Mistična rijeka

Malo razocarenje

Legendarnog Clinta Eastwooda sam oduvijek cijenio kao glumca,nikad ga,međutim,stavljajući u isti rang sa primjerice Pacinom,Nicholsonom i DeNirom zbog toga što je potonja trojka nemjerljivo glumački jača i kvalitetnija.Ruku na srce,Clint nema veliki glumački raspon,sve su mu uloge slicne.On moze biti kauboj,policajac,vojnik ili nekakav tajni/specijalni agent,a čak i kad ne igra ništa od navedenog poput primjerice u Djevojci od Milijun Dolara ili Gran Torinu,zbog načina interpretacije(namrgođeni,mrzovoljni tough guy).Međutim,Clint kao redatelj je sasvim druga priča.Clint Eastwood i Ben Affleck su filmaši koji su neizmjerno bolji kao redatelji nego kao glumci.MISTIČNA RIJEKA me ostavila oduševljenim kada sam je prvog puta pogledao prije par godina.Od režije do glumaca cijeli se film činio besprijekornim.Pogledavši ga ponovo jucer,ostao sam razocaran.U filmu sam pronasao zamjerke koje ne mogu zanemariti.Započet ću sa režijom.Smatram da je nominacija za režiju neosnovana jer upravo zbog pomalo staromodne režije Mistična Rijeka izgleda poput nekakvog tv-filma,snimljenog za kabelsku televiziju.Eastwood je film snimio tehnikom zbog koje film izgleda poput podulje epizode nekakve kriminalističke serije.Dolazimo do glume.Još se koliko-toliko mogu složiti sa Pennovom nominacijom,ali nikako sa njegovim dobitkom.Te je godine Oscara trebao dobiti Johnny Depp čija je,sada već kultna,izvedba u Piratima sa Kariba daleko pamtljivija i jača od Pennove.Sa Robbinsom je druga priča,smatram da je njegova briljantna izvedba vrhunac filma,a u ulozi njegove zene je odlicna Marcia Gay Harden.Smatram da je nepravedno zanemarena odlična izvedba tada mladog Toma Guiriya(u filmu glumi dečka Pennove ubijene kćerke).Uz režiju,moja najveća zamjerka je u nedovoljno razvijenim odnosima između tri glavna lika(Penn,Robbins,Bacon).Smatram da je njihov odnos,nakon onog potresnog događaja u njihovom djetinstvu,trebao biti snažnije,intrigantnije prikazan,a u filmu trojac nije zajedno niti u jednoj sceni u filmu.Nemojte me krivo shvatiti,smatram da je Mistična Rijeka nadprosječno,ali ipak precijenjeno ostvarenje koje zbog staromodne režije i interpretacije ipak neće biti punokrvni klasik.

Rijeka zasluženih pohvala

Clint Eastwood i ekipa su stvorili klasik i remek djelo.Snažan film!

odličan film

Evo ima mnogo komentara i dobrih i loših pa ne bih puno komentirao. Meni je osobno film odličan i uvjerljiv. Za glumu ne treba ništa spominjati. Svatko ko je provirio nosom u ovom filmu odlično je odradio svoj posao. Meni osobno Tim Robinsova žena se odlično snašla u svojoj ulozi - baš joj pristaje ta uloga. Neki su spomenuli kako ilm zbog režije posječa na TV film. Moran napomenuti da film nije akcijski spektakl nego krimi drama i tkva je napravljena s namjeron. To što film podsječa na Tv apsolutno ne poništava njegovu kvalitetu - naprotiv obično su kino blockbusteri ti koji donose najviše razočaranja. Ipak i ja imam par zamjerki ovom filmu. Ima zbilja nekih dosadnih dijelova i rasplet je malo neuvjerljiv. Pročitao sam knjigu prema kojoj je snimljen film i vidim dosta izostanaka. Inaće knjiga je zanimljivija od filma al' film mi je nekako emotivniji. Nijedno nije odmaklo previše jedno od drugoga. Film ima scena za pamćenje, mislim da je to već spomenuto. I soundtrack mi se sviđa. Ma odličan film stvarno al' ne znam bili ga proglasio klasikom kao što neki tvrde. Vrijeme će pokazati.

