Harry Potter i kamen mudraca

bez veze

jedino prvi zasluzuje prolaznu ocijenu

Najbolji u serijalu

HARRY POTTER I KAMEN MUDRACA režirao je slavni Chris Columbus koji se proslavio urnebesnim obiteljskim komedijama poput Sam U Kući ili Tatica U Suknji i isprva je mozda bilo cudno sto je Amerikanac tog portfelja izabran za režiju ovog britanskog romana.Međutim,pokazao se kao pravi pogodak jer je snimio najbolji film u serijalu. KAMEN MUDRACA je najvjerniji romanima,dok se ta vjernost počela gubiti tamo negdje iza ZATVORENIKA IZ AZKABANA kada su filmovi postajali sve mračniji i mračniji.Redatelj je odlično prikazao karaktere likova i njihove intrigantne odnose međutim sve u dozi u kojoj mogu uživati i najmlađi i najstariji,a scene sa specijalnim efektima su besprijekorne.Glumci su svoj posao odradili odlično,nema niti jedne pogreške u castingu.Columbusov Potter je onakav kakvog zamišljam,prava preslika iz romana i zato mi je i H.P. i Odaja Tajni (također pod Columbusovom palicom) drugi najdraži film u serijalu.

Naravno xD

Kao i svi dijelovi Harry Pottera i ovaaj dio obožavam,i preporučujem ga svima,a knjige su mi čak i bolje od filma,sve zajedno ima preko 4000 stranica,ali se isplati ;)

Predobro...

jedan od najboljih filmova koji sam pogledao, ali nas ceka još 7 ili 8 djelova priče o malom čarobnjaku

Čarolija počinje

J.K.Rowling je stekla ogromno bogatstvo pišući o malom čarobnjaku Harry Potteru a britanska kinematografija jedan od najboljih izvoznih proizvoda u povijesti. I potpuno podržavam ovaj serijal jer je predivna mašta s papira odlično prenesena na veliko platno. Prvi dio iz serijala je meni možda i najdraži te ne morate uopće biti upoznati s pričom niti čitati knjigu;jer sve će vam biti jasno. Odabir glumaca je jednostavno savršen, s naglasakom samo na britanske umjetnike. Od mladih debitanata možda je najslabije odglumio Radcliffe u naslovnoj ulozi (kasnije je puno bolji), dok je Emma Watson naprosto magična i njen lik Hermione je meni omiljeni. Njihove starije kolege poput Harrisa, Coltranea, Rickmana, Smith te ostalih pogađaju upravo pravi ton bez da vidimo ikakavo preglumljavanje. Pun pogodak je također i angažman Amerikanca Columbusa ('Home Alone', 'Mrs.Doubtfire', 'Nine Months'...) za redateljsku stolicu koji od filma 'Home Alone' očito zna kako izvući najbolje od mladih glumaca. Prikaz Hogwartsa, metloboja te ostalih predivnih inovacija proizašlih iz mašte Rowlingove, a opet biti u mogućnosti zaokružiti jednu priču svakako stavlja prvog Harry Pottera među najbolje obiteljske filmove koji daju puno više od ispraznih pokušaja Hollywooda da zabavi a ujedno i natjera gledatelja na razmišljanje. Daleko od Amerike, avantura zvana Harry Potter počinje; savjet-uđite u njegov svijet!

Cool

Ma Harry Potter i kamen mudraca je cool film. Ima dobrih magičnih efekata

harry potter i kamen mudraca

Film je prosječan,očekivala sam mnogo više od filma jer je knjiga preeeeezakon! Najdraži dijelovi su mi metloboj koji je brilijantan i onaj dio u Zabranjenoj šumi. Iako je moglo biti mnogo bolje film je zanimljiv i upotpunjen s mnogo magije. Cool!

cool

super

ispod ocekivanja