Broj stanovnika 436

nisam to očekivala

glupost!

Nenametljivo i gledljivo

Opet se ponovila situacija koju baš ne volim; u videoteci biram film za pogledati navečer, a nijedan naslov me ne privlači. tada pitam prijateljicu koja radi u videoteci za preporuku, a ona mi u ruke pruži ovaj film. Ukratko pročitam radnju koja i nije djelovala tako loše, te se odlučim za njega. Nakon gledanja filma nisam ostao razočaran jer sam dobio od filma što sam i očekivao; solidni niskobudžetni triler s elementima horora koji mi je ubio sat i pol slobodnog vremena. Najzanimljivije svakako uz ovaj film je već spomenuta radnja koja je prilično kvalitetna, i djeluje mi kao epizoda iz ''Zone sumraka''. Glumci (čiji se dosadašnji opus uglavnom temelji na TV filmovima i serijama) su solidno odradili svoj posao, a posebno mi je zanimljiv bio Fred Durst (pjevač Limp Bizkita) u ulozi ne baš pametnog policajca koji je svoj posao dosta dobro odradio. Isto se može reći i za redatelja MacLarena. Čak ni loši specijalni efekti (koji su rezulutat malog budžeta) ne predstavljaju lošu stranu, nego čak djeluju prilično simpatično. Film bi sigurno bio puno kvalitetniji da je na njemu radio redatelj tipa M.Night Shyamalana, koji je majstor za stvaranje atmosfere za ovakav tip filma, jer slično nešto je napravio u svom filmu ''Zaselak''. Ukratko, ukoliko nemate nekog pametnijeg posla ili nemate ništa kvalitetnije pogledati, možete se odlučiti za ovaj film koji vas neće razočarati. Ipak možda je najbolje malo pričekati, jer će sigurno biti prikazan uskoro na nekoj od TV stanica.

Solidno!

Solidan film u kratko! Zanimljiva ideja na neki način je i uspiješno izvedena. Glumačka ekipa se ne ističe nešto posebno (nema baš nekih loših trenutaka), specijalni efekti su vrlo slabi (posebice vatra, rađena digitalnim putem, što kazuje da nisu imali velik budžet) - ali nekad specijalni efekti i nisu važni kao u ovom slučaju, DVD izdanje nudi samo alternativan kraj (ali neki filmovi nemaju čak ni to) etc... U posljednje vrijeme horror/triler žanr nudi sve slabije i slabije filmove (kao da su svi rađeni na isti kalup - mladi teenageri goli u svakoj drugoj sceni, litre krvi, ukleta kuća etc - gdje je tu smisao) pa bi se usudio rech da je ovaj film jedna svijetla točka koja vas neće toliko oduševiti ali će te pomisliti da još ima nade u svijetu horror/triler filmova!

436

iako odlicna ideja i kao cjelina sasvim dobar film, tesko je ne primjetiti da mu fali odredjena doza strave, da bi postigao zeljeni cilj, jer osim same teme, ne pronalazim posebne elemente horrora koji nedostaju. no ponovno, klaustrofobicna atmosfera izoliranosti i zaludjene mase ljudi, suma... sve su to moje omiljene karakteristike horrora koji su umanjili su ocite nedostatke. nisam siguran treba li ovaj film preporuciti bas svakome... zelite li zaista pogledati dobar horror, trenutno ima jos izbora u video klubovima, ali ako ste ih vec sve pogledali ne preostaje vam nista drugo nego vidjeti zasto je broj 437 razlog za slavlje u rockwell fallsu...

Polulation 436

Australski film, mješavina Wrong Turna(Pogrešno skretanje), i recimo Wolf Creek-a! Zanimljiv i neobičan hororac-triler koji se odnosi na gradić u kojem nesmije biti više od 436 stanovnika. Svatko tko dolazi u gradić mora si pronaći put izlaza iz njega ili će biti ubijen. Uglavnom, ucjelosti gledano, sasvim solidno izdanje.