Rijeka Mystic

Tako bi naime trebao biti doslovan prijevod ali dobro, pokazalo se već nebrojeno puta da su prijevodi filmskih naslova u nas potpuna katastrofa. Ajmo mi o filmu : Clint Eastwood je stari holivudski mačak koji je već odavno poznat i priznat kao odličan redatelj. Izabrao je vrhunski tim glumaca za svoj uradak a bolju ekipu od ove nije mogao naći. Svaki od njih je unio posebnu težinu ovom filmu ali ipak nije bez razloga Sean Penn dobio "Oscara" za ovu ulogu. Maestralan je u ovom filmu i u svojoj izvedbi, oduševio me svojom glumom. Sama radnja filma nije nešto novo ali način na koji je režiran ipak mu daje prednost od filmova slične tematike. Nema se tu više šta pretjrano reći, osim da je riječ o vrhunskom remek-djelu, od početka do kraja film ne gubi kontinuitet. Scena gdje Sean Penn shvati da su pronašli tijelo njegove kćeri ulazi u antologiju filmskih scena. Toliko od mene ....... prepustite se rijeci Mystic.

suze

od tako velikog broja dobrih glumaca i samog redatelja, u startu ocekujes nesto jako dobro. i dobijes, manje-vise. film nije patetican i preobican, iako je sama ideja vec vidjena i razradjena u proslosti. neke stvari (i likovi) ostaju visiti u zraku nedoreceni...a baksuz ostaje baksuz, cijeli zivot...i eto najvece istine...

film i pol

po mome mišljenju,mistična rijeka je odličan film.sean penn je odličan glumac.scena za pamćenje je kada penn saznaje za smrt svoje kćerke i njegova reakcija.

rijeka dobrih glumaca

"Mistična rijeka" je film koji zaslužuje dva Oscara za glavnog i sporednog glumca i to je sve. Možda bi scenarij mogao dobiti Oscara, ali ništa više. Da se razumijemo, film je dobar, ali je narativan,te staromodno napravljen. Moja prva reakcija je da me podsjeća na TV krimi film. Sean Penn je izvrstan. Toliko je dobar da ja za njega nemam riječi, niti jednu zamjerku, no na Eastwooda imam puno. Režijski taj je film na razini TV filma. Jako me je razočarao. Dobro je odradio posao s glumcima jer je i sam glumac i to je sve. Svi su glumci izvrsni, scenarij je dobar i to je sve. Film je precijenjen, no ipak vrijedi pogledati. OCJENA FILMA: 3

pregenijalno

predobar film! odlicna radnja, vracanje u proslost, pa sadasnjost, mafija, razvodi, obitelj, prijateljstvo...ma mrak!!! odlicno!

PROSJEČNO OSTVARENJE

Nisam ljubitelj krimića, ali ovaj film mi se svidio, iako ne pretjerano. Sean Penn i Tim Robbins su sasvim zasluženo osvojili Oscara. A solidni su i Kevin Bacon i Laurence Fishburne. Clint Eastwood je dobar režiser ali ništa više od toga. Film je realističan i slojevit, ali i staromodan i precijenjen. Ocjena filma: 3

Čemu tolika buka?

O Mističnoj rijeci sam sve do trenutka dok ga nisam posudila slušala samo hvalospjeve,hvalospjeve i hvalospjeve.Pogledavši ga ,ostala sam prilično razočarana.Film je razvlačen,sve do takozvane "kulminacije" kada otkrivamo da je Sean Penn ubio Tima Robbinsa bezrazložno(on ne pokazuje nikakve znakove žaljenja),a pravi ubojice su dva maloljetnika,koji su(ovo stvarno ne shvaćam)ubili curu zato što je jedan od njih jako volio svog brata.Druga stvar:GLUMCI.Oscari su podjeljeni,ali ako mene pitate Sean Penn je bolje odglumio u 21-om gramu nego ovdje,Tim Robbins je dobar kao i uvijek,sve u svemu-sa glumcima je Eastwood igrao na sigurno.Poslije svega toga stvarno ne shvaćam čemu tolika buka oko ovoga filma.

Ocjena recenzije: 1.29 Tvoja ocjena: -

Dobar krimić ! ! !

