Da Vincijev kod

Da Vincijev kod

Knjiga je odlična, film je odličan

LOŠ PRIKAZ ODLIČNOG ROMANA

Knjiga Da Vincijev Kod jedna je od najprodavanijih bestsellera u povijesti i zbilja ga vrijedi pročitati jer se nećete moći odvojiti od stranica. Film Da Vincijev Kod je vizualno neuredan,a radnja i scene filma su zbilja konfuzne,tako da gledatelji koji nisu čitali knjigu neće moči shvatiti o čemu film uopće govori.Ovo je primjer lošeg prikaza romana za kojeg je prvenstveno kriv redatelj,film je trebao režirati Spielberg ili Ridley Scott.Ako nemate što drugo raditi,pogledajte ga.

sranje

film je teška škovaca koja na temelju nekih pretpostavki golica maštu naivnih ljudi!

Zašto?

Zašto sam potrošio 2 sata na ovaj film? ni sam ne znam ali je jako loš, glup i ako nemate pametnijeg posla odite rađe spat neg ovo gledati

da li vam je smiješno?

1. knjiga usljed velike pompe koja se digla, pohitila sam k prvoj knjižari da bih uzela knjigu.. Istina, zanimljiva je- ali samo to. nije baš da me oborila s nogu. Iz pika mogu nabrojat na desetine boljih knjiga.Ono što je držalo moju pažnju je upravo to, da je knjiga pisana kao za film, prekidi radnje kada postane uzbudljivo i sl. Sve u svemu, ocjena za knjigu: 3,5 od 1 do 5 i 7 od 1 do 10. 2. film- Kako već rekoh, knjiga je pisana kao za film, pa su moja očekivanja, uzevši u obzir i "zvučna" imena uistinu bila velika. Ali avaj- gorko se prevarih. Predugo, prezamorno, preglupo, predosadno... Neke scene su mi bile toliko smiješne da sam želila izletiti iz kina. Po završetku projekcije, na licima svih prisutnih (ili barem velike većine)očitavalo se nezadovoljstvo. Toliko prašine ni za šta!!! Ah da, još i to. Jedna od najdebilnijih scena-kada Manks dolazi kod onog engleskog sira. Pitanja na ulazu- zaista glupavo. Pa tek njen pokušaj na kraju da ispadne komična "hodanje po vodi". A debilana i u knjizi bila mi je ta kad ustvrdiše da je baš ona potomak Hrista). Da ne govorim o tome kako je ona mudra i pametna bila, još od djetinjstva. Uber-kid:)

film je odličan pročito sam i knjigu

Da Vincijeva Dosada

Da Vinci Code film je uzburkao sve valove, mediji su brujali o njemu, vodili su se prosvjedi, u kafićima se govorilo o njemu.. Ali ništa od toga nije uništilo film već je podiglo zainteresiranost gledatelja tako da su dvorane diljem svijeta bile pune kada je Da Vinci Code krenuo u kina. Među brojnima sam se i ja uputio u kina. Očekivao sam film dostojan tolike priče i zbrke. No na kraju sam ostao razočaran. Radnja je užasno spora, dosadna, a koliko mi se čini i ne povezana. Ne trebam govoriti o radnji jer su vjerovatno svi upoznati već s njom. Više od 2h grčevito sam se borio sam u sebi da ne odem iz kina jer sam stalno očekivao da će film u jednom trenu postati zanimljiv, ali nije. Glumci su sasvim prosječni i ne nude ništa više od glumaca slabije kategorije. To me posebice šokiralo jer sam pomislio kako mogu imena poput Tom Hanks, Audrey Tautou, Jean Reno, Ian McKellen itd biti loša?! A ako tkzv drugi dio (tj prethodni il što već) Anđeli i Demoni bude ekraniziran morat će se potruditi puno više jer ovakakav film nema smisla. Da Vincijev Kod je jedno od slabijih ostvarenja u 2006. godini (po mom mišljenju). A što se tiče odnosa knjiga-film, ne mogu usporediti jer nisam pročitao knjigu, a i ne čita mi ju se nakon ovakvog filma.

