beanu). S druge strane, kao i kod Beana, dosta skečeva koji se pojavljuju u ovom filmu se ponavljaju, odnosno već su viđeni u seriji o Ali G-iju gdje je su već bile prikazane dogodovštine Kazahstanskog novinara (npr. scena kada je Borat na večeri gdje uči o bontonu i lijepom ponašanju). Također, iako se svakakva vrsta humora od Cohena moglo i očekivati, mislim da se ipak malo pretjeralo u sceni hrvanja golog Borata i njegovog debelog producenta. Iako zbog načina na koji ismijava i Amerikance i Kazahstan sigurno će se naći ljudi kojima se takav tip humora neće svidjeti, no ja ipak preporučam da se film svakako pogleda pa da sami prosudite. Na kraju bih posebno izdvojio izborni meni na DVD izdanju koji je urnebesan i fenomenalan.

jakshama ;)

covjek koji nam prodaje stvarnost,ali g. samo tako i kapa dolje za toliku suzdrzanost pri silnim glupim pitanjima

malo hrabrih ljudi

ne znam uopce koju ocjenu bi dala filmu, nije sad da sam odusevljena ali covjeku se mora priznati hrabrost. nema mnogo ljudi koji bi se usudili strpat pamelu anderson u vrecu!! jos kako je on nju zgrabio?? ma zakon je..ono kad se vozi s onim amerima je odlicno, nek se vide kako su tipicno glupi..

UŽAS

Minus, do minusa. Loše, loš, loše. Tolika količina gluposti na jednom mjestu nije dugo viđena. Ne volim Amerikance, ali ovo vrijeđa Kazahstan. UŽAS.

Borat

Svidio mi se film, iako sav taj hype oko njega je bio pretjeran. Film nije jako smiješan, iako mi se svidio Baron Cohenov način humora u Americi. Iako neki dijelovi filma očito su namješteni, ostalo mi je toliko odurno da je isto toliko smiješno. Nije jedan od najboljih Cohenovih radova i mislim da je njegov alter-ego Ali G smiješniji i od Borata i od Brune. Film je čisto OK i ako ga niste pogledali, svakako preporučam.

O Boratu

Film je odličan, netko tko nije tako visoko inteligentan ne bi mogao takvo što ivesti, tj. odglumiti, odnosno ne bi se usudio..., po njemu se jednostavno vidi da je visoko talentiran za komičara; pa stoga ni ne čudi sama činjenica da je jedan njegov članak određen kao obvezna literatura na američkom studiju..

Borat-nothing special

razvikano, loše, niš posebno...tjednima su najave ovoga filma bila udarna vijest, u traileru se čak da nasmijati nekim novim forama ali kad pogledaš film shvatiše da sve fore iz traileru su zapravo i jedine fore iz filma...film je pokazatelj kako uz malo sreće možeš se obogatiti na glupostima koje bi i ja osobno bio spreman učiniti,borat nam nije ponudio baš nešta posebno sve je u granici noramale i najluđa komedija svih vremena je zapravo samo jedan veliki mit!

Smijesno - zasto?

Upravo zato jer se ismijavaju Zidovi. Uz svo duzno postovanje prema Zidovima - nemam nista protiv njih - ali, kako je u Americi bilo kakav humor o Zidovima izrijekom zabranjen, ovo je pravo okrijepljujuce osvjezenje. Izvanredna scena je upravo ona prije pjevanja Americke himne rijecima Kazakhstanske himne, odnosno ono sto prethodi tu scenu kada Borat dize publiku na noge govoreci o ratu u Iraku i sve vise pretjeruje, tako da publika od odobravanja uz gromoglasan aplauz pomalo prelazi tanku granicu od fanaticnog "preventivno" rata do konacnog istrebljenja cijelog Srednjeg istoka. Puno puta sam se pitao je li sve namjesteno, ili pak, su stvarni ljudi intervjuirani. Zaista - napravljeno realno. Inace, dojma sam da svatko moze snimiti takav film, ali je za uspjeh, nazalost, potrebno zvati se Ali G. S time da skidam kapu Boratu na odlicno obavljenom poslu. Svaka cast, majstore! Vjerujem da se je Borat bolje snasao u Americi nego sto bi se Amerikanac snasao u Kazakhstanu.

