Mrak film 4

Odlično

4 Nastavak odličnog filma koji će me uvijek rado nasmijati , preporučujem svima da ga pogledaju. Besplatno skidanje filmova : www.studio-film.net Uživajte.

Urnebes

Mene stvarno nije teško nasmijati i baš zato mi se ovaj film sviđa.Mrak film 4 posato je sinonim za parodiranje svih mogučih filmova i koliko god da bio glup, besmislen , bez mozga ipak me je uspio nasmijati do suza. Ništa više od toga nisam ni očekivao. Nadam se da razmišljaju o novim nastavcima jer ih jedva čekam.

mrakec

film je dobar,Da nema smjesnih stvari iskreno ne bi mi se svidao

O filmu....

Preporučujem svima! Pogledajte sve djelove! Od 1 do 4 (i dobro se nasijte)... Ugodnu zabavu želim

mrak-mrak

film je super ali nije baš horor

mješavina svega pomalo

''Četvrti nastavak trilogije'' (kako glasi tagline ovome filmu) ne nudi nam ništa novo u odnosu na prijašnje nastavke, ali opet nije toliko ni loš kao prethodni. Iako se iza filma nalazi ekipa koja je odgovorna za neke od najboljih komedija (Ima li pilota u avionu, Goli pištolj) ovdje su ipak ispod razine pokazane u svojim prijašnjim radovima. U samom filmu prevladava tip humora koji ima za glavni cilj ismijati što više scena iz velikih filmskih hitova, ali sa ovim četvrtim nastavkom, takav način humora postaje već malo zamoran (barem meni). Nadalje, u filmu se otišlo i korak dalje pa se više ne ismijavaju samo horor-filmovi, nego ovdje možemo prepoznati i mnoge druge filmove (Rat svijetova, planina Brokeback). Što se tiče samih glumaca, o nekoj velikoj glumi ovdje ni ne treba govoriti, jer za ovakav tip filma ona nije ni potrebna, ali potrebno je istaći mnoštvo poznatih faca i glumaca koji se barem nakratko pojavljuju u filmu i pretežno ismijavaju sami sebe (Shaquille O'Neal, Dr.Phil, Leslie Nielsen, Carmen Elelctra, Charlie Sheen, Bill Pullman....) Na kraju se može reći da film kao cjelina, iznenađujuće, i ne djeluje loše uz nekoliko zbilja komičnih situacija od kojih bi neke posebno izdvojio. Uvodna scena sa O'Nealom i Dr.Philom, scena sa Carmen Electrom i obavljanjem nužde, a meni definitvno najbolja je završna scena gdje Craig Bierko ismijava famozno gostovanje Tom Cruisea na Oprah Show.

ok

dugo se ovako nisam nasmijao kao kad sam pogledao ovaj film.ko kaze da su uvijek prvi nastavci najbolji.film mi je izuzetno dobar i naj bolja komedija koju sam ikad gledao.i trojka je ok,al ne ovako dobra.1.mrak film4 2.m.f.3 3.mf2 a prvi je katastrofa.kad je izasao je bio ok ali kad vidis nastavke jedinica ti je katastrofa!nadam se da ce izaci petica!

Mrak parodija

Mrak film definitivno nije klasicna komedija! Pa moglo bi se sve spomenuti samo ne klasicno! Film je stvarno odlican !! Sve parodije filmova su odlicne .. ali najjaca mi je ona The Grudge- Kad onaj lik pokusava da nagovori Cindy Campbell (Anna Faris)da radi ko njegovateljica za neku staru zenu.. i kad joj pokazuje kucu..al ima problema sa ludim kineskim demonom-djetetom ... Ma film vas odmah od pocetka osvoji sa impresivnim scenama koje pocinju parodijom na film Saw .. kada su Shaquille O'Neal i Dr. Phill zatvoreni u jednoj sobi ..i Phill da bi se izvukao pocne sjeci nogu ..ali "Wrong foot".. Ma sve je odlicno !! Ocjena filma:5

Cool!!!

Moglo se i ocekivati - jos jedan odican nastavak Mrak filma i jos jedan uspesno napravljen film koji svakome popravi raspolozenje i izaziva smeh:) Stvarno odlican...Ocenu 4 dajem mu jer mi se ne dopada ono sa vanzemaljcima, nekako je to bilo previse pored parodije na sve one horore, npr. "SAW" ili "THE GRUDGE".Jednostavno, cini mi se da je glupo praviti parodiju na naucnofantasticne filmovi jer su oni sami po sebi fantazije...Inaca, mnogo smeha, stvarno super film!!!

Scary movie 4

Jako je smiješan i zabavan!Najbolje je mi je kad Tom Ryan dolazi kod Oprah i skače od sreće i viče:Volim Cindy Campbell!

Sve je dobro,sve je za 5

Da se razumijemo.Ja sam jako ozbiljan kritičar i rijeko koji film kod mene može dobiti 5 ali kad pričam o Mrak filmu sve se mijenja.Napamet znam prva 3.Dakle ovako.Niti ovaj put nije nam nedostajalo smijeha.Uvjerljiva Anna Faris (rado bih je gledao u nekom drugom filmu da provjerim jeli uvijek tako dramatična,u Prijateljima je bila dobra) dobila je posao kod stare bakice koju mora njegovati (to je popraćeno brojnim nezgodama).Kasnije sazna da je kuća ukleta i da u njoj živi mali kineski duh.Pokraj nje živi simpatičan dečko kojem ništa ne ide od ruke.Stižu izvanzemljci koji na kraju vode do Jigsaw (onaj iz Slagalice) bla bla.Meni se je posebno dojmila posljednja scena gdje Tom Ryan (oponaša Toma Cruisa) dolazi kod Oprah i podivlja.Zaselak,Slagalica Strave,Djevojka od milijun dolara,Brokeback mountain,Rat svijetova,The Grudge,Fahrenheit 9/11,Dr. Phill pa čak i dio pjesme My Humps - sve je to upakirano u ovaj uradak.Iako nema baš neke dobre fore poput odličnih iz prvijenca film će vas nasmijati.Samo mi je problem Brenda.Nekako se kao prokurvala i postala opsjednuta seksom ali je imala cool foru -Here´s Detroit (pokazajući snimku Detroita u raspadu) a kasnije -Here´s Detroit after invasion (pokazujući na razrušen Detroit po kojem šetaju Alien shipsi.Iz prethodnog se pojavljuje C.J. , Mahalik,na kratko George (poginuo u ringu),...Posebnu pozornost obratite na Holly iliti Carmen Electru.Film je zakon,cool je (ipak držite na umu da ne mogu uspoređivati Mrak Film s npr. Kišnim čovjekom(.Mrak film je posebna vrsta filma,i to zabavna u kojoj možete vidjeti pozadinu Leslia Nielsona.