knjiga ili film?

na ovo pitanje ni sama ne znam odgovor. knjigu nisam čitala zbog prevelike pompe, a film pogledah zbog premalo izbora novih filmova u mojoj videoteci. i što reći? pa film i nije tako loš ako ne uključite mozak i ako ga odlučite gledati tipa nikad-prije-nisam-čuo-ništa-o-tome. previše akcije i komercijale za ovakvu temu, kao i reklamiranje raznih prijevoznih sredstava i sl. ne razumijem zašto je crkva digla frku oko ovakvog filma jer ova teorija postoji već odavna, a razlika je samo u tome šta se dan brown obogatio napisavši knjigu o tome. big deal. ako će nekom pravom vjerniku ovaj film poljuljati vjeru onda ja stvarno ne znam dal smo svi gledali isti film. gledljivo, al niš posebno.

KATASTROFA

Ako ista znate o hegemoniji crkve, onda vam ne treba ovaj slabasan thrillerich. Tom Hanks - shame on you. Aubrey Tatou - shame on you. What were your agents thinking of?

U potrazi za Svetim Gralom

Čitajući mnoge kritike, naišao sam na svakakve ocjene, od loše do odlično. Po mom mišljenju, razlog tome je sama knjiga koju je mnoštvo gledatelja pročitala prije gledanja filma, a u pravilu film je rijetko kad kvalitetom jednak knjizi (izuzetak su možda ''Gospodari prstenova'') Upravo zato, onima koji su čitali knjigu, film je loš-podnošljiv-osrednji, dok onima koji nisu čitali knjigu, film će se činiti boljim. Sebe svrstavam u ovu drugu skupinu i film mogu okarakterizirati kao solidnu razbibrigu koja će zbog atraktivne tematike privući gledatelje. Razlog zbog čega film ne smatram odličnim prvenstveno vidim u izboru redatelja Howarda, koji je redatelj-ziheraš i uvijek igra na sigurno. Naime, očito je da nije puno odstupao od same knjige (smatrao je da će to biti dovoljno za uspješan film), a knjiga i film su dva različita pojma. Meni su najzanimljiviji dijelovi filma upravo objašnjavanje ''povijesnih činjenica'' na kojima se cijela radnja i temelji, a takvih dijelova u filmu ima malo. Ostatak filma se svodi na rješavanje brojnih natuknica kako bi se došlo do konačnog cilja i bježanje ispred negativaca koji pod svaku cijenu žele uhvatiti glavne junake (Podsjeća na ''Nacionalno blago'')- Prvi dio filma mi je bio odličan, ali nakon objašnjavanja famozne slike posljednje večere film polako počinje gubiti na kvaliteti. Radnja se počinje prebrzo odvijati, uz mnoštvo preokreta. Još jedan dokaz Howardove ziheraške taktike je hrpa velikih glumačkih imena koji su svoj posao odradili kvalitetno (posebno bih istaknuo odličnog McKellena) ali ni to nije bio čvrsti jamac kvalitete. Na kraju smo dobili tipični holivudski blockbuster, a zbog kontroverzne knjige na kojoj je baziran i uz malo hrabrijeg redatelja, moglo se napraviti više

***

SAMO ZA ONE KOJI SU PROČITALI KNJIGU!!!

blijeda kopija knjige

Ako ste čitali knjigu ni slučajno nemojte gledati film jer će razočaranje biti ogromno.Film sam po sebi spada u kategoriju prosječnih uradaka što glumački tako i redateljski.Ima puno rupa koje nisu dobro popunjene.Jedva sam izdržala gledati do kraja...Nikako ne preporučam.Izuzev ako baš nemate pametnijeg posla!

horor

iako film nije horor ali mi ga mozemo tako nazvati zato sto ima strasnih scena a i face su odvratne reziser je stvarno budala

