Strah i prezir u Las Vegasu

We cant stop here!This is bat country!

Juce sam prvi put pogledao kultno ostvarenje Terry Giliama Fear and loathing in las vegas.Gledanju ovog filma sam pristupio sa sumnjama i predrasudama,jer ljude koje sam pitao kako je ovaj film djelovao na njih odgovarali su tipa bolesno,ne razumljivo,glupo jos uz to veci dio kritike je film popljuvao.Ja sam ipak vjerovao i naravno moj filmofilski instikt me ni ovoga puta nije razocarao.Nakon sto sam film odgledao evo polomih se da nadjem knjigu legendarnog Huntera Thompsona,za sada mi to ne uspjeva ali treba imati nade.Slozio bih se sa tim da je ovaj film za biranu publiku,odnosno za one kojima je i u danasnjim vremenima ostalo malo ukusa.Prvo sto sam primjetio dok sam gledao film jeste nevjerovatna energija,kreativnost i masta koja prozima citav film.Druga stvar je glumacka postava prosto drugi dvojac ne mogu da zamislim Depp i Del toro su fantasticni.Depp je odlicno uspio da predstavi legendarnog Huntera koji je previse cudan da bi zivio a rijedak da bi umro.Humor je ovdje dosta izrazen i orginalan tako da sam se nekoliko puta glasno nasmijao.Ideje su fantasticne,djelovi u kojima dvojica protagonista haluciniraju i upadaju sve dublje u more opijata kojima unistavaju svoje mozdane celije su zaista upecatljive i ostace vam urezane u sjecanje.Mnogo vrckavih i inteligentnih dijaloga i citata ce se pamtiti i koristiti i u svakodnevnom govoru sto je jedan od segmenata koji cini ovaj film kultnim.Ovaj film na najbolji moguci nacin opisuje jednu generaciju,potragu za vec unistenim americkim snom i rat i uzase u koje je upala Amerika tokom sedamdesetih i sve to iz ociju oca gonzo novinarstva.Giliam je fantasticno rezirao ovo remek djelo,drzi napetu i zabavnu atmosferu tokom cijelog filma i nijednog trenutka nam ne da predahnemo vec nas bombarduje nevjerovatnim slikama i idejama.Moram jos i da obratim paznju na fenomenalnu muziku i sporedne likove koji su fenomenalni.Jos samo ostaje onima koji nisu gledali Fear and loathing in Las Vegas da to sto prije ucine.

filmčina

meni jedan od najjačih. odlična gluma, predobar soundtrack ma sve sve.

ovo je film za biranu publiku

ovaj film možda nece osvojiti sve gledatelje ali mene je osvojio svojom nekonvencionalnošću. i johnny je odlicno odradio svoju ulogu, pa sam uzivala u ludim doživljajima dvojice nadrogiranih prijatelja i njihovim paranojama i tripovima. preporucam svim avanturistima i sanjarima..

Fear

Tripovi. Volio bih da mogu bez straha predložiti opuštanje uz ovaj film uz kakvu frulu. Pogledati ovaj film bez ikakve supstancije u organizmu je odista zamarajuće i naporno. Gledati kako dvojca junaka uništavaju svoje moždane stanice drogama za koje nisam ni znao da postoje užasno je frustrirajuće. odjednom se nađeš u situaciji da bi ušmrkao, povukao, inhalirao, progutao bilo što od širokog dijapazona njihovih opijata. Doorsovski tripovi, gušeri i pustinje, iritantan cigar špic koji konstantno viri iz usta J. Deepa, polućelavi Spiderman, zasoljeni duvan u jednoj, a ladna piva u drugoj ruci. Neka igre počnu!!

In search for Someones dream

½He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man½-sve pljuske ljudskoj civilizaciji sažete u jednom citatu. Tipičan primjer sveobuhvatnog filma koji čini jedno remek djelo.Gdje je svaki monolog,odnosno dijalog,sve samo ne to,dublji smisao svakog najmanjeg djela filma. Po meni nemjerljivo najbolja uloga Deppa,savršno ukomponirana uloga kao produkt burne prošlosti. Bez premca najmaštovitiji od Paythonovaca. Ogromna žrtva Del Tora,ali je i nemoguće ne vidjeti rezultat. A sve to po priči Thompsona,geniju daleko ispred svog vremena,koji iza sebe ostavlja jedan tako specifičan trag..........srednji prst nama,posljednji acid trip sebi

ajmee

iako sam bila upozorena na film kad sam ga pogledal ostala san totalno fascinirana. ovo je definitivno nešto šta svak treba pogledat a i knjigu pročitat jer je još bolja, ako je to uopće moguče,.svaka rečenica u filmu tako je dobra da bi mogla stajat i zasebno. priča, gluma, ideje, ma sve 5...

Kako prikazati

utjecaj različitih droga na vašu percepciju filmom.Eto u ovom filmu je do na jedinstven način, poprilično i vjeran originalu i prikazanu. Film kojeg ne samo da treba pogledati već i imati u svojoj kolekciji. Izvrsna glumačka ekipa.

isuse...

Za Boga miloga, kaj je ovo! :) Bolesno... Navodno je knjiga još bolja.:) Treba pogledati da bi mogli doživjeti, jer ovakvi filmovi su jedinstveni. Čudan, je** ma***, ne znam kaj pametnoga napisati.:) Žalim svijet 70-tih ako su ovi likovi stvarno postojali. WE CAN'T STOP HERE! THIS IS BAT COUNTRY!