Zmije u avionu

bo

kolji samuel kolji. šteta što nema u filmu najpoznatije hrvatske zmije -poskoka, pa bi onda amerikanci vidili vraga. htjeli su napraviti trash film i to im je uspjelo

Komedija ili...?

Moram priznati da je predmetni film jedan od većih promašaja koje sam gledao u zadnje vrijeme. Na momente nisam siguran da li se radi o komediji ili akcijskom filmu!?! Neki likovi se ponašaju totalno neartikulirano kao da je riječ o komediji. Sam toga koji je kreten izmislio atentat u avionu s hrpom otrovnih zmija? Ako su već potajno uspjeli unijeti 100tinjak otrovnica u ogromnom sanduku u avionu i sakriti ih iza pizza kutija, onda su isto tako efikasno mogli unijeti i malu bombu koja bi zadatak obavila samo 100% uspješnije :-( Kao da zmije znaju koga od 300 putnika u avionu trebaju ugristi. A i zmije su očigledno na posbnim drogama, a možda i trenirane za napad na ljude tim bolje ako su goli pa onda mogu gole žene gristi za bradavicu na grudima (redatelj očigledno izražava svoje seksualne fantazije). Preporuka, izbjegavati osim ako vas ne privlače potpuno besmisleni filmovi :-(

O isuse

Ma dajte molim vas.....film je očajan......tako bezveze tema...očajno! Kad neki film ovako dobro recenzirate uvik ispadne da je glup...Ubuduće uzimam filmove po kojima serete! Ocjena filma:1.5(2)

zmiu ga loma

osim sto zvuci nejerojatno,i efekti u filmu su takvi.dobra zamisao i los nacin da se umre ;)

Samuel & Snakes

Pa očenito volim filmove na temu zmija a Samuela obožavam [ :) ] tako da mi je ova kombinacija bila odlična.Što se filma tiče bio mi je super,malo golotinje i fora scena u wc-u, jest da se zmije kreču malo pretjerano ali nema veze, možda bi i bilo dosadnije da je uvjerljivije. Samuel kao i inače super glumi "opakog gada",tema je ok. Teška sam za dati 5 nekom filmu jer sam dosta kritična pa je moja ocjena :4/5

Samuel Badass Jackson

Ovaj film se ukratko može opisati jednim neobičnim oksimoronom. Film ne mora biti kvalitetan da bi bio dobar. Jer u ovom filmu se išlo u krajnosti (kako sam autor kaže, probali su ukomponirati dvije, možda najveće ljudske fobije, zajedno), pretjerivanja i kombiniranja svega i svačega (humora, akcije, horora) da bi se na kraju dobio jedan klasični trasher za kojeg sam siguran da će s godinama dobiti kultni status. Ako se samo gleda na kvalitetu filma, radi se o još jednom prosječnom hororiću, no ovaj film je više od toga. Veliki interes i prašina koji su se podigli oko ovog filma još i prije njegove premijere osigurali mu su uspjeh kod gledatelja. Radnja u filmu je krajnje banalna; idemo natrpati avion sa svim mogućim vrstama zmija kako bi ubili krunskog svjedoka protiv mafije, a uz to i sve putnike i posadu. Nemojte se previše obazirati na hrpu nelogičnosti u filmu i na prilično netočno prikazano ponašanje zmija kada napadaju (kako i gdje grizu, kako se kreću i sl.) jer time nećete ništa postići. Jednostavno se prepustite filmu. Ne smije se zaboraviti jednog od najvećih coolera u Holywoodu, Samuel L. Jacksona, koji je kao stvoren za ovakvu ulogu. Nakon što me razočarao sa filmom Freedomland, ovim se vratio u stilu. A njegova rečenica ,koja je naknadno snimljena, nakon neke vrste raspisanog on-line natječaja, (''I 've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!'') sigurno će uči u filmske anale. Na kraju se može zaključiti da smo ovim filmom dobili jedinstveni trash-film visoke produkcije, koji nikoga neće razočarati, već se prepustite filmu, podignite noge i ''Enjoy the fright''!

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Snakes on a plane

Čak su kod nekog filma naslov donekle dobro preveli. Film je scary, jeziv ne znam kaj sve ne i fakat ima mnogo dobrih scena, a i ima i humora. To mi je jedan od boljih horora u zadnje vrijeme. A ja se i inače bojim i aviona i zmija, ali ovo je još povećalo moj strah... 4/5