Film je dosta dobar,ali malo mi je prerazvučen i ima dosta rupa. Nije baš toliko intrigantan i plus sve ovo ima tužan kraj. Nisam znala što da očekujem,ali koliko se pričalo o ovome filmu očekivala sam ... ne znam ni sama što,ali puno više od ovog što sam vidjela. U filmu mi se svidjela tema,ideja odnosno koncept cijelog djela.Glumci su bili poprilično dobri,koliko su mogli biti,a i film sve u svemu nije loš. Film preporučavam onima koji vole krimiće,jer je ovo pravi film za njih i definitivno će im se svidjeti.Ja nisam veliki fan krimića pa mi film nije baš nešto.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

MISTICNA RIJEKA

Americki filmovi danas najcesce nisu ni pametni niti slojeviti a ponajmanje ozbiljni. Clint Eastwood je -ima tome desetak godina-u svoje filmove ugradio upravo pobrojane odlike. Misticna rijeka moze se smatrati Eastwoodovim povratkom u punu formu nakon nekoliko tek prosjecnih filmova a moze se bogme drzati i najboljim redateljevim uratkom jos od Savrsenog svijeta. Kao i sve dobre Clintove filmove, i Misticnu rijeku odlikuje vizualna cistoca,preciznost i "obicnost",te uspjeli miks socioloskog realizma i emocionalnog racionalizma. Genijalni Sean Penn,izvrsna i dramaturski fino izbrusena prica, kao i vec pohvaljena Eastwoodova rezija cine Misticnu rijeku gotovo neponovljivim filmskim iskustvom.

svestranost

svestranost gospodina clinta e. ostavlja bez daha. nakon sladunjavih mostova okruga madison, pa nedefinirane drame "savršeni svijet" i ostale grupe, moram priznat da me ovaj film nadasve oduševio. radnja je dobra, uloge odlične, a obožavam kad na kraju filma mogu reć - strava!

Okolišanje

Prvi da kazem da mi je film zanimljiv ali s jednom malom dozom suzdrzanosti. Zasto? Radnja je otegnuta, trebao bi biti nesto kao kriminalisticki film sa elementima drame a ovo je u biti drama s pokojim trackom kriminalistike. Ako je vec drama, onda ljudska patnja ne dolazi dovoljno do izrazaja, sve je nekako povrsno i nedovoljno iskazano. Ono sto sokira je tolika razina nehumanosti i povlačenje pistolja i ubijanje bez previse razmisljanja, a policajci i nisu bogznakakvi kad im toliko vremena (za neke slucajeve i godina) treba da otkriju zlocine a zlocinci prolaze nekaznjeno. Po mom misljenju film traje previse dugo, gubi se gledateljeva paznja, u nekim djelovima prelazi u cistu dosadu, i sve je to moglo bit puno krace s tim da se gledatelja zadrzi s vise emocija.

Mistična rijeka

Da je Clint Eastwood velika njuška u filmskom biznisu već mi je davno jasno a u stalnoj sam dvojbi samo oko pitanja "glumac ili redatelj?". Na glumački resor njegove karijere baš sam se nekidan ugodno podsjetio gledajući ga na samom početku karijere u Leoneovom klasiku "Za šaku dolara". "Mistična rijeka" je, pak, strahovito upečatljiv prilog njegovoj redateljskoj karijeri. A čak sam očekivao nešto drugačiji film! Ovo što sam ugledao me, pak, u trenutku natjeralo da zaboravim tu svoju "viziju" i prigrlim ovu kao, uz "Dogville", najbolji film unatrag zadnjih nekoliko godina! Opušteni, savršen ritam pripovijedanja, opijajuća bluzerska atmosfera, briljantni likovi (i sjajni, ali uistinu sjajni glumci!) i zaokruženost priče... Što više reći? Ne želim ništa izdvajati niti tražiti rupe (ako ih uopće ima). Samo znam da ću ga pogledati svake godine bar jednom, kao što to činim s "2001: Odisejom u svemiru", "Sedmicom", "Taksistom" i još par naslova. Bude li i drugi meni osobno najočekivaniji film sezone, "Izgubljeni u prijevodu" (tu gdje živim nije ni igrao u kinu!!!), sličnih odlika, mojoj sreći nema kraja!

Ni vrit, ni mimo

Nisam oduševljen. Film je dobar, nešto iznad prosijeka, iako ne vidim po čemu je Sean Penn zaslužio Oscara. Daleko od toga da uloga nije odrađena izvanredno. Clint je definitivno veliki režiser, no ne mogu se oteti dojmu da sam već gledao par filmova, koji imaju isti "feeling" kao i Mystic river. Sve u svemu, nisam zažalio što sam posudio film, kao što nisam ni oduševljen.

patetično

Okej, film je zanimljiv negdje do pola, al kad svima postane jasno ko je ubojica (doduše, bez nekog prelogičnog objašnjenja zašto), sve nekako padne u vodu. Ne znam zašto je ovaj film toliko na glasu. Jednostavno je precijenjen. Da je malo manje patetičan... bio bi izvrstan. Ovako, trojčica. Pa si vi mislite što hoćete.