*SHIT

Film koji je i glup i bezveze u isto vrijeme. Zašto je Tom Hanks glumio ovdje??? Nek se on drži Stevena Spielberga. Vatikan nije trebao ništa raditi, sam film je *.

dobar film

osobno mi je film dobar. gledala sam ga dva puta i čitala knjigu te ga smatram da je dobar

katastrofa

Ja ne znam što je točno ljudima. Čitava strka ni za što. Knjiga jeste zanimljiva i napeta i daje neke vrlo zanimljive teorije, ali samo polovicu knjige. Dinamika pada, radnja praktički nestaje. Ma jednostavno postaje dosadno. Što se tiče filma napetost, čak i ona koja je u knjizi postojala, jednostavno ne postoji. To je jedan tako "napeto" fenomenalan film da mu je napetost završila u najavnoj špici. Howardu treba zabraniti bilo kakve ekranizacije. To je uvjerljivo najdosadniji film koji sam gledala u zadnjih par godina. Ta dva i pol sata činila su se kao 20. A u Cinestaru su još stavili i pauzu. Zašto?! Vjerojatno za ljude kao što sam ja - da se spase. Ali ja, poznati mazohist, ostadoh. Jednostavno sam željela vidjeti koliko je loše. I bilo je - lošije nego sam očekivala. Dno dna. Ocjena dva i to samo zato jer su eto ipak nešto radili - snimali. I bili dovoljno inteligentni da zarade hrpu para na smeću od filma.

Ni do koljena fenomenalnoj knjizi!

Film stvarno nije loš, ali sam možda ja očekivala previše s obzirom da sam čitala knigu koja je neizmjerno bolja. Još nešto što je filmu umanjilo vrijednost je totalno prenapuhavanje kroz medije, i frke s Vatikanom i crkvom.

... Skroz lose uradjeno

Pa eto film nije u biti los.. malo je drugi dio dosadan i nikako mi se ne svidja odabir glavnoga glumca ,radnja je sva spetljana i mnogo je djelova propusteno.. ..definitivno prenatrpano!! U svakom slucaju knjiga je mnogo, mnogo bolja! Ocjena filma:3

loše

Za one koje zanima samo mogu reći da neka slobodno zaborave kino i kupe si knjigu!Knjiga je fenomenalna,450 str. čistog adrenalina!Pročitala sam je za 3dana i bila oduševljena!Jedva sam dočekala taj dan,da odem u kino i pogledam ono o čemu cijeli svijet bruji!Međutim,ubrzo je nastupilo razočaranje!Mnogo važnih stvari je u filmu izostavljeno!Dobri glumci,lijepa lokacija za film što su čak i pogodili,ali ljudi moji neke mi stvari u tom filmu nisu jasne i čak mogu reći da sa po filmu može napisati sasvim druga knjiga!Slažem se s napast13,ocjena je 3 za one koji su pročitali a 4 za one koji nisu!Može se pogledat ali čemu je bila dizana prašina!Uzalud!

dosadno, pametnije je pogledati...

...dokumentarac na tu temu. A kad smo kod dokum. hint pogledati i onaj na temu Jude.

super

film mi je baš super, evo jucer sam ga pogledala i nije me iznevjerio. ne razumijem zašto je crkva digla toliku paniku, fim ne govori protiv Isusa vec je dokaz da mašta može svašta.

razocaranje

Nakon sto sam progutala knjigu u par dana zanemarujucu sve obveze jedva sam docekla da pogledam film.Film mi je totalno razocarenje, odabir glumaca los, hm zamisljala sam ih drugacije ali je to individualno.Ofkors odusevio me reno koji zna odraditi posao. u filmu se ne spominju zanimljivosti koje se navode u knjizi, tako da bi svima preporucila da umjesto love koju ce potrosit na kino kupe knjigu:)

Zakon!

