Trešeta

mali film postaje veliki

Film Dražena Žarkovića "Trešeta" mala je humorna drama o ljudima na jednom otoku i o njihovim problemima. Kroz jednu tako malu temu, kao što je potraga za četvrtim igračem trešete zapravo nam govori o problemima na otoku. Problemi su loša povezanost, ljudi sve više odlaze s njih, te ostaju samo stariji, te zato u filmu imamo i dva sprovoda. Film je pomalo sporo građen, te nema urnebesnog humora, već ti mami onaj pomalo "zaljubljeni" blagi smješak, koji je puno lijepši od samog smijanja. Dok gledate film zbližite se s izvrsno napisanim likovima i zavolite ih. Glumci u filmu su fenomenalni. Nedavno preminuli Josip Genda ostvario je stvarno jednu od svojih najboljih uloga na filmu, te time i svoju zadnju ulogu. Nije potrebno govoriti o veteranima Žarku Potočnjaku i Ivici Vidoviću, ali treba pohvaliti i izvrsnog Milana Štrljića, Kseniju Prohasku, Marinka Prgu i Sinišu Popovića. Režija filma je izvrsna. Dražen Žarković dočarava osjećaje krajolikom, morem, ali i likovima koje je odlično napisao, kao i cijeli scenarij Pavo Marinković. Scenarij i režija vrve osjećajima, a da ne spominjemo da su dečki rodom iz Zagreba. Ušli su u mentalitet i pozabavili se njime na tako blagi, ali ljudski način, te se to osjeća na filmu. Trebalo bi još pohvaliti odličnu kameru Vedrana Šamanovića. Film je loše prošao kod pulskog žirija, no vani se proslavio u Njemačkoj (ekumenska nagrada) i dosta nedavno u Italiji, osvojivši drugu nagradu festivala. Jedan mali film u koji nitko nije vjerovao je postao veliki. Film je nedavno bio na televiziji, to znači da se za slijedeću projekciju treba čekati barem dvije godine. Šteta. ocjena filma:5

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -