Dobrodošli gospodine Chance

Izvrstan Sellers

"Dobrodošli gospodine Chance" je film moj najdraži film. Nitko do sada nije napravio nešto tako snažno i emotivno. Film traje preko dva sata, a djeluje kao da traje minutu i čovjek bi želio još. Kultna scena kako Seller hoda po vodi je postala (po meni) jedan od najboljih završetaka ikad. Hal Ashby je napravio svoj najbolji film i nikada nije ponovio nešto ovakvo, ovo je također najbolja uloga Petera Sellersa ikada. Pink Panther je uredu, ali ovo se zove gluma i tu opet dolazimo do jedne od najvećih nepravdi dodjele Oscara. Nakon velike nepravde (do sada), ne dodjeljeni Oscar Scorseseu je na prvom mjestu,a na drugom mjestu je nedodjeljeni Oscar glumcu koji nažalost za to nije više imao priliku, svi znamo zašto. Film je predivan, glumački izvrstan, režijski uvjerljiv, scenaristički maestralan. Film koji je klasik i onaj koji ga nije pogledao, mora ga pogledati, jer puno propušta. OCJENA FILMA: 5

odlican film!

Ovo je zaista odlican film, ima i dobrih fora i potiće na razmišljanje. odlična priča koji ima mnogo pouka!

2 in 1

Ovo je i moderna bajka i politicka satira istovremeno, snimljena prema romanu Jerzyja Kosinskog sa fantasticnom glumackom podjelom. Melvyn Douglas cak je dobio i Oscara za najboljeg sporednog glumca, a zamalo i nominirani Peter Sellers, no ni Shirley MacLaine ne zaostaje za njima. Britko i zabavno istodobno, uz dosta dobrog humora. Stvarno treba pogledati.

genijalno

dobro došli gospodine chance ili u orginalu being there jedan je od filmova koji su me najviše impresionirali u zadnjih mjesec dana. savršen casting (peter sellers je zaista trebao dobiti oscara), te izvanredni jack wardem i melvyn douglas. priča je jednostavno savršena. chance u svijetu novca, politike i ostalih "prljavih" stvari, ne može dobro proći koliko god dobar on bio. na kraju, on se izdiže iznad svoje okoline, i i psihički i fizički, te je tako njegova divinizacija potpuna. on odlazi hodajući po vodi...