Ocjena recenzije: 2.9 Tvoja ocjena: -

nažalost razočaranje

veliki sam ljubitelj boratovih skečeva koje sam gledao na tv-u i youtubeu. film mi je, nažalost, bio znatno lošiji od ranijih skečeva. razlog je taj što je borat najjači i najduhovitiji u dokumentarnim situacijama, u nenadanim i nerežiranim scenama u kojima ljude oko sebe ostavlja zbunjenima. međutim, u ovom filmu borat je sve skečeve morao povezati u filmsku cjelinu, a pritom je pribjegao glupavoj i nimalo suptilnoj fabuli te igranim scenama koje mi nisu niti približno duhovite kao one dokumentarne. osim toga, borat je u ovom filmu uglavnom koristio iste šale i trikove koje je koristio u prvim skečevima (bilo kao ali g ili borat ili bruno), tako da su neke šale jednostavno već viđene. film bi mogao biti zadovoljavajuć gledateljima koji nisu gledali ranije boratove uratke, ali će mnogima biti pomalo razočaravajuć.

Ocjena recenzije: 2.17 Tvoja ocjena: -

Balkan boy

Sascha Baron Coen nova je,supersjajna zvijezda svjetske komedije.Taj engleski intelektualac židovskog porijekla,utemeljitelj urnebesnog Ali G-ja i,slobodno možemo reći,rodonačelnik novog dokumentarno-igranog-humorističnog žanra,predstavlja nam jednu od svojih "inkarnacija"-našeg slavenskog brata Borata. Brkati,macho TV voditelj iz nepoznatog i marginaliziranog Kazahstana kreća u "osvajanje" SAD-a sa svojim producentom Azamatom(gabarita omanjeg dinosaura).Borat je prekaljeni homofob,rasist,antisemit i šovinist pred čijim otrovnim jezikom niti jedna manjinska skupina neće biti pošteđena.On je utjelovljene primitivnog, nesputanog nagona,ali i dječje,simpatične zaigranosti i iskrenosti.Neposredan je i degutantan,priglup i šarmantan-sve razlozi zbog kojih ćemo ga voljeti i koji će nam priuštiti nezaustavljivu lavinu smijeha. Putujući Amerikom daje nam slojeviti presjek društva "uzgojenog" na Coca Coli i Big Macu.Upoznajemo homoseksualce,studente,intelektualce,vjerske fanatike,feministkinje,secesioniste,"rednecke" i mnoge druge.No,paradoks je u tome što su najsimpatičnije i najtoplije prikazani debela,crna kurva i grupica veselih homića.Borat,naivno provocirajući reakciju,u ostatku američkog društva otkriva moralnu trulež i licemjerje,strah i nepovjerenje prema svemu izvan granica "Bush-landa",ali i nesnošljivost prema svojem "drugačijem" susjedu.On je za njih egzotična životinja iz još nepokorenih krajeva koju treba socijalizirati.I baš zato smatram da su pogrešne reakcije raznih udruga za ljudska prava koje razapinju S.B.Coena,jer on ustvari poput Spikea Leeja,samo na svoj autentičan način,prokazuje "ementalerske" rupe u društvu. Film niti u jednom trenutku ne gubi na dinamici i,vjerujte mi,dobit ćete musklfiber od smijanja.Obavezno pogledati!

Ocjena recenzije: 3.9 Tvoja ocjena: -

jagšemaš!

jako smijesan film.. nisam ga uspjela gledati na ZFF-u pa sam se uvalila u preudobna sjedala cinestara medju hrpu ljudi.. soundtrack je za 5! bregovic, svaka cast! borat je napravio ciste budale od amerikanaca. Najsmjesnija scena (po meni) je u liftu, nakon 20-ak minuta.. Tip udje u lift sa stvarima (pelene od gaca, kokos i kosulja :)) i pocne se skidati, raspakiravati jer je zabrijao da je vec u sobu dosao.. Presmijesno.. Ljubi se sa svakim koga sretne, ismijava ih sve.. Feministicama se smijao kao nikad do sad.. Hahaha. A ove se uvrijedile.. :))) Ameri su se pokazali kao prave primitivne budale, pogotovo juznjaci. Iskreno su rekli da sve manjine treba istrijebiti, da zele imati robove, onda protiv iraka (scena na rodeu) itd. Ma, budale. Dobro je kaj nisu znali da ih kamera snima pa su bili iskreni. Mislim da se kazahstan ne treba buniti zbog sprdacine na svoj narod, nego bi se prije ameri trebali zabrinuti kakav je njihov narod.. Ak je to dmeokracija i liberalizam, onda ne znam kaj je europa.. Sve u svemu, film je super, al opet nije urnebesno smijesan, kako je vecina ljudi rekla.. Definitivno najjaca komedija u posljednje vrijeme.