Klik – za savršen život

neočekivano dobar film

Općenito Adama Sandlera ne mogu probaviti niti većinu njegovih filmova ali na ovaj sam se film odlučio sasvim spontano, ponajviše me pogurala sporedna uloga Christophera Walkena u ulozi anđela; ispočetka sam mislio da je ludi znanstvenik. Naravno tu je i Kate u ulozi žene i ovdje je samo zbog privlačenja muškog dijela publike, k tome Kate ovom filmu pripisuje žanrovski pridjev 'fantasy' jer je u realnom životu nemoguće da je takva žena supruga nekome poput Adama Sandlera. Ovome filmu se mogu zamjeriti brojne nelogičnosti, ali toga su bili svjesni i scenaristi pa su cijeli projekt osmislili kao komediju. Meni osobno film nije presmiješan, ima nekoliko udarnih scena koje izazivaju navalu smijeha. Ali ja dobr komediju ne mjerim po izazvanoj količini smijeha nego po analizi dali film uspijeva u onome što namjerava biti. Film me osvojio svojom simpatičnošću i nepretencioznošću s obzirom na temu u kojoj bi se neki scenaristi pogubili. S ovom temom igranja životom pomoću daljinskog upravljaća redatelj nije ulazio preduboko jer je prije svega riječ o komediji. Gledamo kako glavni junak postaje sretan što može pomoću naprave djelovati na osobe iz svog svakodnevnog života, stišavajući ih ili ubrzavajući. Ubrzo dolazi do nezgoda, što je gledatelju nekako očekivano i odveć šablonizirano da bi film na kraju doživio sasvim predvidljivu završnicu stvarajući gledatelju osječaj koji je mnogo puta već otprije doživio. Iako relativno originalna ideja, film rabi isprobane elemente zapleta i happy-enda a da pri tome gledatelju nimalo ne zamagli mogučnost predviđanja situacije i sami razvoj filma. Ipak, jako simpatičan film koji govori o obitelji i sklonosti današnjeg potrošačkog društva kojemu je cilj što lagodnije živjeti. Ovaj film govori da je ipak obitelj najglavnija jer sve slasti materijalnog dovode do komplikacija. Sviđa mi se ta poruka i zato ovo djelo smatram vrlo solidnim filmom koje će samo sklone cinizmu ostaviti ravnodušnim.

definitivno jedan od boljih...

Sandlerovih filmova...KOmedija koja koketira s dramom je meni upravo najbolja kombinacija! Dotiče se tema današnjeg ubrzanog života, bliskosti s obitelji i sl. uz obilje humora ofkors!:) Za mene super, bez obzira što kritičari kažu.

ha??

MRZIM TAKVE FILMOVE GDJE SE DOGAÐA NADNARAVNA RADNJAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOŽEŠ MISLIT ŠTO POSTOJI TAJ DALJINSKI PA DAJ MOLIM TE I TO JOŠ U ULOZI ADAMA SANDLERAAAA KOJI PO MENI UOPĆE NIJE ZANIMLJIV NI SMIJEŠAN PA TREBALI SU DAT NEKOM DRUGOM ALI IPAK IMA SMIJEŠNIH SITUACIJA I DOBRO OSMIŠLJENIH PARODIJA I OSTALIH DOBRIH GLUMACAAAAA ALI OPET PA MALO JE BEBAST FILM...PA KAKO SU SMISLILI PRIČU O GLUPOM DALJINSKOM PA TO NEMA SMISLA AL AJDE PREIVJET ĆEMO...PREPORUČAM G AONIMA KOJI NEMAJU NIŠT PAMETNO ZA RADITTTT AL ONOOOOOO...

?

tema dobra-film glup

Komedija?

Hm... ovaj film je trebao biti smješan? Bio je donekle smješan pola sata, poslje toga postaje... nešto, neindetificirano. K vragu, kad idem gledati komediju hoću se smijati, ne da poslije nje idem u kupaonicu tražiti žilet! Prva komedija koja me bacila u depresiju. Sandler može to i bolje.

Click On This...

