Duh u močvari

Loše!

Tako lošu glumu nisam vidio odavno (naravno ako ne računamo hrvatske sapunice). Pa di su našli te netalentirane klince da mi je znat? Izgovaraju rečenice tako neprirodno i naštrebano da sam se nekoliko puta naježio. A naježim se samo u dvije situacije: kad mi je nešto predobro i kad mi je nešto preloše! Nažalaost ovdje je riječ o ovom drugom. Kad se samo sjetim Družbe Pere Kvržice i Vlaka u snijegu...... e to su bili filmovi i serije! Ljuban, Pero, pa mali Perica iz Tko pjeva zlo ne misli, pa mali Malik (na govno nalik iz Otac na službenom putu), pa Radolfi (Imam dvije mame i dva tate), pa mali Zoki (Tito i ja). Dječice wannabe glumci, pogledajte si te filmove prije nego što se prijavljujete na audicije!

Serbo - Croatian

Autor kaže "Hrvatski dječji film još nije mrtav" i griješi. Link http://www.imdb.com/title/tt0776770/ to potvrđuje. Hrvatska produkcija je toliko bijedna da na imdb-u ne može osigurati niti pravi naziv za hrvatski jezik. Sramota!!!!

super!

Išla sam gledati film s prijateljicama iz razreda 2 puta. Nadam se da ćemo uskoro moći negdje kupiti majice i kape ili DVD da stavim nekome pod bor. Pozdrav 5-tom BEEE!

bravo druže

E ja isto nisam gledao, ali čuo sam da je veoma dobar. Izgleda da i braća Hrvati počeli da rade filmove za čeljad. Ne bi verovao da nisam čuo.

...000...

trebala sam ić gledat, al nisam.... ne čini mi ne niš posebno....

Savršeno režirano!

Vodio sam klinca na ovaj film prošli vikend. I jucer sam to isto morao ponoviti. Na svu srecu, nije mi bilo mrsko, vec sam i ja uzivao i to -Drugi put! Redateljevo ime vec mi je odprije poznato s odjavnih spica povece kolicine hrt-ovih dokumentaraca i par kratkih igranih filmova. Jedino sto mogu reci je da su nocne scene potjere stvarno vanserijski režirane i da sam dobio 'filing' da gledam kakav visokobudžetni američki film iz disneyeve produkcije, a ne niskobudžetni hrvatski film koji cak, izgleda, nema love ni za reklamu, tako da sam za film saznao od kolegice s posla koja je svoje blizance takodjer vodila vec 2 puta (HVALA BIBA!!). Glazba je takodjer vanserijska, mozda najbolja hrvatska skladana za neki film poslije 1991. Samo tako naprijed! Očekujemo još filmova za klice i one koji su to još samo u duši!

Zastarjelo ali da se pogledat!

S obzirom da je lektira u školama, nije niti čudno da je dosadnjikav pomalo. Nikad nisam volio lektire ko klinac. Ima genijalnih kadrova u filmu kao da nije naš domaći film, sve u svemu za nekakvu trojkicu!!