Silent Hill

a silent!

Inače sam veliki fan Silent hill-a,družim se sa tim mračnim gradom već cca 10 godina! Film me nije razočarao jer jednostavno obožavam taj grad i sve što ima veze s tim! žao mi je što su stali na ovom jednom dijelu jer Resident evil je sa svakim sljedećim nastavkom bio bolji... Mislim da oni koji ne poznaju priču neće baš uživat u filmu jer je dosta nepovezano sniman a pravi fanovi Silenta mislim da se neće previše razočarat!

Moglo je to i bolje

Dugo sam odbijao pogledati film kako mi ne bi uništio uspomenu na jednu od najboljih igara ikada napravljenu. Nakon odgledanog, mišljenja sam kako je sve to moglo i moralo biti bolje. Atmosfera je jako dobro prenijeta iz igre, a i sama priča je na početku vrlo obećavajuća, no kako se film bliži kraju tako se i potencijalno dobra priča razvodnjava. Iako ne završava kao klasični američki horor, mnogo je toga nejasno pa stoga imam dojam da je scenarij površan, te se na neke stvari premalo obraćala pozornost.

OČAJ!!

bez uvrede fanovima ovog filma, al meni je ovaj film katastrofa, tako je neki cili zamršen, nesređen..uopće nema nekog redoslijeda kojim treba bit ispričana ta cila priča, ja pola toga nisam skuzila..ma ocaj..

zene u akciji

za nepovjerovat,prvi horor s skoro svim glavnim zenskim ulogama.izvrstan scenarij i rezija.savrsena glavna misao,majka je bog u ocima djeteta.

jupi

odličan film nema boljeg zar ne silent hill 4

ZAKON

OVAJ JE FILM ZAKON NEMA BOLJEG FILMA NAJGORE JE NEŠTO ŠTO JE NAPISO O TOM FILMU JE ALEN ŠEBALJ NJEGA MRIZI CJIJELI RAZRED SILENT HILL JE ODLIČAN FILM NEMA BOLJEG FILMA

Silent Hill - kvalitetno

Gans je još jednom uspio. Nakon vrlo kvalitetnog ''Vučjeg Bratstva'' donosi nam ''Silent Hill''. Ekranizaciju popularne igre koja je doživjela mnoge nastavke, a vjerovatno će i još koji nakon filma. Kad je tek krenuo u kina, ''Silent Hill'', je bio okrunjen pozitivnim, ali i nekim negativnim kritikama. Ja sam dočekao izlazak filma na DVD. Lagana atmosfera postaje sve dinamičnija kako se film odmiče od početka. Jezovitost grada Silent Hill izvrsno je dočarana. Deformirana stravična bića djeluju bolje nego u nekim isto tako novim horror filmovima. Glumačka ekipa je odabrana kako treba. Sve štima. Drugi nastavak je u planu, a što se moglo i očekivati. Nadam se da neće patiti od sindroma nastavaka. Zamračite sobu, upalite DVD i naježite se uz Silent Hill.

Bolje od Resija

Film sam pogledao u kinu i sada ponovno na dvd - u. Obzirom da sam veliki poklonik sf, fantasy - a i horora (i igrica sa starog dobrog sivonje ps1), sada mogu reći da mi je žao što filmu nisam dao čistu peticu. Film jednostavno ima nešto, drugu dimenziju koju smatram da mu je dao redatelj Gans c., već se vidjelo da taj čovjek zna kaj dela i u Vučjem bratstvu. Bolji mi je od Resident evila, nema onih trzanja i isprepadavanja kakav resi ima. Čisti dobri survival horor koji možete pogledati više puta i imati ga u kućnoj videoteci. Likovi su dobro obrađeni, atmosfera je kao iz igrice jedina primjedba je na kraj filma - bespotrebna scena s krevetom i žicama tu se je moglo nekaj drugo smisliti. Nadam se nastavku koji bi mogao biti još bolji a kaj se filma tiče drago mi je da je snimljen i to iz nekoliko razloga: neprospavanih noći koje sam proveo igrajući igricu, odlične radnje i dobre priče ali i odlične glumačke postave koja, ako se snimi nastavak, trebala bi ostati u drugom djelu bez izmjena. Film bez njih ne bi bio isti, pogotovo bez maličke koja je upravo jezovito odglumila svoj lik klinke. Fascinantno.

siiiiiiiiiiiilent hill

Film je čist ok, za ljude koji vole nemoguće, ima odvratnih scena itd., ali, spram igrice (jedinice) to je niš strašno. Možda ipak malo razočaranje zbog miješanja sva tri dijela igrice, al ajde, pogledajte, nije za bacit.

***

Ovaj film je horor samo za one koji još vjeruju u ovakve gluposti koji ima ''Silent Hill''.Iako film na početku ipak ponešto obećava,kraj sve pokvari.

čekaj...koji je to ono film...

Nedavno ga odgledah i sad razmišljam koji je to ono film.Jebeš takav film koji ti ne ostane u sjećanju ni malo.Samo trenutna zabava i ništa više!Prosjek...Uh taj prosjek,sve ga je više,nema više genijalnih filmova.Ako volite horor preporučam Decent

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

unisteno

ma daj,kak to moze biti odlicno? odigraj igru, bilo koji od 4 dijela i shvatit ces da je sve trebalo ostati na odlicnim igrama, a ne unistravat sve ovim filmom