Prekid

Pa...

Evo napokon pohledah i ovaj film. Prijateljica me vec duze vremena nagovara da pogledam, a meni se nesto nije dalo, sad vidim i zasto. Film nije ni priblizno onome sto sam ja ocekivao, ali hajde. Kao sto znate, imamo dvoje ljudi u vezi poduze vrijeme i zive zajedno i sve OK dok jednog dana njoj ne puke film jer je on lijen (kao i svaki noramlan muskarac), tipicna zivotna prica. I tu dolazi do djeljena stana i nekih po meni glupih poteza s obje strane. Pozitivna strana filma jest kraj, koji me malo iznenadio i sretan sam zbog toga. Negativnih strana je puno, a najvise me pogodilo to sto u jednom djelu filma on moli za oprost, a ona mu kaze da ga ne voli vise da nista ne osjeca prema njemu, ne znam sta se s tim htjelo postici, pa jbm, ljubav ne moze ispariti za tjedana dana, al' ajde dobro. Film bih preporucio onima koji su ozenjeni, mozda se malo nasmijete (iako ja nisam ni u jednom trenutku), a oni koji nisu ozenjeni, bolje ne gledajte, mozda se nikad ne ozene :D. Ocjena pozitivna 3, radi kraja, inace po meni bi bila negativna 3.

OK

Inače jako volim Jennifer Aniston,i ovo mi je jedan od njenih najdražih filmova, ali ipak imam osjećaj kao da nešto fali u svoj toj priči. Ne znam, kraj mi je bio katastrofalan, jedan od najgorih filmskih krajeva ikad,ali opet, dosta originalan i svjež. Pa ako ste ljubitelj komedija i zabave, pogledajte. Ako ne, nemojte.

vrlo gledljivo

Film me se dojmio više nego što sam očekivala.Preporučam svim parovima,osobito mlađima jer pokazuje koliko je kompromis važan za opstanak veze.J.Aniston vrlo je dobra,a iznenađuje i V.Vaughn.Kraj filma je odraz realnosti,lišen hollywoodske sladunjavosti što me ugodno iznenadilo.Sat i pol dobre zabave - svakako!

Prijatelji

Malo duža epizoda prijatelja sa vječno istom i dosadnom Jennifer koju nakon ovoga vjerujem više nećemo viđati u kinima.

SIMPATICNA KOMEDIJA

Kada sam uzela da pogledam film nisam ocekivala nista posebno,a ni pocetak nije izgledo nesto impresivno.. medjutim kako se radnja razvijala film je postao zanimljiv ! Ne kazem da je to sad neki spektakl..jer nije,ali definitivno jeste simpaticna komedija sa malo drugacijim krajem ( sto mi se pravo svidja jer je vise dosadno gledati savrseni happy end kod filmova ovakvog tipa) !!

Malo morgen...

Pročitala ja negdje da je to film o prekidu, ali naopačke. A ja to shvatila kao – kronološki naopako. Wrong! Sve je kronološki OK, ali kako 99,99% filmova prati ljubavnu priču od upoznavanja pa do vjenčanja (bljak!) i nekog utopijskog hepienda, ovaj hepiend u ovom filmu je sasvim drugačiji i sasvim iznenađujuć! Yea!? On namigne njoj, - i ode? What? A ja mislila da će film koji počinje prekidom završiti pomirenjem! Malo morgen… Ako se ne varam, na snimanju tog filma Vaughn i Aniston započeli su svoju, već ‘opjevanu i opisanu i oslikanu’ vezu a bome, osjeća se to i sa filmskog platna. Tipičan problem muško-ženskog doživljaja partnerstva, nespretni razgovori koji završavaju produbljavanjem nesporazuma, bedasti načini prkosa i glupa želja ‘pokazat ću ja njemu/njoj’ – mislim da je spomenuti glumački dvojac jaaako dobro odigrao ljubavnike u svađi. Pogledajte, zabavite se, ali svoje vlastite svađe rješavajte sasvim drugačije, mislim, ako zaista želite ostati u vezi.

pravi zivot?

Ovaj film kao da se ne moze odluciti sto zeli biti: komercijalni hit sa sladunjavom pricom ili naturalisticki prikaz raspada veze. Navodno je komedija no kod mene nije izazvao bas previse smijeha. Mislim, kome normalnom bi reakcija na uistinu realne prikaze partnerskog prepucavanja bilo do iskrenog smijeha. Svi mi koji smo to (ili nesto slicno) prosli u vlastitim vezama mozemo se samo kiselkasto smjeskati i eventualno zazaliti sto taj film nismo isli gledati sa bivsom curom. Mozda bi tad ona skuzila da je bas mogla i popustiti na nekim sitnicama. No, da ne pretjerujem, ima ovaj filmic i dosta mana. Kraj je uistinu nedorecen, a podosta fora je dramaturski na silu utrpano unutra da se opravda zanr "romanticne komedije". Kao i vecini slicnih filmova, sporedni likovi su znatno zanimljiviji i zivotopisniji od glavnih. Moj favorit u ovom filmu je njegov frend koji se nudi da razbije njenog "novog decka", TO je uistinu bilo smijesno. Da ne duljim, nije ovo bas neki film koji ce se pamtiti no ako jos niste prezalili prekid sa bivsom/bivsim mozda nije losa ideja povesti ih u kino. Ili jos bolje, posuditi DVD, pozvati je kod sebe doma, napraviti romanticnu atmosferu i... Sretno! :)