Ništa nadprosječno

Za film koji na imdb.com ima ocjenu od 8,3 očekivao sam vrhunsku filmsku produkciju, a za uzvrat sam dobio odličnu režiju i fotografiju sa odličnim Sean Pennom, dobrim Tim Robbinsom i mlakim Kevin Baconom. Pričao, koja bi trebala biti super - napeta, razbija se već u prvoj polovici filma kada je već svima jasno da prvooptuženi Dave nije ubojica prijateljeve kćerke. Motiv ubojstva maloljetnog, nijemog (koji to nije) dečka i njegovog prijatelja u krajnju ruku je čudan. Očekivao sam puno, puno više od ovakvog naslova sa ovakvim glumačkim i filmskim imenima ...

odlično!!

Odlično, odlično!! Clint Eastwood je vječan i najbolji redatelj,glumac!! Ovaj film svakako pogledajte!!

odlično....

Film je pravo osvježenje u hrpi hoolywoodskog smeća. Slobodno ga pogledajte,nećete požaliti.

Oscari...

Kad su Penn i Robbins dobili Oscare za ovaj film, mogu reći da mi je bilo jako drago. U potpunosti zasluženo su nagrađeni... A Eastwood je zaista jedan od najvećih koji sjede u redateljskim stolicama... Da se barem za ranih dana uhvatio isključivo režije... Svaka čast, majstore !!!

Eastwood je majstor

Nakon što sam pogledao njegov pretposljednji film, "Blood work", pomislio sam: Eto, gotovo je, stari Clint je na zalasku karijere!"Blood work" je bio predvidljiv i dosadan triller koji se brzo zaboravlja.Međutim, Clintova "Mistična rijeka" spada u one filmove koji ostaju dugo, dugo u sjećanju.Sjajno odglumljen, vješto režiran - jedinstven filmski doživljaj!Tjeskoba, nelagoda kroz koju prolaze glavni protagonisti filma prelazi i na gledatelja. Sean Penn je zasluženo dobio Oscara, kao i Tim Robbins! Toplo preporučujem ovaui filmsku poslasticu svim obožavateljima sedme umjetnosti! Eastwoode - legendo!

Eastwood je ponovo nadmašio samog sebe...

Mistična rijeka jedan je od onih filmova za koje imate osjećaj da su "stvarni", za čije likove možete vjerovati da postoje, filmova u kojima se postavljaju pitanja na koja nemamo odgovora, prikazuju postupci koji traže osudu, a mi ju ipak ne možemo dati... Sean Penn je definitivno "izrastao" u velikog glumca, nije to više uloga ili dvije, iza njega stoji sve više filmova kojima potvrđuje koliku bogatstvo emotivnog izražaja glumac može pružiti ako ga vodi dobar režiser i kvalitetan scenarij. Na kraju filma teško je reći da li je lik kojeg tumači pozitivan ili negativan, no u svakom slučaju je svaki potez njegovog teškog života razumljiv, čak i ovaj zadnji potpuno pogrešan. Tim Robbins, jedan od vječno prisutnih, no prilično glumački "neiskorištenih" glumaca ovdje je bolje no i u jednom filmu dosad pokazao što osjeća i kako izgleda čovjek koji je u djetinjstvu proživio strašnu traumu. Kevin Bacon sa Laurenceom Fishburnom izvrstan je policijski par, koji po onom principu "good cop-bad cop" traži šokantnu istinu, koja poput oštrice mača visi nad sudbinom trojice starih prijatelja. Sve u svemu, radi se upečatljivim glumačkim kreacijama, no ono što je najbitnije je činjenica da Clint Eastwood, ikona špageti vesterna i akcijskih filmova, u svojoj 73. godini je "stvorio" film zbog koje mu treba poželjeti da poživi još barem toliko obzirom na činjenicu da mu je svaki film bolji od prethodnog... Mistična rijeka film je koji se pogleda u nešto više od 2 sata, no ostavlja pitanja za cijeli život...

Snažan tour de force film

Mistična rijeka je snažan film obrađujući teme kao nasilje, i mržnja samog sebe. Eastwood savšeno i vješto priča priču bez tretiranja publike kao da su maloumni imbecili. On vjeruje publici dovoljno da pratimo priču stvarno svjež primjer u modernoj filmskoj produkciji. Snažne i intezivne perfomance glavnih likova ali i sporednih koji ukupno zaokružuju priču. Sveukupno Mistična Rijeka je pravi dragulj od filma sa tour de force ulogama .

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -