uvijek vrijedno pažnje da

caj

DIVAN FILM(i zadnja rečenica u njemu)

CASABLANCA

JEDAN OD NAJBOLJIH FILMOVA

klasika

ovaj film,prekrasan je dokaz kako filmovi mogu bez specijalnih efekata savršeno dočarat određeno vrijeme,stanje duha u ljudima i općenitu atmosferu koja je vladala u ovom slučaju za vrijeme 2 svjetskog rata.Uz tako talentirane glumce nista i nije moglo poć loše. to je romantika bez patetike a to se tako rijetko viđa u filmovima sadašnjice. to je samo čarolija

najomiljeniji oskarovac svih vremena

legedaran.fantastican.jedno od njboljih filmskih ostvarenja svih veremena.svaki dijalog i scena su legendarni,stilizirani.iako je gradanin kane mozda jaci film,niti jedan film ikad(pa ni gradanin kane)nije mogao imati tako fascinantne dijagole.ti su se dijalozi usjekli u porama opce kulture.miljenik i publike ikritike u takvoj mjeri da ce se gotovo svaki kriticar i nacitaniji laik sloziti da je to jedn od njboljih ostvarenja sedme umjetnosti.as time goes by mozda cemo svi shvatiti vrijednost casablance.mislim da kriticari i laic mogu upravo zbog ovog medusobno si reci da je to pocetak jednog divnog priateljstva.

Nisu potrebne riječi

Ovaj film sam pogledala prije nekoliko dana kad ga je HRT prikazao. Prije toga nisam i nisam znala što će me dočekati, ali čula sam da je vrhunsko djelo, a mnogi tvrde da je bolji od "Zameo ih vjetar". "Zameo ih vjetar" nisam gledala, ali ovaj jesam i smatram da je film odličan. Nije predug, ali ni prekratak, daje vam sve informacije koje ste tražili, a Bogart i Bergman su sjajni. Zaista zanimljiv film, nema patetike koja je prisutna u mnogim filmovima nego jedan zdrav i odlučan pristup ratnom vremenu, gledan iz očiju tog vremena jer je film sniman tijekom rata. Volim povijesne filmove i ovaj me zabavio i oduševio, jedan film koji ću zasigurno dugo pamtiti, a kakav sličan neću više nikad vidjeti.

<3

Nemam drugog komentara nego da je film stvarno lijep i ugodan. U njemu možeš samo uživati. Radnja nije komplicirana, po meni jedna od najljepših romantičnih priča ikad... Kraj je također predivan, baš te oblije sreća kad ga gledaš... Remek djelo. Za ozbač ga trebate pogledati.