Misery

Reinerova Misery

Svakako jedna od najboljih ekranizacija Kingovih knjiga. Uz bok su joj još samo "Isijavanje" i "Zelena milja". Rob Reiner odlično barata savršenim romanom uspješnog pisca i pretvara to u odličan psihološki triler. Odličan odabir uloga mu je puno pomogao. Kathy Bates i James Caan briljiraju u svojim ulogama. Redatelj nas polako uvodi u radnju. Gledatelji ništa ne sumnjaju. Sve je donekle divno i krasno, no polako dobivamo signale da nešto ipak nije uredu. Laganim tempom dolazimo do ludila, smrti i očajničkim pokušajima preživljavanja. Kathy Bates nam je u početku simpatična, brižna draga, sa svojim slatkim osmjehom, nježnim riječima, no onda polako se taj njezin osmjeh, riječi pretvaraju u ludilo. Za tako odlično odigranu ulogu Kathy Bates je svakako zaslužila Oscara. Od glumaca treba svakako istaknuti Jamesa Caana koji svakako pridonosi ovom odličnom filmu. Ne treba zaboraviti ni odličnog Richarda Farnswortha. Mističnosti filma pridonosi i odlična glazba Marca Shaimana. Film koji vam svakako preporučam da pogledate, jer ne znam do sada niti jednu osobu koja se razočarala. Nije kao sve Kingove priče s pomalo fantastičnih motiva. Znam ljude koji to ne vole kod njega, pa zato vole ovaj film. Kod ovog filma stvarno nemam dvojbe koju ću ocjenu dati. Čista petica. Ovo je jedan od najboljih Reinerovih filmova.

Luda Kathy

Ovo je jedan od onih filmova od kojih glavni glumac/glumica više nikada ne mogu pobjeći. Ovdje, naravno, ne mislim na James Caana (iako je i njegova uloga odlična), nego na briljantnu Kathy Bates koja tako dobro glumi lik lude Annie Wilkes, da me i danas strah kada ju vidim na ekranu. Tako sam neki dan pogledao neku bezazlenu komedijicu na TV-u, no onda se pojavila Kathy Bates u nekoj sasvim sporednoj i ne baš važnoj ulozi, ali mene je streslo iznutra. Taj bolesni osmjeh, psihotične oči... Jendostavno žena mi u očima više nikada neće biti ista... A to dovoljno govori o sjajno karakteriziranim likovima u ovom filmu, te odličnom scenariju. Iako se u filmu pojavljuju svega 2-3 lika, film je pravi psihološki triler u kojemu vidimo borbu (ne fizičku) glavnih protagonista, u kojemu je James Caan otkrio novu poslovicu - nesreću u sreći. Radije bih umro u snijegom zatrpanom automobilu, nego proživio ono što je i on pod terorom manijakalne Annie. Odličan spihološki horor koji nikada nije na odmet povono odgledati. Ocjena: 5

lud film

king je neponovljiv. nacin na koji karakterizira svaki lik do najmanjeg detalja, price koje isprica na tako jednostavan nacin, neusporedive su. i filmovi koji oslikavaju njegove rijeci znaju oduseviti. misery, carrie, isijavanje, dolores claiborne, i gotovo svi ostali, filmovi su i knjige vrijedni naseg vremena. na jednostavan nacin, ulazi u sudbine neobicnih ljudi koji su zeljeli biti prosjecni. misery nije samo horror film, ovdje je kathy bates, po mome misljenju okarakterizirala i utjelovila lik lude, izgubljene, usamljene zene, spremne na ubojstvo. slicno je to napravila i carol kane u filmu "office killer". iako horror filmovi oduvijek uglavnom kao negativce idealiziraju muškarce, filmovi u kojima su žene snažnije, uglavnom odišu većom stravom i nelagodom. sjetimo se "petka 13.", ili cak i "psiha" u kojemu je zena zapravo ta koja vodi glavnu rijec. misery je nocna mora, koja ubija svojom realnošću.

misery must never die!!!

I sinoć pogledah Misery po jubilarni stoti put. I uvijek su mi iste scene napete kao i prvi put. Kathy Bates je naprosto maestralna kao loonie Annie, a i James Cann je izvrstan kao ozljeđeni i nepokretni pisac na milosti i nemilosti svoje obožavateljice. Upravo zbog njihove izvedbe ovaj film spada među najbolje ekranizacije romana Stevena Kinga.