Još jedan u nizu filmova Adama Sandlera iz 2006. stigao je nedavno u hrvatske videoteke. Film je bio najavljen kao ''Life Changing Film'' (film koji mijenja život) ali se ne bi složio s tim. Ono što ovom filmu uspijeva je upravo da vas nasmije, a ne da vas navede na neko dubokoumno životno razmišljanje. Zanimljiva ideja o univerzalnom daljinskom upravljaču dobro je upakirana u humoristični omot. Glumačka ekipa je birana na sigurno pa tako Kate Beckinsale glumi Sandlerovu suprugu, Walken - Mortya koji Sandleru daje nevjerovatan upravljač, a tu je i Hasselhoff kao Sandlerov priglupi šef... Najbolji dio filma (a i ono što me je posebice privuklo) je naravno za mene pojavljivanje Dolores O'Riordan (The Cranberries) u cameo ulozi. Dolores naravno pri kraju filma izvodi ''Linger'', pjesmu koja je svirala kada su se Beckinsale i Sandler prvi put poljubili (naravno u flimu). Duhovito, zanimljivo, s malo mudrovanja... pogledati !

klik-za savršen život

Film mi se baš svidio zato što je priča baš zabavna,ima dobrih štoseva,ali je također i poučno,ali neću vam odati poruku već vam savjetujem da pogledate ovaj film i uvjerite se i sami u to. P.S.Btw. bilo bi dobro samo ponekad i naglašavam PONEKAD imati takav upravljač..hi hi..;-)

Univerzalni daljinski

Evo ga opet neumorni Adam Sandler. Imam dojam da taj čovjek snima jedan film za drugim kao na tvorničkoj traci. Uz pomoć starog znanca Coracia (režirao Luda Vjenčanja i Vodonošu) snimio je još jednu u nizu svojih komedija koje će privući gledatelja, zabaviti ga, ali kada se pojavi novi Sandlerov uradak odmah će prethodni zaboraviti. U ovom filmu Sandler je pokušao otići i korak dalje, pa je osim svojih standardnih glumačkih performanci pokušao filmu dati i jednu ozbiljniju notu i odaslati poruku gledatelju o vrijednostima obitelji i ljubavi. Svaka mu čast na tome, jer iako ga još ne mogu prihvatiti kao ozbiljnijeg glumca, u ovom filmu je taj posao odradio solidno i sve djeluje prilično dobro. Da stvar bude sigurna, Sandler se pojačao sa solidnom glumačkom ekipom (Walken, Beckinsale, Astin, Winkler, Hasselhoff, Coolidge). Od svih nabrojanih upravo su me najviše dojmili Hasselhoff u ulozi Sandlerovog priglupog šefa, te Jennifer Coolidge, kao prijateljica njegove žene, koja je opsjednuta time da uvijek mora izgledati što mlađe. A pomalo su me razočarali Beckinsale i Walken, jer osim dolara, ne vidim drugi razlog zašto su prihvatili ove uloge. Ideja filma o svemogućem daljinskom upravljaču kojim naš junka kontrolira svoj život da bi ga na kraju to sve skupo koštalo, ne predstavlja ništa novo i viđena je u sličnim varijacijama u mnogim filmova (Npr. 'Family Man'' sa Nicloas Cageom). Radi se o filmu koji se da pogledati bez prevelikog žaljenja poslije, samo mislim da su producenti fulali tajming. Jer da je film pušten u distribuciju u vrijeme božićnih blagdana i sa malo ubačenog božićnog duha, mogao je biti puno veći hit.

iznenađujuće zanimljiv

iako sam prilično sumnjala u kvalitetu ovog filma, moram priznat da me iznenadio. inače nisam fan takvih filmova, al vidi se da je netko i razmišljao dok je pisao scenarij (al ne previše). zanimljiv osvrt na današnje društvo koje želi imati sve i imati sada. i po mogućnosti sve iz fotelje, samo jednim klikom. adam sandler je dobro odigrao ulogu isfrustriranog i sitog života. poanta filma-pazi što želiš jer bi ti se moglo i ostvariti. nije loše. gledljivo.