World Trade Center

blago razočaranje

Film je dobar kao cjelina, ali ja sam se razočarao jer sam očekivao da će se veliki dio filma događati prije rušenja tornjeva a ne da će cijeli film biti prikazan pod ruševinama WTC-a!

bushova propaganda

ovaj film je katastrofa u svakom smislu, ljudska je jedna ali na ovakav način nemoguče je kod ljudi pobudit bilo kakve emocije, jer je katastrofalno sklepana cijela priča dvoje ljudi koji sve to proživljavaju, a ona jadna poruka marinca o puno dobvrih ljudi koji če morat takvo šta osvetit toliko je upečatljiva i jadna da ruši filmu ona sama bar 2 ocjene

Stoneova čista propaganda

Stvarno ne znam što se dešava sa Stoneom. Nakon razočravajućeg Aleksandra (kojeg je on sam najavljivao kao veliki epski film) pojavio se sa još jednim filmom koji je daleko ispod njegovog renomea. Iako sam na mnogim stranicama pročitao recenzije u kojima se pohvalno govori o ovom filmu, ja sam potpuno drugačijeg dojma. Prvih 20-ak minuta je odlično kada se prikazuje svakodnevni život i rutina nekoliko ljudi u mnoštvu, panika i nevjerica koja zavlada kada se proširi vijest o napadu i samo urušenje zgrade koje zarobi naše junake. Od tog trenutka film se pretvara u jednu veliku limunadu, jer se (budimo iskreni) pretjeralo sa iskazivanjem emocija, patetikom i porukama o ljubavi, miru i prijateljstvu. Čak je više nego očita i politička poruka filma (kada marinac kaže da će trebati puno hrabrih ljudi da se ovo osveti). Jasno mi je da je ovdje riječ o jednoj velikoj tragediji u kojoj je puno ljudi izgubilo živote, ali po mom mišljenju to treba prikazati dostojanstveno (kako to i priliči takvoj tragediji) ili surovo realno (kako je to napravljeno u ''Letu 93''). Osim toga, ovdje je riječ o sudbini dvojice ljudi zarobljenih u ruševinama i drami koju proživljavaju njihove obitelji, ali zašto se onda film zove ''World Trade Center'', jer ta tragedija nije samo zadesila njih nego i tisuće i tisuće drugih. Gluma naslovnih glumaca nije ništa više nego solidna, ali pitanje koliko više se i može u ovakvom filmu. Istaknuo bih također lik marinca koji je po meni sasvim nepotreban, a Stone ga je izgleda ubacio u film samo radi slanja nekakvih političkih poruka o kojima sam već pisao. Na kraju zaključio bih da smo dobili slabo ostvarenje, koje nije ni do koljena ''Letu 93'', najviše zbog silnih poruka (ili bolje rečeno, svojih stavova) koje je Stone želio prenijeti gledateljima, a u svemu tome se izgubio i upropastio film.

Joooj, di su škare.

Ovako dugačko "ništa" teško da mogu popušiti i ameri. Film negledljiv bez fotelje sa masažom.

Ajde barem nije ko "Alexander"...

Oliver Stone će ostati poznat po snimanju filmova o bilo kakvoj katastrofi ili o američkim junacima koji su postali invalidi ili časno umrli za svoju državu... Naravno Stone će te filmove isforsirati na američki način koliko god je moguče. Nebi htio previše pisat o ovome filmu jer se tu fakat nema kaj za pisat. Dva obiteljska čovjeka su cijeli film pod ruševinama i mi njih gledamo kako pate i njihove obitelji kako plivaju u svojim suzama. Te scene bi trebale duboko dirnuti gledatelje, ali ako gledamo iste scene isponova i to još 2 sata to je zbilja naporno! Jedino kaj popravlja film je kvalitetna glumačka ekipa (Nicolas Cage, Michael Pena, Maggie Gyllenhaal, Maria Bello...) i pomisao na to da su to oni fakat proživjeli. Moram napomenuti da su uočljive scene koje se nisu dogodile spasiocima, a saznao sam to čitajući interviju i vjerujte mi sami ćete skužiti koje je to scene Oliver Stone (previše američki redatelj) ubacio. Stone će ostati poznat po filmovima "JFK" i meni najbolji njegov film "Any Given Sunday". ocjena filma: 3