Film je super! Zanimljiv je, napet, ne smiješ se ni na trenutak okrenuti da nešto ne propustiš, naravno, ako nisi pročitao knjigu. Istina da mi je knjiga bolja od filma, to je uglavnom tako, ali film je za 5! I, što se mene tiče, Hanksu je frizura ok, pa tip je samo htio probati nešto novo, nemojte ga odmah napasti zbog toga. Film vrijedi pogledati, istina je da malo pljuje po Crkvi, ali ajde, pa to je film, mora imati nekakav sadržaj. Ja vam ga preporučam, pa uživajte!

Dobro, dobro

Svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali po mom mišljenju film je bio super. Istina je da knigu nisam pročitala jer je nikako nisam mogla pronaći(u kjnižnici čak postoji i lista čekanja za tu knjigu). Moram reći da mi se film veoma svidio, jer je malo misteričan iako se sve brzo otkrije. Iako sam veliki ljubitelj komedija ovaj film je dobio mjesto na mojoj listi filmova na koju film teško dođe jer imam vrlo visoke kriterije(o ukusima se ne raspravlja). Ali nije sve u plusu npr. glumci: Tom Hanks se nije pokazao baš u najboljem svjetlu. Frizura mu nije baš na mjestu. Nijedan film nije savršen pa tako ni ovaj, ali meni se definitifno svidio.

tak-tak

ja sam jedna od onih koji nisu procitali knjigu i mogu reci da mi film nije nista posebno... malo je zastrasujuci na trenutke (onaj albino andjeo...), ali to je sve od uzbudjenja u filmu. Taj faktor iznenadjenja i nije takvo iznenadjenje jer se vec sve zna pa se svaka scena mogla i predvidjeti i pretpostaviti.. sve u svemu, ocjena je

Druga strana ulice - Da Vincijev kod

Toliko nepotrebnog šušura, nepotrebnih prosvjeda nisam vidio još od Pasije.Sasvim nepotrebno, zaključit će svaki normalni i obrazovani čovjek;pa ovdje je ipak na kraju riječ o filmu i to fikcijskom trileru. Osjećam da moram odmah napomenuti jedno upozorenje,ako ste jedan od onih 40 miljuna ljudi koji su kupili i pročitali knjigu,kao što je i potpisnik ovih redaka, nažalost moram vam reć da ćete se malo razočarati. U prvih par minuta shvatit ćete da točno znate što će se u određenom trenutku desiti,a mogli bi reći i da znate same misli protagonista dok se radnja odvija.Zašto je to razočarenje, pa moje mišljenje je da je cjeli film,a i knjiga, imaju jedan velik temelj na kojima počivaju, a to je element iznenađenja, ako im odzmete to,nemate baš što i za vidjeti.Ionako sve već znate. S druge strane, ako spadate u onu drugu grupu ljudi,koji nisu pročitali knjigu,mogu vam reći da će vam ovo biti dobar i izvrstan, a i neuobičajeni fikcijski triler.Naravno pod uvjetom da niste upoznati sa svim elementima priče,jer je danas gotovo nemoguće naći nekoga ko nije čuo za Da Vincijev kod.Film počinje odmah, i odmotava se kao klupko konca, začinjeno zagonetkama. Redatelj Ron Howard je dobro odradio svoj posao, film je kao i knjiga, doslovno,kod mene je i bio previše sličan. Tom Hanks je odličan,kao i Jean Reno. Audrey Tatou je solidna, u filmu se vidi da je mlada dama talentirana glumica,ali engleski jezik joj još predstavlja grop u grlu kojega se još nije uspjela riješiti.Za Ian McKellena se može reći da je kradljivac svake scene, briljantan je glumac,koji se ovdje još jednom potvrđuje kao takav. Na kraju,spomenuo bi još,da je po meni glavna draž knjige bila male informacije o pojedinim umjetničkim djelima,koje ne bi nigdje saznali.Film,je nažalost takva vrsta medija,da takve opise ne može trpjeti,pa će zbog takvih razloga knjiga uvijek biti bolja od filma. Moja ocjena: 3 (za one koji su pročitali) Ocjena za one koji nisu pročitali knjigu: 4

Ocjena recenzije: 3.7 Tvoja ocjena: -